- changmin ; torturing room

76 4 29
                                    

betray and torturing her, until death.

•••

sua - changmin

tw : blood, torture, brutal, swearing words, disturbing

--❦︎--

Kasar tubuh Sua dihempas ke katil yang tak bertilam. Sakit bukan kelapang yang dirasakan oleh Sua walaupun separuh fikirannya tidak dapat berfungsi dengan baik gara gara penangan dadah yang diletakkan di dalam minumannya. Susuk si pelaku yang melabuhkan punggung berhampiran dengannya, membuatkan jeritan Sua meletus, cukup menggegarkan suluruh pelosok ruang bawah tanah.

" Chang- min-." Sua mendesis. Raut wajah Changmin diteliti lama, supaya matanya tak menipu dengan apa yang dia lihat Changmin lakukan padanya.

" Welcome to torturing room my dear! Excited tak dapat masuk bilik untuk orang penting ni?" suara berbaur teruja Changmin cukup membuatkan darah Sua menggelegak sehingga ke kepala. Dipandangnya wajah Changmin dengan penuh benci.

" You fucking shit!" Sua mengangkat kedua tangannya lalu menyerang Changmin. Leher panjang milik lelaki itu dicengkamnya kasar. Kesemua kukunya ditekan kuat dengan sepenuh kudarat. Dengan harapan lelaki itu terluka.

Tetapi apalah sangat tenaga perempuannya, tambah pula kesan sampingan dadah masih lagi berada dalam badan. Dengan mudah Changmin menepis lalu mengunci erat tangan kecil Sua. Ditolaknya tubuh keding itu sehingga Sua terbaring di lantai, Changmin duduk di atas badan Sua. Gadis itu tidak berdaya untuk melawan.

" Amazing Sua! Aku tak sangka kau boleh tahan dengan ubat pelali gajah. Next time kita try pesticide pulak. Kita tengok kau boleh merangkak jauh ke tak. Nak?" ajak Changmin. Lebar senyumannya melihat Sua lemah untuk melawannya. Bangga kerana dirinya kelihatan lebih kuat berbanding Sua.

Sua tidak membalas, penuh emosi sepasang mata hitam pekatnya menatap Changmin. Tanpa sedar air matanya mengalir. Sungguh hatinya terluka.

" You betrayed me Changmin. You fucking betray me! How could you." ujarnya, lirih. Sungguh dia kecewa dengan Changmin. Sua sendiri tak menyangka Changmin ada agenda sendiri sepanjang dua tahum persahabatan mereka.

" I know darling, and I'm not sorry." dia senyum kecil sebelum terbit ketawa kecil. Kedengaran sangat sinis. Cukup membuatkan hati terasa dirobek robek tanpa belas ihsan.

Sua hanya mampu tahan perasaan. Bibirnya diketap kuat sehingga berdarah. Dan cecair merah itu cukup membuatkan Changmin bertambah teruja. Titisan cecair hemoglobin itu Changmin calitkan pada ibu jarinya lalu bawa ke bibir. Dijilatnya jari itu dengan penuh nafsu. Sua tidak mampu berbuat apa apa.

" Your blood taste sweet. Aku suka, kejap lagi kita perah banyak ya? Aku nak buat stock sikit la dengan darah kau. Minum sekali dengan wine kinda marvelicious." liang pori di dahi Sua yang mula merembeskan peluh dilapnya lembut.

Changmin bangun dari menindih tubuh Sua. Dibiarnya Sua terbaring di atas lantai sementara dia menghala ke arah jejaring besi yang tergantung di sudut bilik, tempat segala alatan menyeksanya berada. Changmin berfikir sendiri, adakah patut dia seksa Sua sambil baring? Ataupun duduk? Ahhh dia suka.

Yang pasti dia mahukan jawapan daripada mulut Sua, dan semuanya akan berakhir.

Satu tukul besi menjadi pilihan sebelum dia berpaling kepada Sua semula. Gadis itu sudah beralih posisi dari berbaring kepada menyandarkan badan kepada katil. Dipandangnya Changmin dengan seram. Melorot matanya merenung tukul di tangan lelaki itu. Semakin teruk gadis itu menggeletar.

escapism.Where stories live. Discover now