Vivianna:
Olen tällähetkellä autossa Alen,Porkon ja Nikon kanssa matkalla Nikolle. Ale kai huomasi että mua jännittää sillä tämä kuiskasi korvaani:
-Hei! Ei tarvii jännittää! Kaikki on fine. Alex kuiskaa korvaani.
-Joo tiiän... Mut jännittää silti ihan hirveesti. Mut tiiän et kyl pärjään.
Vastaan hieman peloissani.Ei mua Niko pelottanut, mutta minua jännitti yhtäkkiä pitää muuttaa hetkeksi jonnekin ja sen jälkeen takaisin kotiin. Lääkärissä sanottiin että mun pitäis ainakin aluks olla Nikolla 2kuukautta että äiti parantuu ja saa levättyä. Lastensuojelussa sanottiin että Niko on hyvä huoltaja koska on itsekin käynyt vaikeita asioita läpi. Joten sain mennä Nikolle.
Time skip: automatka
Olin juuri saapunut Nikon pihalle matkalaukku kädessäni. Sairaalalle oli lähetetty se samainen matkalaukku joka oli kädessäni.
Jännityksen kasvoi kasvamistaan kun astuimme kerrostalon portaikkoon. Niko huomasi sen ja laittoi kätensä olkapäälleni kannustavasti.
-Vivi hei! Relaa vaa kaikki on ihan ok! Siellä mun kämpässä vaarallisin asia mitä on ollu luultavasti on känninen porko. Niko sanoi naurahtaen.
-Hei muuten! Toi Vivi oli hyvä lempinimi! Ale sanoo innostuen.
En voinut pitää pokkaani vain lankesin jäätävän nauruun. Ale ja Joonas olivat päättäneet tulla vielä Nikolle hetkeksi joten tietenkin Joonas kuuli Nikon sanat.
-Vai että minä muka vaarallinen. Joonas sanoi "loukkaantuneena".
-Että niinkun haista Niko paska! Joonas jatkaa.
Viimeistään nyt repeää täysin nauruun. Luultavasti saan aivan pian kuulla tästä.
-Mitä sä naurat? Joonas kysyy "ihmeissään".
-No mitäköhän? Sun ja Nikon kanssa ei varmaan tuu tylsää. Sanon naurun keskeltä.
Vihdoin saavuimme Nikon ovelle. Nikolla meni varmaan 5min etsiä avaimia omista taskuista.
-No... täällä ollaa et tervetuloa sit vaan. Niko toteaa astuessaan peremmälle taloon.
-Kiitos... Vastaan jännittyneesti.
-Hei onks kaikki ok? Vaikutat vähän vaisulta. Niko kysyy vähän huolestuen.
- J-joo. Tiiän et tää kuulostaa oudolta mut... On vaan tosi outoo ku oon fanittanu teit tosi kauan ja nyt sit oon tääl seuraavat 2kuukautta. Vastaan vähän nolona.
-Hei elä huolehdi, kaikki on ok. Toi on ihan ymmärrettävää. Alex vastaa tyynesti takaani.
Lasken matkalaukkuni lattialle ja katson kämppää. Nikolla on upea talo!
- Niko sun kämppä on hieno! Sanon katsellessa ympärilleni.
-no tää nyt on vaan tämmönen.... niin mutta, sulle löytyy ihan oma huone ku voit vallata vieras huoneen. Niko sanoi osoittaen valkoista ovea taaempana.
Kuin salaman nopeudesta pompahdan vauhtiin ja lähden vieras huoneeseen. Kuulen jätkien naurahtavan keittiössä.
-Niko! Huudan vieras huoneesta.
-No! Niko huutaa takaisin.
-Jos täältä on kadonnut tää musta pörröviltti ni se en ollu mä! Vastaan napaten viltin ympärilleni.
-Okei no hyvä tietää etten syytä sua! Niko sanoo nauraen.
(Vivi on ny sit sen huonees et se ei oo täs keskustelus mukan)
Alen näkökulma:
-Mul on nyt jo semmonen fiilis Vivistä että sen kans tulee hauskaa. Tai tuntuu nyt jo et se olis vaan jonkun meidän pikkusisko. Joonas selittää hymyssäsuin.
-Jep. Ihan kuin se olis ollu mukana jo monta vuotta. Alex jatkaa.
-Niinpä. Niko toteaa.
Pian Vivin huoneesta alkoi kuulua pientä nyyhkytystä.
-Hei kuuletteko tekin nyyhkytystä? Niko kysyy.
-Joo. Ihan kuin se tulis Vivin huoneest. Alex vastaa.
-Mennään kattoo! Joonas sanoo vaikka oli jo matkalla.
Kun pojat astuivat huoneeseen he näkivät Vivin pää polvissa sängyllään.
-Hei onko kaikki ok? Joonas kysyy astuessaan lähemmäs.
- O-on k-kai. Vivianna nyyhkyttää.
- Hei voit kyl kertoo meille. Niko sanoo huolissaan.
- N-no kun tuntuu et oon vaan vaivaksi teille. T-tai ku kuka nyt jaksais masentunutta ja itsetuhosta kakaraa?
Vivi vastaa itkun seasta.-Vivi hei! En olis ottanut sua tänne jos en välittäisi susta tai jos en haluis auttaa sua. Niko vastaa.
- O-okei... Vivianna vastaa silmät punaisina.
Vivianna nousi ylös ja halasi Nikoa.
- K-kiitos et sain tulla. Vivi sanoo kiitollisena.
- Eipä mitään. Niko vastaa samalla halaten Viviannaa
Loppupäivän ajan Vivi,Niko,Joonas ja Alex katsoivat netflixiä,juttelivat ja pelasivat lautapelejä.
------------------
Kiitos kun luitte tän osan. Toivottavasti tää kirja on ollu kiinnostava.
PS. Omia ehdotuksia tai toiveita saa kertoo:)
YOU ARE READING
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfiction(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...