part 17 " Go Go little rockstar!"

378 17 4
                                    

Joonaksen pov;

Istuin sairaalassa Vivin sängyn vierellä. Teki pahaa katsoa kun pikkusisko oli kiinni kaiken maailman piuhoista. Silittelen tämän kämmen selkää hiljaa. Muut Jätkät istuvat kuka missäkin päin huonetta. Pian havahdun siihen että Vivi puristaa kättäni. Meinasin taas vaihteeks saada kivan sydärin...

-Jätkät!.. V-vivi puristi mun kättä! Sanoi iloisesti. Hyvä etten kattoon hypännyt.

-HÄ?!?! Niko huutaa.

-GO GO LITTLE ROCKSTAR!! Alex huudahtaa kirjaimellisesti melkein hypäten kattoon.

-No joo joo! Mut elkää huutako et se saa viel lepää. Vastaan kuiskaten.

Ale ja Niko vain nyökkäävät.

- tiedoks... kuulen kyllä... Mut otan tuon Alen huudahdukset erittäin isona kehuna. Kiitti ale.. Vivi sanoo käheällä äänellä.

- V-vivianna?? Kysyn samalla tunnen kyyneleen valuvan poskellani.

-Ilmielävänä.. Tämä vastaa heikolla äänellä samalla vähän hymyillen.

Kiitos kiitos KIITOS! Pikkusiskoni elää!!

- Joonas. Miks sä, Ale ja niko kuulostatte tolta. Onks teijän ääni lähteny? Vivi kysyy.

-No kyllä niitten äänet on todellakin lähtenyt. Ollaan tietty ennenkin kuultu kun nään huuta vaikka aivan raivopäissään mut noi kolme ei oo IKINÄ huutanut niinkovaa ku sillon kun... Kun hyppäsit. Tommi vastaa.

-ai... mun syytä taas kaikki.... Vivi vastaa mutisten.

-VIVI!!! Et sano noin! Huudettiin vaan koska me välitetään susta ihan vitusti!! Minä huudahdan.

-Ajatuskin et oisit yhtäkkiä vain poissa... kauheeta! Me kaikki välitetään susta! Oot meidän pikkusisko! Alex lisää.

-niinpä! Oot meidän kaikkien pikkusisko! Tuntuu ku oltais tunnettu jo monia vuosia! Niko jatkaa.

- O-oikeesti?!! Tämä kysyy kyyneleet silmissä.

-oikeesti! Vastaamme kaikki yhteen ääneen.

- halaisin teitä ellei mua olis yritetty hirttää näillä kaiken maailman piuhoilla.. Tämä vastaa onnen kyyneleet silmissä.

-Vai että oikeen hirttää.. Tommi vastaa naurahtaen.

------------------

Jostain syystä rakastan tota kohtaa mis ale sanoo: GO GO LITTLE ROCKSTAR!!! Se vaan hittaa jotenki🤣🖤 mut nyt sanon teille kaikille ihanille jotka lukee tätä kirjaa: GO GO LITLE ROCKSTARS!!! 🖤🖤

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Donde viven las historias. Descúbrelo ahora