Nikon pov:
Siitä kun Vivi hyppäs sillalta on nyt 2h. Näytin varmasti kuolleelta. Olin täysin hiljaa ja liikkumatta tuijottaen lattiaa. Välillä kyyneleet virtasivat poskillani ääneti.
-niko hei! Pitäskö sun mennä kotiin nukkumaan? Tommi kysyy katsoessaan minua.
-En mee ennen ku tiiän Vivin tilanteen... Mut voin luvata et jos joudutaan hyvästelee Vivi... voitte hyvästellä myös mut... sanon ilmeettömästi
-Niko! Tommonen ajattelu tapa lopetetaan nyt! Alex sanoo järkyttyneenä.
- Vivi on harvinaisen vahva nuori nainen! Se selviää kyllä! Alex sanoo kannustavasti.
- Mut se on eriasia haluaako se selvitä... Vastaan katse maassa.
- Ja... On kamalaa kattoo vierestä lu tietää milt toi tuntuu. Tiedän miltä tuntuu ku haluu vain ja ainoastaan kuolla. Sanon itkien.
- Niko. Kaikki me tiedetään miltä se tuntuu ja ainakin puolet meistä on melkeen yrittänytkin. Joel sanoo lohduttavasti.
- M-mut m-mä y-yritinkin sitä.... Niko vastaa kuiskaten.
- M-mitä?! Olli kysyy järkyttyneenä.
Samalla Joonas katsoi vain maahan.
- S-saatte kiittää j-joonasta et oon tässä... se raahas Mut sieltä joesta mihin hyppäsin sillalta. Lanssit ei kulkenut joten Joonas raahas Mut sairaalaan. Vastaan kiittävästi katsoen Joonasta.
-siis... HÄ?!?! Joel katsoo vuorotellen Joonasta ja minua.
-Joo o. Totta toi on... Joonas vastaa nöyränä.
Tässä vaiheessa minä sekä Joonas nousee ja halaamme.
-Kiitos... kuiskaa tämä korvaan.
-olehyvä... Tämä kuiskaa takaisin.
Muut pojat nousevat myös ja yhtyvät haliimme. Halasimme siinä hetken kunnes menimme istumaan takaisin sairaalan koville penkeille.
- Hei anteeksi oletteko te Viviannan läheisiä? Nuori naislääkäri kysyy.
-Joo. Ollaan me. Vastaan salaman nopeasti.
-Selvä! Hän on selvinnyt vaativasta leikkauksesta ja nyt häntä voi mennä katsomaan. Huone 23. Nainen sanoo ja lähtee pois.
-Joonas jostainsyystä alkoi itkeä matkalla kun puoli juoksimme huoneeseen 23.
-Joonas? Onko kaikki ok? Kysyn huolissani.
- O-on... se vaan että... että silloin kun o-ootin et saan tietää sun tilanteen se lääkäri sanoi tismalleen samat sanat. Tämä sanoo itkuisena.
Pysähdyin hetkeksi ja halasin tätä.
-Kaikki on Okei... kuiskaan tämän korvaan.
Sitten lähdimme uudestaan kohti huonetta 23.
Toivoin vain että Vivi selviää ja parantuu masennuksestaan. Mutta kiitos jumalille että Vivi selvisi jo leikkauksesta.
--------------------
Tää luku oli nyt ehkä vähän lyhyt ja tylsä Mut joka tarinassa on niitäkin. Kiitos kun luitte tän luvun🖤🖤
KAMU SEDANG MEMBACA
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fiksi Penggemar(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...