Joonaksen pov:
Olimme vieläkin huoneessani. Joonas seisoi suu auki tuijottaen mua. Olin itsekin ihmeissäni. En pystynyt puhumaan melkeen kahteen viikkoon ja sit yhtäkkiä lohdutan jotain toista puhumalla. On tämä maailma ihmeellinen.
- V-vivianna? S-sä puhuit! Niko änkyttää.
- N-niin... vihdoin. Sanoin itkuisena.
Joonaksen pov:
Olin saada sydänkohtauksen kun Vivi yhtäkkiä lohdutti Nikoa puhumalla, vaikka ei ollut puhunut varmaan kahteen viikkoon.
-Laitan jätkille viestii! Hihkaisen tajuttuani että vain minä ja Niko ollaan paikalla.
Porkon alamaiset:
Henkilö porko lisäsi henkilön vivianna.
Minä: arvatkaapa mitä!?!
Joel: No mitäs meidän valopäällä on asiaa.
Joonas: oikein Ensinnäkin auts! Ja toiseksi Sanoin arvatkaa!
Olli: ajoit kolarin?
Tommi: sytytit kämppäs tuleen?
Alex: hukkasit kotiavaimet ja nyt et pääse sisään?🤔
Joel: löysit ittes baari-illan jälkeen jonkun naisen luota ja nyt ihastuit siihen?🤔
Joonas: en mä nyt noin kamala ihminen oo :(
Joel: No kyllä sä noihin mihin vaa pystyisit...
Alex: No mut koittaa ny kertoo!
Joonas: rauhotu juniori!
Joonas: mut kumminkin... VIVIANNA PYSTYY TAAS PUHUU!!!!!
Alex: Ensinnäkin jos mä olen juniori niin pitäs olla Ollinkin koska vaan vuos ikäero ja toiseksi MITÄ?!?!
Tommi: MAHTAVAA!!👌🏼
Joel: GO GO PIKKUSISKO!!!
Vivi: NO KIITOS VAAN!!🖤
Joel: ainiin ku Vivikin on täs ryhmässä...
Vivi: Juu paikalla ollaan🤣😘
Niko: hitto teiän kanssa🙄🤣
Vivianna: Yllätys🤣
Olli: muuten miten olis tänään treenit klo: 16.55?
Niko: juu👍
Alex: ok👌🏼
Tommi; yritetään
Joonas: Joo. Pummin Nikolta kyyin😘
Vivi: mie kans!😘🙃
Olli: katos Niko saa matkaseuraa😀
Niko: noni nyt matonen on hiljaa!
Olli: mikä ihmeen matonen??
Niko: matela = matonen😇
Olli: jahas🤣😭
Havahdun kun huomaan Vivin pitkästäaikaa hymyilevän. Niko huomasi saman ja katsoimme siinä hetken kunnes Niko lähti kohti eteistä.
-NoniinVivi sit mennään studiolle! Niko huutaa
-Tulossa! Tämä vastaa.
Itse kävelen kenkieni luokse ja laitan ne jalkaan. Noin 5min päästä Vivianna astuu huoneestaan. Päällään tällä on liikuntahousut musta iso huppari ja... meikkiä?! Miks?
- Jahas sä oot sit ihan tälläytynyt. Niko kiusoittelee.
-Edelleenkin tää on vaan ihan nopee perus meikki. Tämä vastaa naurahtaen.
-Ootas vaan Niko! Joku päivä vielä toi meikkaa sut! Sanon nauraen.
-Hei! Hyvä idea! Vivianna vastaa innostuen.
Niko katsahtaa minua murhaavasti.
-PORKO NYT HELVETTI!! Tämä karjaisee ja lähtee juoksemaan perääni.
Ja tottakai juuri kun juoksemme ympäri Nikon kämppää Vivi Saa hyvä idean ja alkaa kuvaamaan meitä. Pian molempien puhelin kilahtaa ja huomaamme että Vivi laittoi videon pändiryhmäämme. Sitten aloimme jahdata viviä ympäri kämppää.
Time skip: studiolle
Pääsimme juuri studion pihaan. Yllätys kyllä emme saaneet Viviä kiinni. Ja nyt hän leuhkii sillä. Kun astumme sisään kuulemme naurua.
-Mille te nauratte? Kysyn ihmeissäni.
-No sille et kuinkakohan kauan jahtasitte Vivii kun huomasitte tän videon. Olli sanoi nauruaan pidätellen.
-Aika kauan ne jakso. Mut ei saanu mua kertaakaan kii. Vivianna vasta naurahtaen.
-Porko hei sun täytyy nyt alkaa harjoitella tota juoksemista ku Vivi voitti sut. Olli toteaa naurun seasta.
-------------------
Kiitos että luitte tän luvun🖤 joko ens luku tai vielä sitä seuraava tulee sit olee vähän synkkää settii. Osa niistä jutuista saattaa olla mun itteni ajatuksia/tekoja ja en tiiä ne voi kai traumatisoida herkimpiä et juu... Mut nähään ens luvussa! Moikku!🖤🖤
ESTÁS LEYENDO
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfic(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...