part 34 "bändi"

300 20 12
                                    

Viviannan pov:

Siitä kun näin isäni on nyt viikko. En ole puhunut paljoa mitään vieläkään. Olen vastannut vain joihinkin kysymyksiin lyhyitä lauseita. Jokin minussa estää puhumisen. Niinkukn silloinkin, ku mut kidnapattiin...

Joonaksen pov:

Päätin että haluan pitää Vivin luonani niin kauan kunnes hän toipuu hallusinoinnistaan. En vieläkään ole ottanut selvää, mitä hän siis näki, ja kuuli. Silloin hän jotain isästään selitti, mutta ei yhtään sen enempää. Eikä kyllä auttaisi jos kysyisin nyt, sillä Vivi ei ole puhunut viikkoon paljonkaan mitään.

Viviannan pov:

Istuin sohvalla tuijotellen Joonaksen seiniä, kunnes sain hyvän idean. Bändi harkat. Tytöt kyllä tiesivät tilanteestani, joten ymmärtäisivät jos vain laulaisin. Siihen sentään pystyn.

Laitoin ryhmäämme viestiä tästä loistavasta ideasta.

~VIVIÄ ETSIMÄSSÄ

MINÄ(VIVI) : SAIN TÄSSÄ SEMMOSEN KIVAN IDEAN, ET OISKO BÄNDI TREENIT TÄNÄÄN OK?

ISA: NO MULLE AINAKIN KÄY, MUT VÄHÄN RIIPPUU MISSÄ🤔?

SOFIA: JOO. SAME THING WHIT ✨ISA✨

MINÄ: VOISIN KYSYY PÄÄSTÄÄNKÖ POIKIEN STUDIOLLE. EN SIIS OO VATMA VASTAUKSEST MUT I CAN TRY🤷‍♀️.

KIA: MULLE KÄY!

ELLA: JOO.MULLEKKIN JOS SIIS SAADAAN JOKU PAIKKA MIS SOITTAA:)

Noniin. Nyt pitäis vielä kysyy jätkiltä onko ok jos päästäis niiden studiolle.

Kävelin keittiön Joonaksen kanssa. Päätin yrittää puhua. En jaksa enää kirjoitella jotain romaaneja lapuille.

- J-joonas? Kysyin. Tuntui oudolta puhua pitkäänaikaan.

-Niin? Tämä vastasi yllättyneenä että puhuin.

-Mietin et onko ok jos voitas harjotella studiolla? Siis bändijuttuja. Sanoin vaivalloisesti. Miksi puhuminen on näin rankkaa?

-Joo toki!! Meillä ei pitäs tänään olla harkkojakaan. Joonas vastasi iloisesti.

-Mä kuitenkin varmiatan vielä! Joonas sanoi ja kaivoi puhelimen taskustaan.

(Sovitaan et sen poikien ryhmän nimi on nyt sit vaik: Lallin alamaiset. Ja tiedän. Luovaa!)

~Lallin alamaiset

Porko: vivi kysy et pääsiskö se ja sen apinalauma harjoittelee meijän studiol, ku kaikki asuu kerrostalois eikä niil oo kusist autotallii mis harjoitella, niinku meillä oli.

Niko: kyl se mulle käy.

Joel: niil on kyl rankka lapsuus ku ei kellään oo kusist autotallii😭

Vivi: joo. Vitun rankkaa😭😭

Joel: ainiin... viviki on täs ryhmäs🥲

Vivi: Juu paikalla ollaan!😛

Tommi: mulle siis kans käu et vivi ja SEN apinalauma harjoittelee studiol.

Joel: sama!

Ale: yep

Olli: siis en kyl nyt millään haluu et ei kyl käy🥺

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now