Time skip 2pv:
Viviannan pov:
Kaksi päivää on menny nopeasti Isan ja jätkien kanssa. Ens viikolla olis Isan synttärit joten meen tänään kattoo löytäisikö jotain kivaa lahjaa.
Mulla on myös ollu suunnitteilla julkaista tähän meidän kaikkien tuntemaan sovellukkees tik tokkiin semmosia videoi mis kuuluu/näkyy ku laulan ja soitan sähkökitaraa. Mun unelma on aina ollu et voisin isompana olla bändissä ja tehä musaa työkseni. Ja tästä se lähtee!!
Nyt kuitenkin kävelen studiolta kotiin yksin. Olin ollu siel jätkien kaa mut aijon Nyt mennä sinne kauppaan kattoo isan lahjaa. Vois jopa ostaa jotain musiikkiin liittyvää sillä Isalla on sama unelma mitä mulla. Ja suottaapi olla et meillä on jo 5 hengen ns bändi. Lähinnä ollaan siis soitettu porukalla laiasta laitaan erilaisii biisei et juu... Pojat ei kylläkään tiiä siitä...
Time skip: ostoskeskukseen
Oon tällähetkellä kattoos mitä voisin ostaa Isalle. Isa rakastaa laulaa ja soittaa rumpua. Ja kyllä hän pianoakin soittaa. Keksin täydellisen lahjan, joka tulee kylläkin maksamaan ihanperkeleesti. Ja tämä lahjahan on... sähkörummut ja rumpukapulat!!
Pyysin Alea hakemaan mut, sillä en saa kuljetettua jäätävän kokoista pakettia.
Kun Ale kaarsi parkkipaikalla eteeni hän näytti hämmentyneeltä. En välittänyt siitä vaan nostin rumpukopan takakonttiin ja istahdin pelkääjänpaikalle.
-Mitä ihmettä sä oot ostanu?! Ale kysyy samaan aikaan hämmentyneenä ja huvittuneena.
-Ostin Isalle vitun kalliin synttäri lahjan. Eli ostin sille sähkörummut. Vastaan tyynesti.
-ai sitä teidän bandiä varten? Ale kysyy.
Silmäni suurenevat varmaankin lautasen kokoiseksi. MITEN HÄN TIETÄÄ SIITÄ HELEVETIN BÄNDISTÄ?!?!? MITÄ VITTUA!?!?!?!!?!!
-MIT-? SÄ-? MITEN-? KETÄ-? KUKA-?
Yritän kysyä kysymyksiä, mutta jokainen jää kesken.-Rauhotu ny hyvä ihminen! Sain tietää sillon ku katoit sitä videota missä te harjoittelitte. Luulit olevasi yksin sohvalla mut olin sun takana, koska mun piti kysyy mitä haluut syödä. Ja sit ku kysyi sait melkeen sydärin ja käänsi puhelimessa äkkiä, nii sit arvasin että se on salaisuus. Ale selittää vaivalloisesti.
En vastaa mitään ja käännän katseeni nopeasti ulos. Miten voisin olla ihminen niin tyhmä et joku sai tietää salaisuuden jota yritit hengelläs suojella?!?!
-Hetkinen.... häpeeksä muka sitä et sulla on bändi, samalla ku puhut ihmisen kanssa joka on liittynyt viishenkiseen apinalaumabändin kuudenneksi jäseneksi? Ale kysyy yllättyneenä.
- No- joo... koska ei olla vielä hyviä. Ja häpesin sitäkin ku Joonas sillon kerran kaas vettä mun niskaan ku lauloin ja soitin, koska te kaikki kuulitte ku yritin laulaa ja soittaa vaikka en ees oo hyvä.
-Vivi hei!! Olit tosi hyvä!! Eikä pojatkaan varmasti oo ain vetänyt pelkkää priimaa kamaa! Aleksi sanoo naurahtaen lopussa.
------------------
Kiitos jos luit luvun🖤
Ja... eipä mulla muuta. Moikku!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fiksi Penggemar(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...