part 11 "

389 16 0
                                    

Viviannan pov:

Makasin jo toista päivää kylmällä ja kivisellä lattialla. Joku mies jota en ennen ollut nähnyt heitti mulle omenan ja vesipullon. Päätin syödä ja juoda. Ei kiinnosta jos niissä on jotain myrkkyy. Luultavasti kumminkin kuolen tänne. Oisin vaan halunnu nähä pojat vielä...

Time skip: 22.48

Ihoni on aivan valkoinen, kylmyydestä jota joudun kestämään. Jos olen täällä vielä päivänkin luultavasti kuolen hypotermiaan. Kuukausi sitten halusin kuolla... nyt toivon vain etten kuolisi... ja ainoa syy on pojat. Niko,Joel,Tommi,Ale,Olli ja Joonas. Kaikki he ovat pelastaneet mun elämän. Ajatukseni keskeyttää sireenien ääni. En vieläkään pystynyt puhumaan, sillä se mitä se mies teki.... traumatisoi minut ERITTÄIN pahasti. Ylhäältä kuuluu poliisien huutoa. Jotain että: TULE TAKAISIN!! KÄDET YLÖS!!! Yms.

Nikon pov:

Vivianna on ollu jo yli päivän kateissa.
Heti kun huomattiin Vivin kadonneen soitettiin poliiseille.

Hyppäsin varmaan kattoon asti kun sain soiton et mennään tarkistamaan yks talo, mis epäillään Vivin olevan.

-POJAT! SIT LÄHTÖ MENNÄÄN POLIISIEN KAA TSEKKAA YKS TALO MIS VIVI VOIS OLLA!!! Kailotan studiossa.

Kuin salaman iskusta kaikki kirjaimellisesti JUOKSI eteiseen. Kaikki laittoi kengät jalkaan ja juoksi autoon.

-Tommi! Sit ajat lujaa!! Joel huutaa takapenkiltä.

-Ajan niin lujaa kun on laillista! Tommi vastaa ratintakaa.

Saavuttiin paikkaan mihin oli määrä ja meitä vastassa oli yksi poliiseista.

-Hei! Tilanne on nyt se että Viviannaa etsitään talosta parhaillaan. Ja kaksi kidnappaajaa on saatu jo kiinni. Poliisi sanoo astuessamme ulos autosta.

- S-selvä. Vastaan.

Kaikki toivoimme että Vivi löytyis ehjinnahoin tuosta talosta. Se että talo näytti täysin autiolta ei auttanut  asiaa.

Äkkiä sisältä alkoi kuulua poliisien huudahtelua.

-KELLARISTA LÖYTYNYT HUONOKUNTOINEN SIDOTTUNA OLLUT TYTTÖ. LUULTAVASTI NOIN 14-VUOTIAS! Joku huusi.

Sydämeni jätti lyönnin välistä. Huonokuntoinen sidottuna ollut tyttö. Eli Vivi. Eieieieiei....  MIKSI JUURI VIVIANNA?!?!?...

------------------

Tää luku oli nyt aika lyhyt mut mulla ei nyt ollu hirveesti aikaa tehä tätä ku oon kaikista aikasemmista luvuista korjannut jokaikisen y/n kohdan viviannaks....   Mut kiitos just sulle et oo vieläkin lukenu mun tarinaa🖤🖤🖤

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Donde viven las historias. Descúbrelo ahora