part 32 "mitä te haluutte?!"

307 14 3
                                    

Viviannan pov:

Isan synttärit loppuivat jo 1h sitten. Isabella lähti hetkisitten, kun saimme siivottua. Nyt kävelen itsekin takaisin Nikolle. Tänään lähtisin Nikolta Joonakselle. Olin siis Nikolla paripäivää koska miks ei?

Päätin kokeilla jotakin uutta reittiä Nikolle, sillä niitä on monia, vaikka olen tähän asti käyttänyt vain yhtä.

Lähden kävelemään kohti pikkaisen syrjempää tietä. Tätä kuitenkin kadun aika nopeasti sillä yhden kulman kohdalla joku nappaa ranteestani kiinni ja vetää minut pois näkyvistä. Senjälkeen huomaan edessäni koulukiusaajiani.

-No mutta hei! Täällähän on tuttuja! Yksi kiusaajista sanoo.

Kylmätväreet valtaavat kehoni kun kuulen tuon lauseen. Sillä yksi henkilö on sanonut täysin nuo samaiset sanat.

(Muistaakohan kukaan et kuka nuo kyseiset sanat on sanonu?🥲)

Hetken he siinä vielä ilkkuivat kunnes kaatoivat minut maahan ja alkoivat hakata.

Olin aivan verillä. Jokapaikkaan sattui mutta vieläkin he jatkoivat. Nyt se on enää lähinnä kovia potkuja ja naurua.

Pian joku kuitenkin huutaa heille.

-Hei!! Antakaa sen olla!! Joku huutaa.

Ääni on tuttu mutta en osaa sitä tässä tilassa yhdistää.

-Kuka käskee?? Tytöt kysyvät naurahtaen.

-Minä! Vastaa tämä henkilö joka saattoi pelastaa henkeni.

-Eli ku- O M G!! SÄ OOT ALEX MATTSON!!! OLLAAN SUN SUURINPIA FANEJA!!! yksi tytöistä huutaa.

Noniin. Nyt tiedän kuka tämä pelastajani on. Ale. En voi muuta sanoa kuin kiitos.

-SAATAISKO YHTEISKUVAT?!?!! Toinen tytöistä jatkaa.

- NIIN PLIISSS!!!! Kolmas ja viimeinen jatkaa.

-Yritättekin vielä!! Ootte just hakannut mun pikkusiskon melkein kuoliaaksi!!!! Tämä huutaa heille päin naamaa kyyneleet silmissä.

Heti kun Ale antoi vastauksensa tytöille hän juoksi luokseni.

-Vivi!! Kuuletko mua!?! Tämä kysyi hätäisesti.

-Okei.. purista mun kättä jos kuulet!! Hän sanoi äkkiä tajutessaan etten pysty puhua.

Puristan Alen kättä kaikin voimin. Hän on iloinen huomatessaan että olen tajuissani.

-Okei nyt tehdään näin. Soitan 112 ja sen jälkeen porkolle. Ale sanoi ja kaivaa puhelimensa.

Tytöt seisoivat vieläkin parin metrin päässä loukkaantuneen näköisinä kun heidän idolinsa oli sanonut " Ei " yhteiskuvalle. Onneksi Alella on järki päässä eikä antanut kuvia.

-Must tuntuu et toi pikajuoksija porko on täällä ennen ambulanssia. Ale hymähtään.

Joo. Uskon. Ja voin kuvitella sillä, Joonas melkein hakkas yhen mun kiusaajan jo siitä et se vaan haukku mua.

Oivoi Tytöt. Kannattaa juosta vaikka Ale ei antanut kuvaa, sillä Joonas on varmaan vitun vihainen. Ajattelin.

Time skip: 2min

Ja sieltä se pikajuoksija jo tuleekin raahaten koko loppu apinalauman perässään. Kun he saapuivat paikalle kiusaajieni, eli Sannan,Iidan ja Emilian ilmeet muuttuivat totaalisesti. Kaikki katsovat minua ja jätkiä silmät suurina. Taispa olla faneja.

Joonas juoksi suoraan luokseni ja pommitti kysymyksillä.

-Okei okei. Rauhotu. Noin vaan hakkas mut jälleen. Vastaan kivun valtaamana.

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now