Viviannan pov:
Tänään on Isabellan synttärit. Hän tulee aivan kohta studiolle. Sain pojilta luvan pitää Isan synttärit täällä. Koko meidän bändi on kutsuttu. Ollaan kysytty kaikkia meidän bändin ryhmässä, jonka nimi on: Viviä etsimässä... Jooh... totanoiniin... nimi tulee vähän niiku et onnistun aina hukkaa itteni jonnekin... eli toisin sanoen Joonas on mun sielun toveri. Että semmosta.
Viviä etsimässä
Vivi: pääseekö kaikki siis sinne Isan synttäreille bc:n studiolle?
Sofia: MIT- BC:n studiolle?!?!?
Isa: Sofia the Blind Channel fan😂😭
Kia: Antakaa ny toisen olla innoissaan. Sitäpaitti Isa ja Vivi on molemmat ollu maailman isoimpia bc faneja😂
Vivi: nii... ja nyt ne on mulle ku isoveljiä😂
Sofia: unelma...
Ella: Noniin Sofia me tiedetään et oot fani mut kiitos riittää.
Isa: kato ruusunenkin heräsin talviuniltaan!
Ella: Kia auta!! Isa kiusiii!!!
Kia: Annetaan tämän meidän Isabellan olla lapsellinen rauhassa!
Vivi: ei täs muuta, mut kukaan ei oo viel vastannu mun kysymykseen.
Kia: mikä se olikaan?
Sofia: ai mikä?!?! Tietenkin se et päästäänkö isan synttäreille bc:n studiolle!!
Kia: aaaaa. Mut pääsen!!
Sofia: pääsen todellakin!!
Ella: juu! Pääsen!
Isabella: nyt on kyl semmonen juttu et en kyl pääse :(
Vivi: noni heh he!!
Isabella: Okei okei! Anteeks pääsen!!
Vivi: Okei hyvä moii!!
Time skip: 30min
Isa sanoi olevansa perillä parin minan päästä. Kun Isa tulee, viimeistellään yhdessä vielä koristelut. Käskin kaikkia ottamaan vielä omat soittimensa/mikkinsä. Paitsi tietty Isa luulee joutuvansa taas pianon ääreen sillä ei viitsitä pölliä Tommin rumpuja. Mutta onneksi päätin ostaa Isalle sähkörummut.
Kuulen ovenkahvan kääntyvän ja ulko-oven avautuvan.
-Moiii!! Kuuluu ovelta kun kävelen lähemmäs eteistä.
-Moi rakas! Vastaan ja pussaan tätä nopeasti huulille.
Tämä vastaa nopeasti ja alkaa sitten riisumaan ulkovaatteitaan.
- O-M-G!! Täällähän on hienot koristelut! Kiitti Rakas! Isa huudahtaa iloisena ja hyökkää halaamaan minua.
-Olehyvä vaan. Vastaan huvittuneesti samalla kun Isa rutistaa minut kuoliaaksi.
Viimeistelimme vielä koristelut ja odotimme että muut tulisivat.
Time skip: 15min
Kaikki ovat jo saapuneet paikalle. Päätettiin hetki vain jutella ja pelailla jotain random pelejä.
Nyt olemme matkalla tyhjään äänieristettyy harkkahuoneeseen.
-öömm... Vivi? Isa aloitti.
-Niin? Vastaan.
-Voisinko vaan laulaa, ku en jaksais soittaa pianoo. Tämä kysyy.
-Itseasiassa avettaisiinko lahjat ennen ku soitetaan sittenkin? Päätän kysyä.
-Käy!! Kia vastaa.
-Okei? Isa vastaa katsoen minua kysyvällä ilmeellä.
Muiden lahjat olivat jo avettu ja jäljellä oli enää omani.
-Noniin nyt nähään mitä vittua täs jättilaatikos on?! Isa naurahti, ja alkoi repiä mustaa mattapintaista lahjapaperia pois.
Kun Isa sai paketin auki hän katsoi sitä silmät lautasenkokoisena ja suu ammollaan.
- Sä.... SÄ OSTIT MULLE SÄHKÖRUMMUT??!?!! KIIIITTTOOOOSSS!!! Isa huudahti ja alkoi heti avata pahvilaatikkoa.
Time skip: 2h
Ollaan tässä aika kauan soiteltu kaikkii random biisejä. Ainiin... unohdin kertoa kaikkien roolit bändissä... No.. Teen sen nyt!!
Isa: rummut
Minä(Vivi): sähkökitara ja laulu
Kia: basso
Sofia: samplet / DJ
Ella: laulu
Siinä se. Aikamoinen ryhmärämä. Sen voin luvata.
Meillä on oma bändin ig ja tt. TT:ssä meillä on jo 2k seuraajia. Ig:s meillä on vasta 1k seuraajia mutta ylös tähdätään. Ja koska meidät on nähty tik tokissa ja instanssi kyllä jotkut meidät tietääkin. Ja molemmissa sovelluksissa näkyy kun hatjotellaan/ soitetaan ja viel vähän niinko arkielämää.
--------------
Semmonen luku... tässä tulee nyt hetkenajan olemaan vähemmän draamaa ku ideat vähän loppu et juu... ps. Saa laittaa juoniehdotuksia♡
YOU ARE READING
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfiction(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...