Joonaksen pov:
Ollaan tällä hetkellä istumassa lääkärin kovilla penkeillä. Vivin ei olis pitäny pelastaa mua. Vaivasta kitaristia jonka eksän takia se pillittää kotinsa nurkassa. Kun taas vivianna on vahva,nuori nainen, joka on kokenut liikaa ja saanut liikaa paskaa niskaansa. Mut silti. Silti se nousee joka aamu ylös ja yrittää selvitä.
Viviannan pov:
Avaan silmiäni. Olen jossain paikassa jota en tunne. Tajuan missä olen, sillä katossa on ihan helvetin kirkkaat valot. Sairaala.... eieieieie Ei!
Joonaksen pov:
-Hei! Oletteko Vivianna läheisiä? Nuori lääkäri kysyy.
-Olemme! Vastaan nopeasti nousten pystyyn.
-Joo... Vivianna on heräilemässä ellei jo herännyt. Hän tosiaan selvisi leikkauksesta eikä enää muuta kun ainakin semmonen viikonloppu lepo. Lääkäri toteaa katsellen jotakin lappua.
-Selvä! Voiko Viviannaa mennä katsomaan? Tommi kysyy.
-Iseasiassa voi. Huone 23. Lääkäri vastaa ja kävelee tiehensä.
Muut eivät ehtineet perääni kun lähdin jo juoksemaan kohti huonetta 23. Siinä olikin sitten taas pieni spurtti. Kun saavuin huoneen ovelle, koputan oveen.
-Sisään! Kuulen jonkun sanovan toiselta puolelta.
-Moi! Tämä sanoo nähdessään minut.
Ryntään suoraan halaamaan Viviannaa.
-Sun ei olis pitäny juosta mun eteen. Sanon katuvasti.
-Mieti ny! Jos en oli tullu se olis varmaan osunut sua päähän. Ja oisit voinu kuolla! Vivianna sanoo päättäväisesti.
-oot näköjään liian päättäväinen siihen et sua vois vahtia. Sanon naurahtaen.
-Niin varmaan olenkin. Tämä vastaa takaisin naurahtaen.
Vihdoin muutkin Jätkät löysivät perille. Kaikki halasivat Vivia ja sen jälkeen vaan juteltiin. Oli kivaa nähdä Viviannan hymyilevän ja nauravan.
Vaikka Vivianna oli iloinen, teki silti pahaa katsoa kun tämän kaula oli täynnä jälkiä, kädet ja jalat aivan naarmuilla ja naamassa monta haavaan. Mutta sentään hän oli elossa ja silti meidän pikkusisko Vivianna
---------------------
Noni. Vivianna selvisi hengissä. ainakin vielä...
Kiitos lujioille🖤🖤
BINABASA MO ANG
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfiction(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...