Vivin pov:
Ollaan yhä poikien studiolla. Ollaan viimeisen 35min ajan ehdoteltu bändille nimee. Parhaimmat vaihtoehdot oltiin kirjattu paperille. Parhaimmat olivat:
Blood Girls,
Healed scars,
Sick fiktion,
Pain womans,
Eternal Darkness
-eli näistä pitäs ny valita paras? Totesin katsellen lappua.
-Kieltämäträ ihan hyvii ehdotuksii. Sofia totesi.
-jep. Ella lisäsi.
Time skip: 30min
Kieltämättä, bändinimen keksiminen oli vaikeaa, mutta vielä vaikeampaa on sen päättäminen vaihtoehdoista!! Jos meidän bändistä puhutaan edes jossain, sen nimen on oltava pysyvä. Eli toisin sanoen, voi vitun vitun vittu... kusessa Ollaan, jälleen😑.
Päätettiin tyttöjen kanssa jättää valitseminen huomiselle. Oltiin jo rupee soittaa muille kyytejä, kunnes sain loisto idean. Ideani oli, että mentäisiin jonkun luo yöks. Päätin et eka kysyttäisiin joonakselta, käviskö sille, vai mennäkseen jollekkin muulle, sillä oli juuri tänään saanut oman huoneen myös Joonaksen luota. Se oli vanha kitarahuone, mutta Joonas ei tarvinnut sitä enää, sillä aikoi laittaa kitaransa muualle taloon.
Puhelussa (Joonas ja vivi)
J: moro!
V: moii
J:mitäs?
V: nosiis... aattelin kysyy tälleen btw, et voisko Tytöt tulla sinne mun kaa yöks, nyt kun mulla on omahuone?
J: tarkoitatko nyt koko sun apinalaumaa?
V:joo. Ja toedoks niin ne kuulee sut.
J: no voi hitsi ku oisin just halunnu jutella sulle sun prinsessalakanoistas.
(Kaikki Tytöt vivi mukaan lukien repee nauruun)
V: joo. No voit puhuu myöhemmin niistä. Tai oikeastaan ne ei oo mitkään prinsessalakanat, vaan ihan Alelta pöllityt muumilakanat😂.
J: Okei no ihan sama.
V: miten sä et erota prinsessoja ja muumeja.
J: no en ol kumpiinkaan hirveesti perehtynyt.
V: Noniin joo. Seli seli. Mutta mikä siis on vastaus mun yökylä kysymykseen.
J: no siitä vaan, mutta!! Jätkät on tulos illal!!
V: joo joo. Ei hätää. Mä suojelen mun apinalaumaan sun painiotteluilta.
J: ok.. eiku MITÄ SANOIT?!
J: TOI OLI LOUKKAAVAA.
V: mutta totta, eiks nii?
J:kröhöm... En myönnä enkä kiellä.
V: aha Okei moikka possu!!
J: no heippa vaan, KILI!!
( Puhelu päättyy)
-hetkinen? Kili? Possu? Mitä ihmettä?! Sofia sanoi yrittäen tajuta mitä tarkoitin.
-noh.. Ollaan Joonaksen kanssa kiusattu toisiamme... Joten väänsin porkosta possun ja se vään vivistä kilin. Ei sen erikoisempaa.
-tiäks. Välillä unohdan et Jätkät ei oo sun veljiä. Ella toteaa.
-Ainiinjoo. Oon itekki unohtanut. Mut vitut siitä biolokisia vai ei. Ne ol silti aina mun veljiä. Totesin.
-----------------
Noniin.... eihän siitä "en kirjota ennen kun oon päättänyt bändinimen" jutusta tullu yhtään mitään. Kenellä on kirjoitus addiktio nostaa kätensä ylös:
" 🤚👋🖐 ".... upsista!Mu niin, asiaan!! Eli siinä alussa luki nimiehdotuksen mitä oon tähänmennessä saanu, joten käykää ns äänestämässä lempparianne kommenteissa!! Mulla on sieltä kyl yks lemppari mut en sano sitä vielä🙃
Kiitos kun luitte, baiii🖤🖤
YOU ARE READING
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfiction(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...