Tuhannet kiitokset <33

221 10 22
                                    

Noniin. Tuntuu tosi oudolta kirjottaa kiitoksia, sillä en oo vieläkään realisoitunut siit, et tää kirja loppuu.

Aatelin nyt huvikseni heittää pöytään faktoja tän tarinan takaa.

1. Tää tarina on aloitettu vaan yhdestä mielenjohteesta toisen tarinan innoittamana.

2. En koskaan pystynyt kuvittelemaan Viviannan, tai muiden keksimieni hahmojen kasvoja, ikäänkuin ne olisi ikuisen sumun peitossa.

3. Oon kirjoittanut puhelimella jokaikisen luvun, joka välillä helpotti, ja välillä vaikeutti asioita.

4.tähän tarinaan on toisinaan piilotettu mun omia mietteitä, pelkoja, tuntemuksia ja kaikkea siltä väliltä

5. Aina kun kommenteissa joku kehu mua, en oikeastaan osannut ottaa sitä tosissaan, koska oon aina ollu liian epävarma itestäni. Mut yritän parhaani:)

(älkää siis ymmärtäkö väärin, tottakai on aina iso kohteliaisuus, jos joku mua kehuu, ja siitä tulee hyvämieli, mut en aina vaan pysty käsittää esim sitä, et niin moni tykkää tästä kirjasta)

6. Tähän tarinaan en ikinä tehny mitään suunnitelmia, siks tarina ehti muuttua kaikkien yli 40 luvun aikana. Jokakerta oudompaan suuntaan

7. Viviannalla on bändi, ja se soittaa sähkökitaraa vaan ja ainoastaan sen takia et se on ollu / on mun suurin haave.

8. Vaikka se tyhmältä kuulostaakin tyhmältä, nimi 'Vivianna' on otettu randomisti Googlesta, mut sitten tykästyin siihen.

9. Viviannalla oli oikeasti jokakerta huone 23, kun se oli sairaalassa, ja tää johtuu siitä, että joskus pienempänä luin kirjan nimeltä 'osasto 23' ja halusin vain antaa sille kunnioitusta, koska tykkään siitä kirjasta vieläkin.

10. Suurin osa kirjan luvuista on oikeasti heitetty mun omasta päästä, vaikka vaikuttaisi aivan samalta mitä muissakirjoissa.

11. Oon joutunut poistamaan joitain kohtauksia tästä kirjasta, sillä ne oli mun mielestä liian häiritseviä, tai liian raakoja. ( Siis legit se oli aika kauheeta kamaa, enkä edes tiedä pitäiskö mun pelätä mun mielikuvituksen laatua😂)

Mut nytten haluun vielä yhden kerran kiittää kaikkia lukioita. Ihan sama vaikka et olis koskaan votennu tai kommentoinut, mut jos oot lukenu ja pitäny tästä kirjasta, kiitos<33

Toivotaan et me palaillaan pian jonkun toisen hahmon merkeissä. Mut älkää pliis suuttuko, jos kirja onkin erilaatua kun tää. Oon tosi outo, monipuolinen ja omanlainen sielu, eli en kauaa pysyttele samalla aihe alueella, ku oon jo kiitämässä toiseen. Jotkut sen ehkä huomaskin täs kirjan aikana.

( Jos Mulla nyt jotain jäi sanomatta, teen sit toisen luvun mis sanon asiani, mut muussatapauksessa tää kirja on nyt virallisesti done)

En pysty teitä ikinä tarpeeksi kiittämään, mut meikä kiittää vielä kerran ja kuittaa! Moikka ihanat!<33

~Hebe (mun lempinimi)


Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now