part 26 "synttärit"

331 15 0
                                    

Viviannan pov:

Eilinen oli aika kauhea. Sain tietää et Alella menee huonosti. Ja nyt Niko ja Ale tietää et mulla menee yhtä huonosti ku aina. Mut aijon unohtaa kaiken tänään sillä tänään on syntymäpäiväni. Vihdoin täytän 15.v. on vasta aamu ja heräsin äsken. Olin vieläkin väsynyt joten päätin jäädä vielä makoilemaan sängylleni.

Havahdun siihen että Niko tulee huoneeseen ja toivottaa huomenet sekä onnittelee syntymäpäivästä. Se mun makoilu tais päätyä siihen et nukahdin. Vitut.

-Muuten! Tein sulle synttäri aamupalan! Niko huikkaa lähtiessään huoneestani.

Puin nopeasti vaatteet päälleni ja menin katsomaan mitä Niko oli tehnyt aamupalaksi. Yllätyin sillä Niko oli tehnyt lettuja ja kermavaahtoa, köyhiäritareja, leipiä sekä kaakaota.

-vau! Ehit tehä paljon kaikkee! Totean katsellessani pöytää.

-Joo o. No? Pidätkö? Niko kysyy syödessäni.

-En... En pidä... vaan rakastan! Sanon iloisesti.

-No kiva. Niko toteaa tyytyväisenä.

Time skip: 2h

Ollaan menossa johonkin paikkaan jossa ois mulle synttäriyllätys. Laitoin yhden joululalahjaksi saaduista mekoista päälleni. Olen hyvin innoissani. Ei väliä mikä Yllätys olisi, sillä on kivaa että jotkut haluavat järjestää minulle jotain vaikka ei olisi pakko.

Kävelimme porras käytävässä Nikon kanssa. Niko sanoi että pojat tulevat hakemaan meitä ja sitten menemme johonkin.

Auto saapui pihaan ja yllätyksekseni se oli... LIMUSIINI!! Katsoin Niko iloisena ja kysyvästi. Tämä nyökkäsi hymyillen. Niko avasi minulle limusiinin oven ja minä kapusin kyytiin. Pojat odottivat autossa ja hymyilivät nähdessään ilmeeni. Olin iloinen, hämmentynyt ja ihmeissäni samaan aikaan. Halasin nopeasti kaikkia jonka jälkeen auto lähti liikkeelle. Matkalla juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Jännittää vähän mihin olemme menossa.

Limusiini alkoi hidastaa vauhtia ja jännityksen kasvoi. Kun astuin viimeisenä ulos limusiinista näin edessäni hienon ravintolan johon olin haaveillut pääseväni.

-Ette oo tosissanne! Mennäkseen me tonne?! Kysyin innoissani.

-Tottakain! Ale sanoi ja halaa minua.

Halasin nopeasti kaikkia ja kävelimme sisälle.

Kun olimme syöneet ja maksaneet ruokamme kävelimme ulos ravintolasta. Kiitin kaikkia jätkiä sillä nyt yksi haaveistani oli toteutunut.

-Meillä olis vielä yksi Yllätys! Tommi toteaa astuessamme takaisin limusiini.

-Hä?! Ai vielä?! Kysyin ihmeissäni.

-Joo! Se on yks paikka mihin oot halunnu! Olli jatkaa.

Kun limusiini jälleen hidasti vauhtiaan vieressäni istuva Joel laittoi siteen silmilleni.

-Hei! Mitä tää nyt on? Kysyi ihmeissäni ja iloisena.

-Tää on Yllätys. Joel vastaa ohjatessaan minut ulos autosta.

Pojat kuljettivat minut johonkin paikkaan. Kun Joonas otti siteen silmiltäni näin että olimme tramppa parkissa johon olin jo viisi vuotiaasta halunnut.

-Mitä?! Kysyn ihmeissäni.

- Tiietään et oot aina halunnu tänne... Joten varttiin koko paikka meille loppu päiväksi! Niko sanok iloisena.

-Mut.. mulla on vaan tää mekko? Ihmettelen.

-Ei mekään tyhmiä olla. Toin sun liikuntavaatteet. Niko toteaa naurahtaen.

Kävin vaihtaas vaatteet ja sit alettiin pelleilee tramppaparkis. Se oli ehkä elämäni hauskin päivä! Kiitos pojille maailman parhaista synttäreistä! Love you

-------------

Noniin. Täs ois nyt tää luku. En ti mitä nyt tässä sanoisin joten sanon vaan kiitos kaikille jotka luki tän luvun! <3

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Où les histoires vivent. Découvrez maintenant