Joonaksen pov:
Ollaan poliisien kanssa katsottu ny jo kaks paikkaa missä Vivi vois olla. Enää yks jäljellä. Samaan aikaan toivon että Vivi olis siellä ja sit taas toivon et se tyylii vaa lähti kävelylle tai jotain. Kunhan se nyt vaan olis kunnossa.
Time skip: joonas+muut pojat odottivat yhden poliisin kanssa pihassa samalla kun muut tarkistivat taloa.
Viviannan pov:
Oon ollu jo aika kauan tässä talossa. Tai ainakin se tuntui siltä. Olen talon raunioiden kellarissa. Tai ei tämä talo nyt ihan raunio oo mut you know. Kellarissa on sentään ikkuna josta näkee lähinnä maan ja kengät jos joku kulkee ohi. Nyt kuitenkin näin poliiseja tutkimassa toista taloa. Päätin yrittää karata. Jos en onnistu ainaki poliisit kuulisivat huutoni. Nousin sängystä ja lähdin juoksemaan lukitulle ovelle. (Jos joku miettii niin kyllä. Viviannalla on vaatteet) sain oven potkaistua auki. Kuulin jossain puhetta. Ne olivat kidnappaajat. Toivottavasti he eivät saa minua kiinni.
Time skip: 8min
Jollain ihmeen kaupalla pääsin ulos talosta. Juoksen suoraan poliisin luo. Ihmeekseni poliisin vieressä seisoo.... JÄTKÄT?!?!
Joonaksen pov:
koko pändi katsoi huolestuneena taloa kohti. Missä ihmeessä Vivi on?
Viviannan pov:
Päätin että juoksen Joonaksen luo. Juoksin niin lujaa kuin vain pystyin. He olivat vain toisellapuolella katua. Juoksin suoraan kiinni Joonaksen. Halaan tätä tiukemmin kuin koskaan. Tämä huomaa että joku halaa tätä ja kääntyy ympäri. Nähdessään minut hän näyttää iloiselta,hämmentyneeltä ja kauhistuneelta. Taidan olla aika verillä, koska ne kidnappaajat hakkas mua. Muut pändiläiset huomaavat että Joonas oli jostain syystä kääntynyt ja ikään kuin halaisi jotakuta. Kunnes He näkivät minut...
Joonaksen pov:
Katsoimme yhä taloa huolestuneesti. Meinaan saada sydärin kun joku juoksee päin ja melkein rutistaa kuoliaaksi. Kun käännyn ympäri nään... VIVIANNAN?!?!?!!? Salaman nopeasti halaan tätä takaisin.
-Joonas mitä sä- VIVIANNA?!?!? Nikon lause jäi kesken kun tämä huomasi Vivin. Kaikki ryntäsivät halaamaan viviä. Poliisi huusi muille että tulisi paikalle.
-Mitä sulle on käyny?? Kysyn vitun huolissani.
- N-ne hakkas mut... j-ja... s-se... s-se teki s-saman t-tempun k-ku v-viimeks... sanon itkien.
Joonas halaa minua vain tiukemmin.
Kunnes kuulen kidnappaajien äänet. Poliisit olivat kaikki vielä menneet taloon eikä tietäneet että täällä on kidnappaajat... ASEIDEN KANSSA?!?!?!?-JOONAS!! JOS EI VOIDA VIESÄ SULTA ONNEA... NIIN VOIDAAN AIVAN YHTÄ HYVIN TAPPAA SUT!!! Joonaksen eksä huutaa täyttäkurkkua.
-pyydän... älä... et saa siitä sen enempää iloa..... Joonas vastaa hiljaa ja nöyränä.
Pojat käskivät minun perääntyä. Joonaksen eksä osoitta vain 5m päästä tätä aseella.
Joonaksen pov:
Tällä kertaa eksäni aikoi tappaa minut. Aivan sama. Kunhan vivianna on turvassa. Eksäni oli juuri ampumassa minua.... Kunnes Vivianna juoksee eteeni ja luoti osuu häneen. Poliisit kuulevat laukauksen ja eksäni joukkoineen lähti pakoon.
-mitä täällä tapahtuu?!? Poliisi kysyy.
-Kidnappaaja oli eksäni, ja hän yritti ampua minua mutta... Mutta Vivianna hyppäs eteen.... sanon itkien täysillä.
---------------
Selviääkö Vivianna? Pääsikö Joonaksen eksä jälleen pakoon? Oliko tämä viimeinen kerta kun tapahtuu näin, vai onko lisää tulossa? No... se selviää vain odottelemalla et meikäläinen saa kirjotettuu lisää.Kiitos kaikille jotka jaksaa lukee tätä kirjaa🖤🖤. Kuvittelin et kukaan ei koskaan jaksais lukee tätä...
YOU ARE READING
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfiction(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...