Time skip: 3h
Vivin pov:Se mies oli juuri toteuttanut suunnitelmansa. Oloni Tuntuu niin limaiselta ettei edes suihku auttaisi. Miksi en vain lähtenyt Nikon mukaan. Se olisi saattanut pelastaa minut. Tälläkertaa makaan kylläkin sängyllä. En sentään kivilattialla.
Nikon pov:
-Jätkät! Mun pitää varmaan lähtee kotiin ku Vivi on siel yksin! Sanon ja tallustelen kohti eteistä.
Vastaukaesksi sain myöntymisiä. Lähdin kävelemään kohti autoani. Istahdin autoon ja lähdin kotia kohti.
Time skip: kotiin.
Astuin autosta ulos ja lähdin kohti taloa. Astun sisään rappukäytävään ja huomasin että oveni on hieman auki. Aloin huolestua, miksi ulko-ovi oli raollaan? Kämpässä oli selvästi ollut joku. Talo Oli kuin räjähdyksen jäljiltä. Soitin nopeasti videopuhelun pändin ryhmään. Kaikki vastasivat puheluun ja lupasivat tulla mahdollisimman nopeasti.
luhistuin maahan itkemään. Miten joku saattoi viedä Vivin. Vivi ei IKINÄ tekis näin. Se jättää kirjeen tai jonkun merkin vaikka aikois päättää päivänsä. Kuulin kun pojat tulivat asuntoon. Alex näki ensimmäisenä minun istuvan lattialla nojaten seinään. Tämä tulee halaamaan minua lohduttavasti.
-Ei hätää! Vivi selviää kyllä! On selvinnyt aina ennenkin. Alex kuiskaa korvaani.
- N-niko! Tuu äkkiä kattomaan! Kuulen Joonaksen hysteerisen äänen Vivin huoneesta.
Kun astuin Viviannan huoneeseen näin komeron ovessa Verta.
- M-mitä vittua?! Sanon ennen kun alan itkeä.
Katsoimme kaikki toisiamme järkyttyneenä. Kunnes huomasin taas pöydällä lapun nostin lapun mihin oli piirretty vain: ♤♧
-EI TAAS!! Huudan itkien.
-Mi... Joonaksen lause jää kesken kun hän näkee lapun.
Tämä luhistuu maahan ja tuijottaa lattiaa ilmeettömänä. Hän näyttää kuin kaikki tunteet olisivat viety pois. Hän tuijottaa lattiaan ilmeettömänä vaikka kyyneleet virtasivat tämän poskilla.
Hetken ajan hän vain istui, kunnes hän otti puhelimensa ja soitti poliiseille.
Puhelussa: J/Joonas H/hätäkeskus
H: Hätäkeskus. Mikä hätänä?
J: eksäni on kidnapannut toistamiseen pikkusiskoni.
H: onko teillä arvausta mihin pikkusiskonne on viety?
J: on mulla pari paikkaa...
H: kerro osoite missä olette, Poliisi tulee sinne katsomaan tilannetta. Ja sen jälkeen lähdette tarkastamaan nuo paikat.
J: Selvä. Osoite on: *************
H: Selvä. Lähetän poliisit sinne.
(Puhelu loppui)
-----------------
Aattelin alkaa nyt tehä vähän lyhyempii osii, mut niit vois sit tulla useammin :)
Kiitos et luit! Byeee🖤🖤
ESTÁS LEYENDO
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfic(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...