part 40!! "DNA testi"

289 14 4
                                    

(Siis tosi hyvä nimi täl luvul😂)

Vivin pov:

Tosta meidän jutusteluhetkestä on nyt noin 2h. Makaan vain sängylläni Joonaksella, aivot TÄYSIN sekaisin. Ihanko meidän keskustelu ois käyty vaikka vittu kiinaks.

-Mitäs mietit? Juuri ovelle tullut Joonas kysyy.

-Sitä, et mitä vittua noin kaks tuntii sit käydys keskustelus niinko tapahtu. Vastasin tuijottaen kattoon.

-Niin... todettiin et sä oot ehkä Alen
" kadonnut " pikkusisko. Joonas sanoo.

-Mut eihän sitä voi tietää? Vastasin.

-Hei mä keksin!!! Tehdään vaikka koko bändi sellaset DNA testit!! Joonas huudahti.

-Siittävaan jos ostat mulle sellasen. Sanoin hieman iloisempana.

Ja Tottakai se Joonas lähti heti semmosta jostain tilaamaan.
(En siis tiä miten nää oikeesti toimii mut 🤷‍♀️. eikai siin mitään)

Time skip: joku pari päivää

-Vivi!! Arvaas mitä?! Joonas huuta eteisestä tullessaan kotiin.

-No?! Räjäytiks jotain? Vastaan.

-Ensinnäkin. Auts. Toiseks. En, vaan ne DNA testit on tullu! Joonas vastaa innostuen.

-Sä siis oikeesti tilasit niit seitsemän? Kysyn huvittuneena.

Joonas vain nyökyttelee.

Kun oltiin siinä hetki juteltu, muita jätkiä alko lipua ovesta sisään yks kerrallaan. Päätettiin kaikki tehä qqne samaan aikaan.

-Eli mitä vittua mun niinko pitäs tehä?! Kysyn katsoen ohjeita.

-No lue niistä ohjeista? Tommi vastaa.

-No perkele ku tääl lukee vaa jotain saatanan kiinaa. Sanon turhautuen ja annan lapun Joonakselle.

-Lue sä. Sanon.

Joonas vain katsoo minua huvittuneesti, mutta alkaa sitten lukemaan. Tais siellä olla sittenkin myös enkuks... hupsista:)

Time skip: 1kk (kuukaus)

-JJOOOONNNAAASSS!!!!! ARVAA MITÄ!!
Huudan huoneestani.

-No mitä Viviiii!! Joonas vastaa ja tulee huoneeni ovelle.

-Sen DNA testit tulokset on tullu!! Huudan iloisena.

Samalla Joonaksen ja minun puhelimeeni alkoi tulla viestejä.

-Näköjään jätkienkin testit on tullu. Joonas naurahtaa.

Time skip: 1h

-Okei.... katotaan mist päin meikä on tullu! Sanon innostuneena koneeni ääressä.

-Anteeks mitä helevettiä?! Millä perusteella täs lukee: 59% suomesta, 11% Kiinasta, 9% Japanista, 10% ruotsista ja 11% Italiasta?! Kysyn ihmeissäni.

-Kui helvetin monessa paikassa mun sukulaiset on ollu?! Kysyn ihmeissäni, samalla muiden räkättäen mun takana.

-Nyt on pakko käydä vessassa. Ale sanoo ja nousee ylös naurun alaisena.

-Hei!! Tääl näkee et paljon mul on sukulaisia mistäkin!! Huudahdan ja klikkaan Suomen kohdalle.

Selaan hetken alas, kunnes nään jotain erittäin yllättävää. Silmäni suurenivat välittömästi.

- J-jätkät?! Sanon nopeasti.

-No? Onks joku hätänä. Joonas kysyy lopettaen heidän keskustelunsa.

Väistyin tietokoneen edestä ja osoitin yhtä sukulaistani. Joonas vain tuijotti ruutua suu auki, ja silmät selällään. Muutkin Jätkät katsoivat ruutua samalla katseella kuin Joonas.

-Ööö... Jätkät ja vivi? Mikä ongelma? Ale kysyi ihmeissään tullessaan vessasta.

-Kato ite... Joonas sanoi ja osoitti ruutua.

Alen pov:

Joonas käski vain katsoa ruutua niinkuin kaikki muutkin.

- Mitä ihmeellistä siellä voi ol- mitä?! O-oonks mä Vivin I-isoveli?!?! Kysyn aivot aivan solmussa.

- J-joo. Etkä edes mikään puol-veli, vaan meil on täysin samat vanhemmat... Vivi vastasi.

Hänen ilmeestään ei näkynyt pettymys, muttei Ilokaan. Ne olivat täynnä tyhjyyttä.

-Onks se ihan ok sulle?... Kysyn varovasti.

-On... ei se mitään sillee muuta... ootte kaikki mun veljiä ihansama mitä tapahtuu... Mut tää on vaan niin outoa...
Vivi selittää.

-Taisiis.... ku vasta muutamia vuosia sitten oli mun unelma nähä teidät, sit tapasin teijän keikalla, ja kai Niko tunnisti mut?... sit mun piti jäähä Nikolle 2kk ajaksi. Nyt oon ollu teidän kaikkien luona vuorotellen 1 tai 2 vuoden ajan.... nyt paljastuu et yks mun idoleista on mun veli.... ja se saatanan äiti-puoli pimitti koko asian!! Ois selvitty monesta mutkasta jos oltais tunnettu mun lapsuus, mut ei. Vittu ei, sen saatanan muijan takia!! Vivi jatkoi kyyneleet silmissä.

-Shhhh.... Kaikki ok.... rauhoittelen Viviä ja halaan tätä.

______________________
Noniin... tää luku on aikalailla yhtä sekava ku viime luku, mut mennään eteenpäin 😅 aattelin nyt varoittaa et lähiaikoina saatta tulla niinkin iso time skip et vivi ois täyttämässä 18. Ja tällähetkellä Vivi on siis 15. Se hyppy tulis vaan sen takia, et meikäläisel alkaa ideat olla lopussa😬
Ei mul muut

Kiitos lukioille<33

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now