(Hienon kuvan editoin sitte tohon ylle vai mitä?🤣😭💀✋)Aika oli kulunut nopeasti. Olin päässyt aikoja sitten pois sairaalasta. Nyt kuitenkin makasin täysin pimeässä huoneessani. Tänään olisi tarkoitus mennä ostamaan koko porukalla joulu-lahjoja.
- VIVI!! NOUSE YLLÖSSS!! Niko huudahtaa nauraen tullessaan huoneeseeni.
-HUI HELVETTI!! Mistä sä siihen tupsahdit?! Kysyn pelästyen.
-No tuolta joulupukin pajalta tietenkin! Tämä huudahtaa yhä nauraen.
-jaaha.. taitaa meidän Nikolla olla hyvä päivä! Naurahdan.
-JUU... Tämä vastaa iloisesti.
Niko lähti huoneestani ja itse aloin vaihtamaan vaatteita.
Vivin asu + nahkatakki:
Yllätyksekseni kaikki pojista oli jo olkkarissa.-Jahas sieltä tämä meidän jouluinen tyttö jo tuleekin. Niko "vittuilee" naurahtaen.
-Olisit sä voinu pikkasen vähemmän punasta laittaa päälle. Joonas jatkaa hänkin naurahtaen.
Lähdin "vihaisesti" jahtaamaan Joonasta ympäri kämppää. Sain tämän kiinni ja kaadoin maahan. Ja ihan vain vittuillakseni hyppäsin Joonaksen mahan päälle.
- AI SAATANA! ETSÄ NY MUN PÄÄLLE VOI HYPÄTÄ!! Tämä sanoo muka vihaisesti.
-Hyppäsin jo!! Vastaan nauraen.
-Sä oot kauheen väkivaltanen kakara! Joonas toteaa nauraen.
-Hei! Mä en oo väkivaltanen!! Oon vaan ollu teidän apinoiden kanssa liian kauan. Sanon naurun seasta.
Viimeistään nyt muutkin pojat repeävät nauruun.
-Noni apinat! Sit mentiin. Tommi toteaa katsoen meitä, samalla pidättäen naurua.
-Joo joo iskä! Vastaan ja nousen ylös.
-KUMPI EKA AUTOLLA!?! Huudan samalla kun minä ja Joonas kirjaimellisesti JUOKSEMME eteiseen.
Laitan kengät jalkaan ja nappaan takin mukaan. Juoksemme Joonaksen kanssa peräkkäin rappukäytävässä.
Samaan aikaan muut pojat hississä:
-Mitä veikkaatte kumpi voittaa Vivi vai Porko? Niko kysyy naurahtaen.
-Kyl se meidän pikajuoksia Porko voittaa! Joel ja Alex toteavat yhteen ääneen.
Kun saavumme ulko-ovestä ulos näemme voitonriemuisen Joonaksen auton vieressä ja "surullisen" Vivin istumassa keskellä maata Joonaksen takin päällä.
- Kumpikohan mahto voittaa? Niko "kysyy" räkättäen täyttä kurkkua.
-No minä tietenkin! Joonas vastaa iloisesti.
-Mutta... saisinko nyt mun takin? Joonas kysyy Viviltä.
Et! Tämä vastaa kiusoittelevasti.
-No jos sä et anna niin... Joonas ehtii sanoa kunnes hyökkää kutittamaan Viviä.
-.....Hei....Voin....antaa....Sun....takin....jos.....lopetat!! Tämä sanoo hädin tuskin naurun seasta.
-Kiitoooss! Joonas sanoo kun ottaa takkinsa.
-Huomaaks kukaan muukaan noissa ikä-eroa? Sillä mä en. Niko sanoi huvittuneesti.
Oletetusti kaikki vastaa ettei huomaa edes eroa.
-Niiku sillee et vivi ois 27 vai mä olisin 14? Joonas kysyy vaikka luultavasti tiesi vastauksen.
-hei! Joulun jälkeen oon jo 15! Vivianna sanoo
-No niin et sä olisit 14.v.! Olli huudahtaa kun kaikki jälleen kerran repesi nauruun. Oliko Yllätys? No ei!
Time skip: ostoskeskukseen
Nikon pov:
Vivi näki jonkun sen kaverin hetki sit ja sano kiertelevänsä sen kanssa hetken jotain kauppoja. Saatiin siis loistava mahdollisuus ostaa Vivin lahja.
-Ei rutto Jätkät! Mitä me muka keksitään pian 15.v teini tytölle?! Alex kysyy mietteliäänä.
-hei! Mä keksin! Hommataan sille.....
-------------------
Sori jätin tän nyt tämmöseen kohtaan mut sain nyt edes jotain kirjotettuu... Kiitos kaikille jotka on antanut palautetta ja muutenkin ihan vain lukenu tätä kirjaa🖤🖤
ESTÁS LEYENDO
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfic(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...