part 20 "tää on paras joulu ikinä! "

384 15 9
                                    

Time skip: huomenna on jouluaatto

Viviannan pov:

Olin innoissani. Huomenna on jouluaatto ja saan antaa jätkille heidän lahjansa. Kortin sain kokonaan valmiiksi vasta eilen illalla. Mutta hieno siitä kyllä tulikin!

Kello on vasta 7.20 joten Niko ei herää vielä ainakaan kahteen tuntiin. Päätin mennä tekemään aamupalaa itselleni. Tein perus leivän ja join vettä. Kävelin olkkariin ja istun sohvalle katsomaan tik tokkia. On siinäkin yksi aikakoukku. Noin puolentunnin päästä vein astiat keittiöön ja lähdin huoneeseeni piirtämään. Laitoin kuulokkeista soimaan Feel Nothing. Lauloin mukana. Se oli vapauttavaa.

Piirroksesi näytti suurin piirtein tältä:

Piirroksesi näytti suurin piirtein  tältä:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jep. Tosi jouluista ja positiivista. Tiedän.

Sain melkein sydärin koska lauloin jo lujempaa samalla kun piirsin ja yht'äkkiä hiomaan Nikon oven suulla.

-HUI HELVETI!! Mitä sä siinä teet? Kysyn kun hieman rauhotuin.

-No tulin kattoo ku Kuulin laulua. Mut vitun hyvin kyl vedät!!

-No kiitos vaan. Vastaan naurahtaen.

-ookko nää syöny jo joitain? Niko kysyy.

-Joo.. söin leivän. Vastaan ja laitan kuulokkeet takaisin päähän.

Niko lähti ovelta ja itse jäin piirtämään.

Time skip: klo 15.01

Ollaan kohta lähössä studiolle. Huomenna kaikki tulee meille ja vietetään joulua sekä annetaan lahjoja.
En malta odottaa poikien mielipiteitä lahjoistani. Sain Ollin takin ja Joelin kengät tänään aamulla valmiiks. Niis tuli aik coolit.

Studiolla:

-Voitaisko tehä jotain? Mul on tylsääää... Joonas sanoo samalla pelleillen puhelimellaan.

-No... voitasko vaikka harjoitella jotain biisii? Niko kysyy.

-Sillee et joku ei meidän biisi. Niko tarkentaa.

-JOO!! Joonas huudahtaa ja nousee istumaan.

-onks jollain biisiehdotuksii? Tommi kysyy.

-...Öööö....oisko sittenkin meidän biisi.... vaikka Feel Nothing? Niko miettii.

-Joo käy. Kaikki vastaavat.

-Vivi! Sä voisit kans laulaa! Niko huudahtaa yhtäkkiä.

-Öööö.... kai sit. Vastaan epämääräisesti.

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Donde viven las historias. Descúbrelo ahora