part 10 " LO-PE-TA!!!"

433 17 2
                                    

Viviannan pov:
Olen matkalla jonnekin...  ei hajuakaan mihin oon menossa. Silmilläni on side,suu on teipattu ja kädet sekä jalat on köytetty kiinni. Koko matkan vieressäni istuva mies piti kättään reidelläni enkä voinut tehdä asialle mitään. Se oli hyvin ahdistavaa.

Auto pysähtyy ja pelkoni kasvaa. Tunnen kun joku nappaa minusta kiinni ja kantaa ulos autosta. Kuulen oven avautuvan ja luultavasti minut kannettiin sisään. Nyt joku otti kiusatakseen siteen pois silmiltäni.

Minut vietiin jonkin näköiseen kellariin. Talo johon tulimme näytti aivan kummitustalolta. Kellarissa minut sidottiin kiinni erikseen molemmista käsistä ja jaloista. VOI VITTU! Tämä ei meinaa hyvää. Olen autiotalon kellarissa köytettynä. Pian huoneeseen astuu nuori mies. Ehkä jotain 22.v?

-No hei! Kukas meillä täällä on? Hän kysyy kiusoittelevasti.

Tämä repäisee teipin pois suuni edestä, samalla minun vingahtaen kivusta.

-Minkä ikäinen sinä oletkaan? Tämä kysyy jotenkin pirullisesti.

-Samaa voisi kysyä sinulta. Vastaan hiljaa.

-No... minähän olen 21.v. tämä vastaa.

Mies tulee koko ajan minua lähemmäksi.

(⚠️VAROITUS TÄS KOHTAA ALKAA TULLA NOH.... RANKEMPI AIHE! LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA⚠️!!)

Hän kyykistyy viereeni ja... ja alkaa riisumaan vaatteitani.

-HEI MITÄ LUULET TEKEVÄS?!?!!? Huudan kurkkusuorana.

-Oot aika hyvän näkönen, joten aattelin vähän testata sua😏. Tämä vastaa virnuillen.

-OOTKO HULLU?!?!!?! LO-PE-TA!!!!!! Karjuin varmasti kovempaa kuin koskaan.

Mies vähät piittaa huudostani ja pian olenkin makaamassa lattialla haara asennossa sidottuna käsistä ja jaloista pelkät alusvaatteet päällä.

Mies on riisunut itsensä jättäen vain alushousut. Pian Tämä laskeutuu hajareisin päälleni. En ehtinyt huutaa kauaa ennen kuin tämä pisti ruiskun taas olkapäähäni. Taas kaikki voimani katosivat ja joutuisin vain kestämään kaiken.

Mies oli hajareisin päälläni ja alkoi suutelemaan minua. Onko olemassa ällöttävämpää asiaa? EI. EI TODELLAKAAN OLE. Hänen Suutelunsa muuttuu kiihkeäksi ja tämä siirtyy kaulalleni. Siinä tarpeeksi kauan kaulaani merkatessa tämä siirtyy alemmas....

-Eikös noi rintsikat vähän purista😏? Tämä kysyy ällöttävästi.

-Pliis! Lopeta! Sanon viimeisillä voimillani.

(Ja nyt ihan nuorimpia lukioita varten skipataan tää osuus)

Vihasin elämääni TODELLA PALJON!

Makasin kylmällä kivisellä lattialla vain alushousut päälläni. Kun sain voimiani kerättyä sain puettua takaisin päälleni.
Miten pahaksi ihmisen elämä voi muuttua? Olin istunut siinä lattialla jo varmaan 2tuntia.

Mies oli laittanut suuhuni teipin takaisin. Nyt vain istuin kivisellä ja kylmällä lattialla, toivoen etten kuolisi jotta voisin nähdä Jätkät vielä.

Nikon pov:

Vivi on ollu jo päivän kateissa. Mietin miten voisin löytää hänet kunnes keksin. Meillähän on valvontakamerat.

-Pojat! Voidaanko kattoo valvontakamerat läpi?! Jos niissä näkyisi Vivi! Huudahdan saatuani idean.

-hei hyvä idis! Joonas huudahtaa.

Muut ovat samaa mieltä joten suuntaamme koneelle josta näkisi kamerat. Näky ei ollut kaunein. Vivin olkapäähän pistetään ruiskulla varmaan rauhoittavaa ja sit se kannetaan pois. Yksi miehistä jää kirjoittamaan lappua jonka löysimme. Yllätykseksemme mies kääntää lapun ja kirjoittaa myös toiselle puolelle. Nappaan lapun pöydältä ja käännän sen. Toisella puolella lukee:

Terveisin:  ♤♧

-Hei! Tiiän ton allekirjoituksen! Huudan.

-J-joo...  niin mäkin...  Joonas vastaa

- M-mut m-miten..?? Joonas jatkaa.

-Hei wou,wou,wou! Eli ketkä on allekirjoittanut ton? Joel kysyi ihmeissään.

- N-ne on m-meidän v-vanhoja k-kiusaajia...  Joonas vastaa kauhuissaan.

-Pelkääks niit vai miks näytät tolta? Joel kysyy?

-E-en pelkää niitä m-mut Vivi...  Vivi ei oo turvassa...  Joonas vastaa kauhun vallatessa kaikki.

-----------------

Tällänen luku tällä kertaa. Olen pahoillani tosta Vivin ja sen yhen miehen välikohtauksesta...
Mun kaveri halus sen siihen😂 mut älkää käsittäkö väärin mun kaverilla on kaikki ok sen mielessä🤣

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Donde viven las historias. Descúbrelo ahora