part 29 "studiopäivä "

321 14 1
                                    

Viviannan pov:

Herään siihen että joku kaataa vettä korvaani. Pelästyin sitä niin paljon että kirkaisin ja nousin nopeasti istumaan. Kun avaan silmäni nään omahyväisesti hymyilevän Joonaksen ja nauruun kuolevan Isan.

-Joonaass!! Huudan ja lähden juoksemaan ympäri kämppää yrittäen saada Joonasta kiinni.

Koko muu talo katsoi huvittuneena vierestä kun Juoksin Joonaksen perässä. Lopulta sain kuin saikin Joonaksen kiinni ja tein klassikko temppuni. Eli hyppäsin Joonaksen vatsan päälle. Joonas huudahti kivusta ja mitä luultavammin yritti kirota maailmaa.

-Noniin Vivi ja darra-apina! Tulkaa jo!! Niko huudahtaa ja kävelee kohti keittiötä.

-Niin mikä oli?! Darra-apina?! Moilanen nyt helvetti!! Tämä huudahti ja hyppäsi Nikon niskaan.

-Joonas rauhotu nyt jo! Tommi sanoo takaa ja irrottaa Joonaksen pois Nikon kimpusta.

-No anteeks iskä! Tämä vastaa huvittuneena.

Time skip: 2h = klo 12.15

Makasin mun sängyllä isan kanssa. Katottiin vaan tik tokkii.

-Isa muuten? Sanon

-Niin rakas? Isa vastaa.

-Pojat aatteli et voisit tänään vaik tulla meidän kassa studiolle et mun ei tarttis olla siäl yksin. Niin haluutko tulla? Kysyin muistaessani sen.

-Joo kyl mä voin tulla. Tämä vastaa hymyillen.

Alettiin valmistautua studiolle menemiseen. Puettiin vaatteet, harjattiin hiukset, laitettiin perus meikki ja Mentiin olkkariin oottaa muita.

Time skip: 1h

Eihän siinä menny ku tunti et pojat oli valmiita😂🙄. Ahtauduttiin kahteen autoon. Ekassa oli Olli, Ale, Joel ja Tommi. Ja toisessa oli:  Minä, Isabella, Joonas ja Niko.

-Niko muuten? Joonas sanoo yhtäkkiä.

-No mitä Joonas? Niko vastaa.

-Onks meil huomennakin treenit? Joonas kysyy.

-Joo? Tänään on maanantai nii kyllä on. Niko vastaa.

-Ääääää! En mä jaksaaa! Joonas marisi turhautuneena.

Minä ja Isabella vain naurahdettiin Joonaksen käytökselle. Vaikka, kyllä se Nikokin taisi nauraa.

Studiolla pojat meni kaikki johonkin suunnittelee vaa jotain uutta biisii. Mä ja Isa jäätiin siis kahdestaan soittimien kanssa. Ja mitä siitä seurasi? Itse otin kitaran käteeni ja Isa istui pianon ääreen. Alettiin siinä sitten soittaa ja laulaa Feel Nothing:ia. Aika meni nopeasti ja kesken laulun meinaan saada sydärin sillä Joonas kaatoi lasillisen jääkylmää vettä niskaani. Tämä minun ja Joonaksen sota on ikuinen. Olen siitä 270% varma.

Kiljaisin ensin niin että koko rakennus kaikui ja sen jälkeen lähdin juoksemaan Joonasta kiinni, samalla kun muut (Isa mukaan lukien) alkoivat nauramaan täyttäkurkkua seuratessaan juoksukilpailuamme. Tälläkertaa se meni ehkä vähän  överiksi, sillä juoksimme ulos saakka ja siitä vieläpä rannalle. Muut tulivat kävellen perässä varmaankin tarkistamaan ettei kumpikaan kuole. Tälläkertaa juoksukisan lopputulema Olin se: että, työnsimme molemmat samaan aikaan toisemme jääkylmään järveen.

Kun vihdoin lopetamme vesisodan jääkylmässä järvivedessä kävelimme takaisin rantaan laiturin luo missä muut nauroivat kaksinkerroin.

-Tasoissa? Joonas kysyy ojentaen kättään.

-Tasoissa. Vastaan ja kättelen Joonasta sovinnon merkiksi.

Tämä olikin sitten villimpi studiopäivä. No... eikai siinä sitten mitään.

------------------
Sain nyt vihdoin kirjotettuu tän luvun et juu...
Kiitos jos luit🖤🖤

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon