Vivianna pov:
Keikasta oli nyt yksi päivä. En ole koskaan ennen ollut niin onnellinen, kuin sillon, kun saan soittaa suurelle yleisölle, eikä yksikään ollu buuannut. Kaikki olivat vain nauttineet.
Tällähetkellä Istuin huoneessani joonaksella, ja kuuntelin musiikkia. Harmikseni tiktokkini 'for you' on todellakin täyttynyt omasta lärvistäni. Et voi ny helvetti.
Päätin, etten katsoisi tik tokkia hetkeen. Ehkä se menee nopeasti ohi? Tallustelin olkkariin huoneestani.
-Jahas. Nuori neiti on jättänyt valtakuntansa. Joonas naurahti, ja istui viereeni sohvalle.
-jep. En jaksanu enää kattoo omaa lärviini tik tokin for you:ssa. Vastasin ja Joonas vain nauroi.
Julmaa sanon minä!
Juteltiin Joonaksen kanssa siinä hetki, kunnes puhelimeeni kilahtaa viesti. Isalta.
Isa♡♡ I=Isabella v=vivianna
I: moi! Oisko sulla tänään aikaa sen verran, et voisin tulla käymään? Kenen luona nyt ootkaan😂.
V: joo kait? Ja oon tällä hetkel Porkolla.
I: Okei. Voinko siis tulla jo nyt?
V:tottakai<33 ootan sua täällä rakas♡♡
I: Okei, alan heti tulemaan sinne päin! Oot rakas<33
-Jahas että tämmösiä tapaamisia järjestöt mun kämpille? Joonas sanoo huvittuneena.
-No eikai sillä oo väliä, et oonko mun huoneessa yksin, vai tyttöystävän kanssa. Vastaan olkapäitä kohauttaen.
Joonas vain mutisi vastaukseksi, samalla, kun keskittyi tekemään jotain koneellaan. Töitä varmaankin?
Noin 10min päästä ovikello soi ja ryntäsin avaamaan oven.
-Moikka rakas!! Sanon, ja pussaan Isaa huulille.
-Moiii. Tämä vastaa ja kietoo kätensä ympärilleni.
-Kiva et sul on ollu ikävä, mut ois kiva hengittää. Huomautan sormi pystyssä.
Isa vain naurahtaa, ja hellentää otettaan.
Time skip: 2h.
Ollaan tehty vaikka ja mitä. Ehittiin kattoo myös yhtä sarjaa. Nyt kuitenkin aiottiin mennä kävelylle.
Kun oltiin hetki kävelty, saavuttiin rannalle. Rannalla oli aikapaljon ihmisiä. Päätettiin mennä vähän syrjempään. Isa pysähtyi solmimaan kengännauhojaan. Samassa tunnen, kun nurkasta joku nappaa kädestäni kiinni ja vetää syrjempään. Eerik. Puoli isäni. Ei helvetti.
-Kuules nyt likka!! Nyt sä kuolet, sillä lesboja ei mun suvussa ole!! Tämä huusi minulle.
Eerik kohotti pääni niin, että katseeni oli kohti taivasta, ja ohimollani oli ase.
-uskollatko tappaa mut? Kysyn vittuilevaan äänen sävyyn.
Jotain siinä huudeltiin toisillemme samassa asetelmassa. Kaikki rannalla oliat katsoivat nyt meitä kauhuissaan. Joku vanhempi nainen oli ottanut isan kauemmas turvaan. Isa oli sentään soittanut jätkille. Sieltä he saapuvatkin.
-Mitä vittuu sä luulet tekeväs?!?! Joonas huutaa tullessaan paikalle.
-Jos tää idiootti ei peru kannustavia puhettaan homoudesta, ja lesboudesta, se kuolee!! Eerik vastasi.
-Sillä mun suvussa ei sairaita ole!! Tämä jatkoi.
-No miten on, perutko puhees?? Eerik kysyi minulta.
-Pah! Mieluummin kuolen sanoessani mielipiteeni, kuin eläisin, mutta vaikenisin ikäksi. Jo na aa. Et onnistu käännyttämään mua. Et ikinä!!!
Eerikin ilme muuttui TODELLA vihaiseksi.
-SANO ETTÄ PERUT PUHEESI, TAI SAA LUOTI PÄÄHÄS!!!! Eerik karjui.
-PITÄÄKÖ SULLE TAVUTTAA?!?! EI I KI NÄ!!!! huusin takaisin.
-Vivi kiltti!! Peru puhees, ja säästä henkes! Isa pyysi vedet silmissään.
Jälleenkerran Tommi joutui pitämään Joonasta käsistä kiinni, ettei tämä hyökännyt Eerikin päälle.
Samassa huomaan, että äitini saapuu paikalle.
-EERIK?!?! MITÄ LUULET TEKEVÄSI?!? äiti karjuu.
-NO ETKÖ SÄ VITTU HUOMAA?! SE VITTU AIKOI TAPPAA MUT, KOSKA OON LESBO!!! ET NIINKO VOISIKSÄ VIHDOIN USKOO, ET TOI SUN EERIK EI OIKEEN PIDÄ MUSTA?! JOKA VIRUN KERTA, KU MULLA OLI HAAVOJA YMPÄRI KEHOO, EERIK OLI HAKANNU MUT!!! MUTTA SÄ ET IKINÄ USKONU!!! JA TÄNKIN JÄLKEEN OOT VARMAAN VAAN SILLEE, NOH... EERIK OLI VAIN VÄHÄN VIHAINE. SEHÄN ON IHAN NORMAALIA, ET PUOL ISÄT HAKKAA NIIDEN "LAPSIA" JA ÄIDIT ON AIVAN SINISILMÄISIÄ TAI SOKEITA TILANTEELLE!!! Huudan täyttäkurkkua äidilleni. Ihan vitun sama vaikka kaikki muutkin kuuli.
-TÄTÄ SE TEETTÄÄ KUN SÄ HENGAAT NOIDEN KANSSA!!! NYT OOT SIT IHAN AGRESSIVINEN!! Äitini huuta osoittaen jätkiä.
-NONIIN SINÄ MUIJA VOIT PITÄÄ SEN SUUREN SUUS KIINNI!!! PÄIN VASTOIN, NOI SUN "IDIOOTTIS" ON VITTU PELASTANU MUN HENGEN USEAMPAAAN OTTEESEEN, KUN SAMALLA SÄ JA SUN MULKKUS OOTTE SAANU MULLE PAHAN FIILIKSEN KAIKESTA. EIKÄ NE OO VAAN MULLE MITÄÄN KAVEREITA!! NE ON MUN VELJIÄ!!! huusin äidilleni.
-NO EI NIISTÄ YKSIKÄÄN OLE BIOLOGINEN VELI!! Äitini huutaa hätääntyneen näköisinä.
Onneks paikalla oli vaan Jätkät, Isa ja se joku nainen joka otti isan kauemmas.
-AI EI VAI?! MÄ OON KUULE SAANU SELVILLE SEN PIKKU JUONES!!! MÄ TIIÄN, ET ALE ON MUN VELI!! huusin äidilleni päin naamaa.
Silloin tais Eerikille riittää, sillä tämä kuiskaa:
-sulla on hetki aikaa hyvästellä kaikki.
-JÄTKÄT!! OOTTE IKUISESTI MULLE TÄRKEITÄ VELJIÄ KAIKKI!!, ISA! RAKSTAN SUA IKUISESTI!! JA SINÄ!! SINÄ ET OO IKINÄ OLLU, TAI TULE OLEMAAN MUN ÄITI!! ELI SÄ, JA TOI SUN TAPPAJA MULKKUS VOITTE PAINUA HELVETTIIN!!! huusin. Silloin tunsi jalassani iskun.
Kaikki alkoi sumentua. Kuulin vielä, kun Jätkät ja isa itki. Ja puoli Äitini oli kauhuissaan. Luultavasti ei uskonut, et Eerik vois tehä niin. Aloin myös kuulla hätäajoneuvoja.
Sitten kaikki pimeni.
________________
Semmomen luku tälläkertaa. Ja Yllätys, yllätys!! Vivi on taas kuoleman portilla. Nyt sit vaan sormet ja varpaat ristiin, et vivi selviää.
Kiitos jos luit♡♡
ESTÁS LEYENDO
Verta & Tuskaa ja Kyyneliä Feat. Blind Channel
Fanfic(VALMIS✅️) 14-vuotias tyttö nimeltä Vivianna asuu Helsingissä sekä kamppailee masennuksen kanssa. Hänen Ainoa ilo on bändi nimeltä Blind Channel. Hän on ollut BC:n fani jo melkein 3 vuotta. Blind Channelillä on keikka aivan Viviannan kodin lähell...