part 28 "uusivuosi♡"

367 18 9
                                    

Viviannan pov:

Olin Alella valmistautumassa ns uudenvuoden bileisiin. Itse Laitoin upean mustan mekon ja Aleksikin laittoi siistimmät vaatteet.

-Ihan epistä ku kaikilla jotka käyttää mekkoja on helppoo vaan valita tilaisuuteni sopiva mekko mut en mäkään nyt mitään pukua voi pitää. Aleksi toteaa turhautuneesti.

-Noo siitä sitten vaan, ala käyttää mekkoja! Vastaan tälle sarkastisesti.

-No heh he! Tämä vastaa samalla äänensävyllä.

Time skip: Nikolle

Olemme olleet Nikolla jo hetken. Tälläkertaa kämppä oli TÄYSIN putipuhdas ja koristeltu hienosti.

-eikös toi muuten oo porko  antama mekko? Niko kysyy minulta.

-Taitaa olla. Tää on kyl hieno! Vastaan katselle mekkoani.

-Tottakai se on! En mä sulle nyt rumaa mekkoa anna! Taakseni hiippaillut Joonas toteaa samalla minun pompatessa melkein kattoon pelästyksestä.

-HERRANJUMALA!! Et sit ois voinu ilmoittaa että oot paikalla etkä yrittäis saada mulle sydänkohtausta. Sanon hieman rauhoituttuani.

-En. Tämä vastaa ja kävelee sohvalle.

Tuhahdan vain vastaukseksi ja menen istumaan Tämä viereen.

Time skip: klo 2.38

Uusivuosi on menny hyvin. Kello 0.00 Käytiin ampuu rakettei jossain jätkien frendillä. Nyt oon menossa "kävelylle". Saatoin huijata hieman kun sanoin et mulla on ollu perinteenä mennä kävelylle yksin yöllä. oikeesti oon menossa kävelylle mun tyttöystävän kanssa. Kyllä. En ole hetero ja en välitä paskaakaan jos joku ei sitä hyväksy. Tai... oikeastaan en oo kertonut jätkille ja mua hieman pelottaa et ne ei hyväksy mua jos kertoisin. Joten pitää yrittää salailla sitä.

Kävelen Helsingin  pimeää katua pitkin. Nään pienen matkan päässä rakkaan tyttöystäväni. Oon ollu hänen kanssa yhdessä noin puolitoista vuotta. Hän on unelma! Ainiin ja "hänen" nimi on Isabella. Itse kylläkin kutsun häntä isa:ksi. Isalla on lyhyet Mustat hiukset. Vähän niinku  alella. Mut ei niin pörröset, hänellä on maailman söpöimmät kasvot. ja silmät, joihin voisin upota ikuisuudeksi, Isalla on sama tyyli- ja huumorintaju kuin minulla.

-Moi rakas! Isa sanoo kun näkee minut.

-Moikka muru! Vastaan ja halaan tätä tiukasti.

Ei olla nähty hetkeen koska on ollu kiire ja mut kidnapattiin... Mut ollaan viestitelly  ja Isa tietää mun menneisyyden ja nykyhetken tilanteen. Onnekseni kun tämä sai kuulla kaiken hän vain halasi ja myönsi ettei hänelläkään ole koskaan helppoa ollut.

Käveltiin siinä hetki kunnes päätettiin jäädä istumaan meidän lempi kalliolle. Näkymä oli ihana. Yötaivas jossa kimmelsi kuu ja näkymä merelle. Istumme aivan lähekkäin ja pidämme toistemme käsistä. Pian Isa päättää suudella minua ja tietysti Vastaan tähän. Tää on paras uusivuosi ikinä.

Aleksin pov:

Vivi oli lähtenyt kävelylle hetki sitten. Päätin että voisin itsekin mennä kävelylle Helsingin  pimeille kaduille.

-Jätkät! Käyn haukkaas happee! Huudahdan ja kävelen eteiseen.

Sain vastaukseksi humalaisia myöntymisiä. Onneksi kukaan ei kuitenkaan ollu kaatokännissä.

Päädyin kävelemään random polkua joka vie rannalle. Olisin pian rannalla kunnes huomaan Viviannan kalliolla suutelemassa jonkun tytön kanssa. Jahas. Semmonen uusivuosi. Taitaa olla niin että mulle valehdeltiin. Naurahdan itsekseni ja lähden kävelemään takaisin päin.

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now