part 41 "keikka"

277 16 4
                                    

(Jatkuu samasta päivästä mihin jäätiin)

Alen pov:

Halaan vieläkin viviä. Istumme vain seinänvieressä. Juttelen samalla jätkille, mutta Vivi on vain hiljaa.

Juttelemme siitä, et voitas kertoo ig:s et ollaan sittenkin Vivin kans ihan biologisii sisaruksia.

-Vivi? Oisko sulle ok, jos sanottais ig:s et ollaan sisaruksia? Kysyn katsahtaen häneen.

-Hä? Aa.. on se ihan ok! Vivi sanoo.

-Okei hyvä. Käviskö et kuvataan heti video? Kysyn jälleen.

-Vois. Vivi vastaa jo hieman pirteämpänä.

Otin puhelimen esiin ja aloin kuvata niin, että kaikki näkyivät.

-Okey. We have something to tell for all our fans!! Joel aloittaa.

-Yep. We learned today, that Aleksi and Vivianna are biological siblings! Joonas sanoi innostuneena.

-yep!! thats so cool. Vivi jatkaa ja hymyilee.

-And this is true, not a joke!! Jatkan.

-Thats it, byeee!! Vivi sanoi, ja lopetan kuvaamisen.

-Tästhän tuli ihan hyvä!! Sanon iloisena.

Muut nyökyttelevät vain.

Päätettiin sitte et loppupäivä vaan katotaan leffoi tai jotain perus iisii.

Time skip: 2h

Kello oli nyt noin 3. Katottiin Vivin pyydöstä titanic:kia. Ja tottakai Niko oli heti mukana. Tällähetkellä toi poika-ukkeli on hukkumas, ja vivi itkee ja selittää jotain tos mun vieressä. Äkkiä huomaan, että puhelimeeni kilahtaa viesti.

-jätkät! Päästään keikalle kuukauden pääst!! Huudahdan ja hyppään sohvalta pystyyn.

Pojathan siitä villiintyi, sillä kaikki oli aivan täpinöissä. Ei me yleensä olla näin innoissaan, mut meidän kaiki keikat on perumisen uhalla.

Time skip: 3 ja pual viikkoo

Vivin pov:

Ollaan tällä hetkellä studiol treenaas keikkaa varten. Ja enhän minä nyt keikkaa varten opetellut, vaan ihan kosk miks ei. Opettelin siis saman ku porko.

-Vivi!! Sähän vedät koht paremmin ku porko!! Joel huudahti soittoni jälkeen.

-Ööö... AUTS!! Joonas vastasi ja minä vain nauroin.

Treenattiin siin sit viel hetki, kunnes pojat meni johonki suunnittelee keikkaa.

Päätin sit viel treenata jotain mun ja MEIKÄLÄISEN apinalauman jotain coveria. Lähinnä vaan soitin ja lauloin.

Biisin loputtua Kuulin taputusta takaani. Ja tottakai Olin saada sydänkohtauksen pelästyksestä.

Ja tottakai siinän sit seiso kaikki Jätkät ja Joonas taputti.

-Joonas!! Sä oikeesti sit yrität saada mulle sydärin?!?! Sanon.

-No joo. Joonas vastaa ja istuu viereeni sohvalle.

-Mut hyvi vedät!! Onks toi joku sun bändin biisi.

-Melodia on coveri, mut sanat uudistettiin. Vastasin ja laskin kitatani telineeseen.

Time skip: keikka aamu.

Kierin sängyssäni aivan jännittyneenä. Pääsen ekaa kertaa bäkkärille!!

-Ootkos sä nukkunu yhtään? Joonas kysyy huvittuneena minun astuessa keittiöön.

-Oon. Mut mua jännittää tulla mukaan! Vastaan ja yritän syödä sitä saatanan leipää.

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now