part 2 luvusta "18?!"

281 15 15
                                    

Vivianna pov:

Oltiin pelattu totee jo melkein puoltuntii. Sen aikana mä ja Isa suudeltiin, Ella kävi tanssimassa lavalla, Kia lauloi karaokessa mäntypistiäistä, meikä kävi kysymässä kuulumisia naapuripöydästä, Ale kertoi kaiken mitä muisti siitäajasta ku olin pieni ja vielä mukana Alen elämässä, Tommi lauloi Lordia, Joel veti bissen ykösellä, Niko kertoi salaisuuksiaan ja kaikkea muuta. Saatiin varmaan kaikki vihaamaan meitä, koska saatettiin olla vähän villejä. Woopsii...

-Mä KäYn VhÄhÄn KhÄvElYlLä. Sanoin hieman kännissä.

- V-Vhivi! Elhä mhee. Shie Hhukhaat ithes! Ale takerteli, mutta olin jo menossa.

Kun olin hetken kävellyt ympäri laivaa, en, enää ollut varma missä muut olivat. Jatkoin kiertelyä, mutta tällä kertaa etsin muita samalla.

En edes tiedä kuinka kauan olin kävellyt ympäri laivaa. Lopulta näin jonkun fu*kin pallomeren, ja päätin mennä sinne. Sitten luultavasti nukahdin, sillä aivot pimeni.

(Tätä tarkoitetaan sillä, että Vivi onnistuu aina hukkaamaan itsensä johonki)

Tommin pov:

Vivianna oli ollut jo melkein tunnin jossain. Päätin mennä etsimään häntä, sillä muut olivat minua enemmän ✨hurmoksessa✨. Ilmoitin muille, että lähden, ja nousin sohvalta.

Kävelin ympäri laivaa etsien tuota juuri 18 vuotta täyttänyttä tyttöä. Lopulta pääsin johonkin lasten leikkipaikkaan, ja huomasin et Vivianna nukkui pallomeressä. SE VITTU NUKKU PALLOMERESSÄ?!😂. Päätin olla vitun ihana isoveli, ja otin hänestä kuvan ja lähetin sen ryhmään, jossa oli ykstoista apinaa. Toisinsanoen Tytöt ja kaikki kuus jätkää.

Kun olin saanut kuvan otettua, nostin vivianna pois pallomerestä. Samalla tämä heräsi. Hänen pääkoppa vaikutti olevan yllättävän selvä.

-Mithäs alfha? Tämä kysyi nähdessään minut.

-Noniin jos mentäisiin hyttiin nukkuu, ku sie nukuit äsken tos pallomeressä. Totesin huvittuneesti.

-Mitäh?! Phallo meresshä?! Tämänkysyi, ja alkoi nauraa täysillä.

-ShEi!! ShÄ hÄn LöYsHiT sHeM?!! Vielä enemmän kännissä oleva Joel sanoi huomatessaan meidät.

Miksiköhän hänkin oli lähtenyt seikkailemaan ympäri laivaa.

Vein Joelin ja Viviannan nukkumaan, ja lähdin hakemaan muita omiin hytteihinsä.

Kun saavuin pöytämme luo, näin Nikon sammuneena pöydän alle, Porko selitti jotain Ollille, joka kuunteli tarkempaa kuin ikinä muuten ja meidän  rakas junnumme, Aleksi löytyi sammuneena läheisestä nurkasta. Huokaisin vain syvään, ja päätin viedä nuo jo sammuneet yksilöt ensin hytteihinsä. Mutta missäköhän vaiheessa Joonas on poistunut hytistään? Joo en edes yritä tajuta.

-Noniin ale! Koita ny itekki vähän auttaa! Mutisin tälle, kun yritin nostaa häntä ylös lattialta.

Noin puolentunnin kamppailun jälkeen Niko ja Ale olivat nukkumassa hyteissään. Enää jäljellä Porko ja matelan poika. Oi voi. Kun nuo ystävykset ovat kännissä, puheenaiheet on entistäkin oudompia ja villimpiä, kuin heidän ollessa selvinä. Ja sekin on jo omaa luokkaansa.

-PhOrKo!! HhAlUuKs SäKiN lEmMiKkI oRaVaN?! Olli kysyi Joonakselta kun saavuin paikalle.

-NoH ThOtTaKaI!! Tämä vastasi.

-Pojat hei!! Teidän hyteissä on molemmille omat lemmikki oravat!! Sanoin heille, sillä muuten ei tuota kaksikkoa pois tuolta saa!

-OiKhEeStI?!?! Olli puoli huusi, ja nappasi porkon kädestä lähtien kuljettamaan tätä perässään.

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Where stories live. Discover now