part 43 "toi vitun huone 23, on saatanan kirottu!!"

258 15 8
                                    

Joonaksen pov viime luvusta:

Sain just Isalta puhelun, jossa se käski tulla vitun nopeasti rannalle, sillä Vivi on vaarassa. Soitin nopeasti jätkille, ja lähin juoksemaan rannalle.

-mitä vittuu sä luulet tekeväs?!?! Huudan, kun huomaan Eerikin pitävän asetta Vivin ohimolla, huutaen jotain.

Seuraavien minuuttien aikana viviannan äitipuoli ilmestyy paikalle, ja alkaa puollustella Eerikkiä. Siitä sitten lähti sanasota.

Eerik kuiskasi jotain Vivin korvaan. Vivi puoli huusi kaikille jotai kannustavaa jäähyväisiksi, paitsi tämän äitipuolelle ja Eerikille.Niile se vaan huus jotain tyyli kuinka paskoja ne on. Sitten Eerik ampuu Viviä jalkaan, ja lähtee nopeasti juoksemaan karkuun. (Sovitaan nyt et Vivin äitipuolen nimi oli Maria) Maria jää vain katsomaan tilannetta.
Pian ambulanssi ja poliisit saapuvat. Poliisit ottavan Marian kuulusteluun, ja lähtevät Eerikin perään.

Ensihoitajat nostavat Vivin paareille. Isa sai tälläkertaa mennä mukaan, ja mä lähdin jätkien kanssa kiitämään kohti sairaalaa autolla. Oli siinä Tommilla hommaa, kun piti ite pysyä rauhallisena, ja kuunnella viiden miehen itkua. Mulla ja Alella se oli kylläkin hyvin paniikkista itkua, mut nii...

Mä ja Ale vain halattiin toisiamme sivulta niin, että kylkiluut melkein murskaantuivat.

- E-entä jos leikkauksessa menee J-jotain P-pieleen?.... Kysyn pitäen sanojen välillä taukoja itkun takia.

-Ei... ei niin käy.. ale vastas vähän niikuin se olisi ollut toive.

Loppumatkan ajan mä ja Ale Käytiin kaikki teoriat läpi, et mitä vois tapahtua. Melkein jokaisen lopputulos olis Vivin kuolema..... Joten päätin lopettaa ajattelun.

Isabellan pov:

Kiisin ambulanssin kyydissä kohti sairaalaa. Katson rakkaani kalpeaa ruumista. Jos hän ei olisi väittänyt viimeiseen saakka, ettei jättäisi minua, kaikki olisi hyvin. Hän osaa kyllä puolustaa omaa sanaansa. On siinä jääräpäinen tyttö.

Tajusin vasta matkan puolivälissä, että olisi hyvä, jos ilmoittaisin myös muille tytöille.

Viviä etsimässä

Isa: nyt olis kamaisia uutisia, liittyen Viviin...

Ella: MITÄ?!!?

Sofia: EIKAI SE LÄHE BÄNDISTÄ?!

Isa: Tää on vitusti pahempaa...

Kia: No koittas ny kertoo!!

Isa: Vivin isäpuoli ampu sitä jalkaan, koska vivi on lesbo, eikä suostunut perumaan sanaansa, ja jättämään mua...

Ella: Siis- HÄ?!!?

Kia: VITTU MÄ TAPAN SEN SAATANAN ÄIJÄN!!

Sofia: eikai se Maria puollustanu Eerikkiä!?

Isa: no puollustihan se, ku on niin sinisilmäinen...

Sofia: NO MÄ TAPAN SIT SEN MUIJAN!!!

Ella: jos ei ny tapeta ketää!

Ella: mites muuten ny tästä eteenpäin? Mitä viville tehdään?

Isa: leikkaukseen luultavasti.

Isa: voin vaan kuvitella, kuin paskana Jätkät, ja varsinkin Joonas,Ale ja Niko on...

Kia: jep... Mut ei täälläkään kunnossa olla....

Vivianna pov:

Kuulen ympäriltäni piipitystä. Äkkiä polveni valtaa sanoinkuvailematon kipu. Kuka vittu yrittää repiä mun polviluun irti?!

-ÄKKIÄ LISÄÄ NUKUTUSAINETTA!!! Joku huutaa, ja kaikki pimenee jälleen.

Alen pov:

Ihme, että muut Jätkät ei heittänyt mua ja Joonasta ulos autosta. Huutoa, itkua ja "entä jos" kysymyksiä koko matka.

Kun saavuttiin sairaalalle, kaikki kuusi henkeä juoksi autosta ulos. Kun saavuttiin pääoville, hidastettiin vauhtia hieman, ettei törmättäisi mihinkään / kehenkään.

Istuttiin siinä hetki, kunnes luoksemme suuta naislääkäri. Pomppaamme kaikki pystyyn, kun kyseinen lääkäri pysähtyy kohdallemme.

-Hei!! Oletteko Vivianna Viljasen läheisiä? Lääkäri kysyy.

(Mul ei sit muuten oo mitää hajuu, et oliks se viville sillon joskus randomilla heitetty sukunimi toi Viljanen mut don't care)

-Ollaan! Vastaamme melkein yhteen ääneen.

-Jooh... Elikkäs Vivianna on juuri, ja juuri selvinnyt leikkauksesta, sillä tämä oli herännyt kesken vaativimman vaiheen. Onneksi kuitenkin yksi lääkäreistä huomasi tämän tarpeeksi ajoissa. Lääkäri selitti tarkastella lappuja kädessään.

-Millos Vivianna pääse katsomaan? Tommi kysyy.

-Itse asiassa häntä pääse haluttaessa katsomaan jo nyt. Lääkäri sanoo.

-Huone 23. Tämä jatkaa, ja kävelee sitten tiehensä.

-Toi vitun huone 23, on ihan saatanan kirottu! Joonas mutisi, ja Niko nyökkäili.

Kait se sitten on.

Isan pov:

Istuin Vivin huoneen sohvalla, selittäen Vivin tilannetta muille tekstareilla. Pian huoneeseen pöllähtää koko jätkäporukka, punaisten silmien kera.

-Moi.... vastasin surullisena.

Pojat jotain mutisivat vastaukseksi. Ale ja Joonas menivät toinen toiselle ja toinen toiselle puolelle Vivin sänkyä istumaan tuoleille.

-Onks kaikki menny hyvin?... Joonas kysyi katsoen minuun.

-Kyl mun tietääkseni... Vastaan hiljaa katsellen viviä.

Voi raukkaa. Oma isäpuoli ampuu, vain, ja ainoastaan seksuaalisuuden takia. Ihan perseestä, sanon minä!

Vivianna pov:

Alan kuulla piippausta ympäriltäni. Toivottavasti täällä kertaa kukaan ei yritä repiä polviluutani.

Tunnen jonkun pitävän hellästi kädestäni kiinni. Sen on pakko olla joko joku jätkistä, tai mun apinalaumasta. Päätän puristaa hieman kyseistä kättä, merkiksi, että olen elossa. Ainakin toistaiseksi.

- V-vivi?! Kuulen Joonaksen äänen.

-No ei, ku vittu ite Jeesus täs moro! Vastaan hieman käheällä äänellä.

-Sä et sit tosiaankaan voi lopettaa tota sarkastista vitsailua. Joonas toteaa huvittuneesti.

Huomaan et myös muut Jätkät, sekä oma apinalaumani, on ennättänyt paikalle.

-Must tuntuu, et joku täs maailmas, on mun kuolemaa vastaan. Totean huvittuneena.

-Niin onkin. Kuus idioottia, ja neljä apinaa. Ale toteaa ja silittää käsivarttani hieman.

-mikä oli?! Joonas kysyy.

-Eipä mikkään. Ale vastaa, ja hymyilee vittumaisesti Joonakselle.

_______________

Woop woop!! Tosiaan. Vivin kuolemaa vastaan on kuusi idioottia, neljä apinaa, yks hullu tarinan kirjoittaja ja luultavasti suurin osa lukioista. Et ei ihme vivi rakas, ku et oo viel kuollut<33
Kiitos jos luit♡♡ se olis moro!!

(Hei hyvä lopetus vaimitä😂??)

Verta & Tuskaa ja Kyyneliä  Feat. Blind Channel Où les histoires vivent. Découvrez maintenant