#23

29 4 0
                                    

Wziął zapalniczkę i zaczoł podpalać pieniądze.

-- Pierwszy raz się zakochałem kurwa tak naprawdę i to jeszcze w tobie do jasnej cholery jakby to nie mogła być jakaś inna laska! Gdy odnieśliśmy sukces miałem już totalnie w dupie pieniądze Linzo.Gdy się rozstaliśmy ulżyło mi bo miałem dość udawania tego zajebistego Gościa którym nie jestem.Ale potem uświadomiłem sobie że kocham was obie!! Iz mi chciał bym zdecydował ale ja nie mogę przestać kochać jednej z was. Obie Jesteście lepsze od każdej dziwki jaką kiedykolwiek przeleciałem. Jakbym miał wybrać kogo bym ruchał do końca życia wybrał bym was. Nie odchodź kurwa bo ... Bo zabije Steven'a!! -- przyłożył mu gardło do noża i było widać po nim że jest poważny.

-- Pojebało cię do reszty?!
Cóż tak kurwa nie postawiłeś mi wyboru więc gdybym nawet być nieszczęśliwa to noc na to nie poradzę.

-- Wiem co czujesz,kochasz mnie i Dave'a równocześnie mocno jak ja kocham was, dlatego też będziemy mieli wolne małżeństwo, na papierze razem z możliwością spowiadania drugiej innej połówki --.

-- Może masz rację a może całkowicie się myślisz, zawsze moglibyśmy zostać dla siebie kochankami lub kimś innym!! --.

-- Wiem że nadal masz do mnie żal o zdradę i dlatego też nie miałem innego wyjścia niż ślub inaczej byś do mnie nigdy już nie Wróciła, udowodnię ci że jesteś jedną z dwóch połów mojego serca !!-- wziął nóż i przejechał sobie po ręce.

-- Kelly VanShteinger przyciągam na własną krew że cię kocham,Może jestem durniem ale chuj jak się wydurnić to na całego --.

Po chwili klęknął przed nią na jedno kolano zdjoł z ręki jeden z swoich sygnetów i położył na dłoni.Formując z nich podełko.

-- Kelly VanShteinger wiem że jestem zjebany że aż strach się bać,strach mnie z oczu puszczać bo jeszcze kogoś wyrucham, dom jest dla mnie wielkim placem zabaw a kłótnia typową rutyną.

Ale czy mimo wszystko uczynisz mi ten zaszczyt i jutro oficjalnie bez przymusu zostaniesz moją żoną?--.

-- I co niby teraz dajesz mi wolną rękę? Jesteś śmieszny a poza tym pierwszy oświadczył mi się Dave i... -- niestety jej przerwał.

-- I tak niej masz wyboru u musisz za mnie wyjść zakład rybko to zakład,poza tym nie pozbędę się tego ...--.

Pokazał niedawno wolne miejsce na ręce był tam teraz napis
"Erin i Kelly damy mojego serca".

-- pojebało cię do reszty,takie bzdury tatuować?Najwidoczniej nie dotarło do ciebie że nie ma sensu naprawiać coś co nie ma już sensu dlatego jest ten ślub--.

-- Dobra ludzie Linzo i tak to wszystko zepsuje więc nie ma o co się nawet kłócić ...--.

Powiedział Iwo.Rudy jednak szybko wstał włożył jej sygnet na palca i szybko w ciszy pocałował.

-- Mam to w dupie!
Przynajmiej umrzemy we dwoje jak w tym posranym romansie Szekspira --.

-- Sam jesteś posrany i kurwa nadal nie wieże że ja się na to godzę --.

Poczym delikatnie pocałowała go w nos.

-- Ej dobra dzieci super fajnie macie moje błogosławieństwo i chuj z tym zaliczycie się na nocy poślubnej kurwa ludzie.
Mamy wuja na głowie ! --.
-- Wuja ? -- spytał zdziwiony Slash.

-- Linzo okazał się naszym wujem,zamorduje was jutro wszelkich jeżeli czegoś nie wymyślicie --.

-- Kelly'ś Sweet home alabama widziałem że lubisz,W takim razie będę twoim tatusiem co ty na to ? --.

And Please Don't CryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz