(Tutaj będzie czas zapierdzielał ale dzięki temu już dziś poznacie pierwszą małą różyczkę )
Mieli właśnie grać koncert , nie pamiętam w którym stanie ale zaraz mieli wchodzić na scenę . Walnęli sobie po butelce .
-- Dobra panowie czas wychodzić ludzie już przyjechali-- powiedział manager .
Trzeci styczeń ich pierwszy koncert w tym roku . Większość z nich leniwie kierowała się do wyjścia.
-- Zaraz przyjdę muszę się jeszcze odszczać-- powiedział wokalista dopalając papierosa . Tak naprawdę chciał jeszcze zadzwonić do żony .Martwił się trochę o nią ale nie przyznał by się do tego . Lekarze mówili że jeszcze trzy tygodnie i czeka ją rozwiązanie .
Chciał być przy niej w tej chwili dlatego też zarządzał tygodniowej przerwy w wyznaczonym terminie . Jego słów nie dało się pobić taka była prawda .-- Halo Kelly VanShteinger-Rose z tej strony kto mówi ?--.
-- Cześć mała dzwonię bo ostatnio ucichłaś a to do ciebie nie podobne --.-- Dostałam zlecenie na zaprojektowanie okładki pewnemu Wokaliście i chyba trochę zapomniałam --.
-- uparta kobieto miałaś się nie przemęczać ,jak wrócę to ci dupę spiore -- zagroził jej.
-- Yhym uciekaj na scenę bo cię zaraz ...Aaaaa -- usłyszał dłuższy krzyk.-- No już przestań mnie przedrzeźniać to ani nie jest kurwa seksowne ani śmieszne -- durnych żartów jej się zachciało.
--Billy !!wody mi odeszły!! ja rodzę !!---- Co kurwa jak to teraz przecież zostało ci jeszcze trzy tygodnie skarbie oddychaj już tam jadę !!-- Wykrzyczał i żucił telefonem.
-- Axl już wchodzisz ludzie na Ciebie czekają !!-- powtórzył manager .-- nigdzie nie idę muszę jechać kurwa dawaj klucze !!-- krzyczał. -- Kurwa chłopie oni nas zajebią musisz wystąpić, a nie kurwa wymyślaj sobie nie wiadomo co !!--.
-- Kurwa pierdol się moja żoną teraz właśnie rodzi i wolę być przy niej niż kurwa śpiewać tu " Welcome to the jungle" . Japierdole będę ojcem !!-- wydarł się i wybiegł z garderoby. Dorwał pierwsze lepsze auto i już podążał nawet nie wiedział gdzie .
Dobrze że grali wtedy koncert z skids row to przynajmniej bach mógł użyczyć im swojego wokalu. Jechał tam kilka godzin Łamał wszystkie przepisy i prawa . Nikt nie powie że źle zrobił .
Chyba jednak jest ważniejsza chwila poznania swojego dziecka niż następny koncert.
Gdy bach wyszedł na scenę wcześniej niż miał wyjść fani byli oburzeni i zdziwieni .Dużo z nich darło się coś w kontekście
"Gdzie jest Axl chcemy Axl'a ". -- Axl Rose nie wystąpi dzisiaj dla was i nie wiń cię typa za to , za niedługo zostanie ojcem jeżeli już nie został więcej info będzie na bieżąco a teraz gramy yeah !!-- krzyknoł Sebastian na co reszta radośnie się wydarła .Festival na którym grali trwał kilka dni . On wyjechał już drugiego dnia . Z małymi przerwami dotarł do domu po 12 godzinach . -- Gdzie jesteś kurwa mać ?!! -- darł się gorzej niż dziecko na porodówce.
Nie mógł się do niej dodzwonić . Na szczęście Tina miała być dziś u niej , tak przynajmniej miało być rano . Zadzwonił więc do niej
-- Tina !! Co z nią kurwa gdzie jesteście ?!-- nie umiał opanować krzyku jeżeli coś jej się stanie , nie powstrzyma się i byłby gotów wysadzić dosłownie wszystko w powietrze.-- pamiętasz ten szpital w Alasce na górze ?!
Spadła lawina no i zaczynaliśmy się na środku trasy kolejki górskiej !!-- .-- Japierdole !! Kurwa mać , opisz co się dzieje !!!--
-- Olena próbuje pomóc Kel a ona jest zestresonawa i się z tym męczy , jesteśmy w taki położeniu że kurwa helikopter zbytnio nie da rady do kurwy nendzy!!---
CZYTASZ
And Please Don't Cry
Fanfic--Imię i nazwisko ?-- -- Nic ci nie powiem -- -- Skąd jesteś ?-- -- Nie złamiesz mnie - -- Masz rodzinę ?-- -- Nic cię to nie obchodzi -- -- Czym się zajmujesz z czego żyjesz ?-- -- Spierdalaj bo i tak nie powiem -- -- Odczuwasz szczęście ? -- -- Mo...