#36

5 0 0
                                    

Było lato dokładnie lipiec 1989 s.

Gun's n Rose's miało następny koncert podczas którego towarzyszyły im albo żony albo dziewczyny to zależy od członka zespołu.

Wszyscy grali , radością . Ogólnie w ich składzie od jakiegoś czasu panowała dość pozytyna atmosfera. Dwa miesiące bez większych kłótni.

Od miesiąca wiedzieli dlaczego. Od kilku miesięcy wokalista miał straszne parcie na zakładanie rodziny .

Jednak jego żona miała na to zmienne zdanie. Miała niecałe 22 lata i planowała trochę jeszcze pożyć . To że Cher urodziła mając ledwie skończone 19 lat to nie znaczy że ona była gotowa na taki ruch w tym wieku .

Jednak Lider wziął się za to na tyle na poważnie że nawet nie informując żony nie założył gumki kilka razy .

I czekał na efekty swojego misternego dzieła . Był pewien że jak wkońu trafi jej się stan błogosławiony to definitywnie zaznaczy że jest jego pozatym nikt nie będzie już się śmiał że plemniki terminatory zawodzą . W okolicy czerwca powiedziała mu że od miesiąca jest przy nadziei .

Na co on praktycznie dostał skrzydeł i jego radość utrzymywała się na jego mordzie przez jakiś czas . Reszta zaczęła się przez to go trochę bać .

Dopiero kilka dni temu dowiedzieli się o co chodzi , czemu ten świr jest wyjątkowo zachwycony ostatnio . Spodziewali się dziecka i to z jego winy . Mijał właśnie 3 miesiące "istnienia " ich kruszyny .

Mimo że byli jedną z najbardziej rozchwytywanych parą gwiazd w Hollywood. Z informacją o ich potomku woleli się nie spieszyć. Ich życie prywatne ich sprawa . Postanowił tak jak reszta zespółu wziąć ją na koncerty. Co prawda przesiadywała na okrągło w jego garderobie albo w toalecie .

Ale najważniejsze że była w miarę blisko . Od kilku dni było jej lepiej co cieszyło resztę .Narazie jeszcze niczego nie było po niej widać, ale ona już miała wrażenie że tak jest . I mimo że z przodu i z tyłu miała zadawalające kształty to teraz mimo Wszytko powoli robiły się trochę bardziej pełniejsze .

Co tymbardziej podpasowywało wokaliście . I mimo że nie spał już w chuj długo bo musiał trzymać włosy swojej kobiecie . I mimo że jej hormony i zachcianki nieraz były zabójcze . Ogólnie się cieszył .

Jednak ostatnio miała straszna chcice i owszem to mu pasowało bo seksu by jej nigdy nie odmówił. Ale to jej się wymykało z pod kontroli bo nie panowała nad tym na tyle że pewnie gdyby nie on i reszta . Poleciała by już na połowę Los Angeles .

Oczywiście przez hormony no bo jak . Odziwo ostatnio właśnie leciała na wszystkich ale nie na niego . Nie wiedział czym to było spowodowane . Przecież ich relacja nie uległa zmianie .

Dowiedział się dopiero od Popcorna że może to być spowodowane tym że Kobieta boi się że jak naturalnie przytyje to go odpychać swoim wyglądem.

Ale tak nie było szczerze nie wiedział dlaczego ale gdy wiedział że rośnie w niej ich dziecko zaczęło go to dziwnie podniecać.Wiedział też że chce mieć pełną rodzinę dla dziecka więc ryzyko że go zostawi było mniejszej. Jednak ona miała inny powód .

Tak jak przypuszczała gdy się dowiedział totalnie zaczoł ją traktować jak lalkę z porcelany. Dlatego nie mogła nigdzie iść już sama bo przecież była bezbronna co nie . Wkurzało ją mocno jego podejście do tego .

Ale nie dlatego chciała go unikać . Niedawno psuło się u nich niemiłosiernie i gdyby nie Dziecko to małżeństwo przeszło by do historii. Nie dość że teraz przydzielił jej ochroniarza którego jakimś cudem przekupiła to niekiedy się wydawało że przeżywa tą ciążę gorzej niż ona .

And Please Don't CryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz