Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu???🤗
Keyifli okumalar :)
Sağlıcakla kalın...
Hakan gelen telefon sonrasında mekandan hızla ayrıldığında, Çiğdem içkisini tek yudumlamak zorunda kaldı. Bu gecenin hiç böyle sonuçlanacağını düşünmemişti. Hakan'dan sonra evinin yolunu tutmak istese de, son zamanlarda evinde tek olmak ona iyi gelmiyor, sürekli yanlız başına öleceği hissine kapılıyordu. Belki de bu düşüncelerden dolayı en olmaz kişilerle ilişki yaşıyordu.
Dinçer Faruk'un ona attığı konumla mekanın kapısına geldiğinde, taksiciye parasını verip, arabadan bindi. Gözleri kapıdaki yapılı badigartlara ilişti. Bir zamanlarda o da böyle kapıda korumalık yapmıştı, geçmişi hatırladığında buruk bir gülümseme belirdi yüzünden. Ölen arkadaşı Deniz'i hatırlamak gözlerinin dolmasını sağlasa da, kendisini toparlayarak mekandan içeriye girdi.
Faruk piste dans eden bir kızla bakışıyordu. Kadının vücut hatlarını saran mini kırmızı elbisesiyle yaptığı baştan çıkarak hareketleri Faruk'u günaha davet ediyordu. Kız da Faruk'un onu yiyecek gibi bakmasından pekte rahatsız gibi görünmüyor, aksine büyük keyif alıyordu.
Dinçer mekanın merdivenleri inip, kalabalığa göz atarak ilerlemeye devam etti. Faruk'un olduğu yeri bulması dakikalarını aldı. Dinçer Faruk'a doğru ilerlerken, Faruk ateşli kızla olan göz temasına tam gaz devam ediyordu.
"İyi akşamlar."
Faruk Dinçer'e cevap verdi. "Sana da dostum." Gözleri hala ateşli dansına devam eden kızdaydı.
"Başımda dikilmeye son mu versen."
Dinçer Faruk'un karşısına geçip oturduğunda "Ne içersin?"diye sordu Faruk, kısa bir göz teması kurarken.
"Bilmem."
Faruk bakışlarını pisteki kızdan çekti. Dinçer'e kaşlarını havanlandırıp, şaşkınca baktı. "Bana hanım evladı olmadığını söyle."
"İçkiyle pek aram yok."
Faruk eliyle bir garsonu çağırırken"İçmeden olmaz."dedi. Garsondan Dinçer için hafif, kendisi için de sert bir içki istedi.
"Diğerleri yok mu?" diye sordu Dinçer, direk Mehtap'ı sormamak adına.
Faruk bakışlarıyla pisti taradığında, aradığını bulamamanın üzüntüsüyle yüzünü keyifsizce Dinçer'e doğru döndü. "Serdar ekti bizi. Kızı çağırdı, o da koşarak kızına gitti."
"Peki ya Mehtap, o da mı gelmeyecek?"
"Yok o geliyor."
Dinçer'in yüzünde tatlı bir gülümseme belirtmişti. Faruk o sırada
adını bilmediği kızı bulmak adına etrafa göz gezdiriyordu. Aradığı kızı bar kısmında gördüğünde ise hemen harekete geçti."Ben hemen geliyorum."
Faruk bar kısmına doğru ilerlerken, Dinçer gelen içkisinden bir yudum aldı. Tadını pek beğenmedi, evde içtiği sıcak kahvesinin yerini asla alamazdı.
Mekanın giriş kapısından içeriye giren Mehtap duyduğu müziğe doğru ilerlediğinde, aklına yer eden düşünceleri kalbini titretiyordu. Etrafa göz atarak yürürken, gözleri Dinçer'le buluştu. Ona doğru adımlarını atan Mehtap fazlasıyla heyecanlıydı. Dinçer saçlarını havanlandırarak ona yaklaşan kadınla kendisini rüyada gibi hissetti. Her haliyle güzel bulduğu kadını ilk kez saçlarını salıp ve dudağında kırmızı bir rujla görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN YAŞI
RomanceKadın ve adamın arasında "10 YAŞ"vardı. Ama benim hikayemde"BÜYÜK"olan KADINDI... *** Dinçer duvara yasladığı kadına doğru başını az daha yaklaştırdığında Mehtap gözlerini tamamen yumdu. Burnuna gelen yalnızca Dinçer'in keskin parfüm kokusu değildi...