36.Bölüm KAPINDA SIRILSIKLAM...

583 34 18
                                    

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.

Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu? 🥰

Keyifli okumalar :)

Sağlıcakla kalın...







Dinçer'in yanından gönülsüzce ayrılan Mehtap ses çıkarmamaya özen göstererek elindeki anahtarla evinin kapısını açıp, içeriye hırsız edasıyla girdiğinde aklında Dinçer'in onu dudaklarından öptüğü an vardı.

Hayatında ilk defa öpüşmemiş olsa da, onun verdiği hissi bugüne kadar hiç tatmamıştı.

Ağır hareketlerini sürdürerek kapıyı örtüp arkasına döndüğünde, Nilüfer ile karşı karşıya geldi. Deminki içine sığmaz mutluluğuna gölge düşmüşcesine yüzü gülümsemesi keserken arkadaşına mahcup bir şekilde bakıyordu.

Annesine yakalanmış kız çocuğu gibi bakışlarını arkadaşından kaçırmasına rağmen Nilüfer inatla ona dik bir şekilde bakmayı sürdürdü. Ama ikisi de konuşma eylemine geçmiyordu, Nilüfer arkadaşının konuşmasını beklerken arkadaşı yanından uzaklaşmak için hareketlendi

Nilüfer önünü kesti.

"Onunlaydın değil mi?"diye sorarken aslında sorunun cevabını biliyordu. Onları balkondan görmüştü.

Mehtap arkadaşının kimden söz ettiğini çok iyi anlamasına rağmen yalan söylemeyi tercih etti niyeyse.

" Kimden söz ettiğini anlamadım, hava almaya çıkmıştım."

Nilüfer kendisiyle göz teması kurmaktan kaçınan arkadaşının koluna girip onu salona doğru yönlendirdiğinde Mehtap'ın bedeninin titrediğini fark etti.

Kanepede yan yana oturduklarında, Nilüfer ona bakmayan arkadaşından gözlerini ayırmadan konuştu.

"Sizi gördüm."

Mehtap gerginlikten elleriyle oynuyordu. Yanlış bir şey yapmışcasına utanırken Nilüfer sözlerine devam etti aynı yumuşak ses tonuyla.

"Çok güzel görünüyordunuz."

Mehtap şaşkın bakışlarını arkadaşına kaldırdığında onu tebessüm bir yüz karşıladı. Yanlış duyma ihtimaline kendini öyle hazırlamıştı ki genç kadın duyduklarının gerçekliğine inanmakta güçlük çekiyordu.

Mehtap öylece bakakaldı. Ne diyeceğini de nasıl tepki vereceğini de bilmiyordu. Bu durumda ne söylemesi doğru olurdu ki?

Nilüfer'in konuşması bekledi, yada onu yüreklendirmesi.

Elini bacağına yerleştirdi "Ona aşık olduğunu anlayacak kadar tanıyorum seni ve bu aşk senin en doğal hakkın."

Mehtap yine de emin olmak istiyordu. Arkadaşının gerçekten aşkını destekleyip desteklemediğini.

"Bu aşık olduğum kişi benden yaşça küçük olsa bile mi?" diye sordu çekinikçe.

Alacağı yanıtta ölesiye korkuyordu nedense. Nilüfer onun en yakın dostuydu ve onun arkasından iş çevirmek yalan konuşmaktan nefret ediyordu.

"Bu konudaki tutumumu biliyorsun. Bana göre hep ilişkide erkek yaşça büyük olur diye düşünürüm ama bu sefer nedense önyargılarımı kenara bırakıyorum. Çünkü Dinçer'de sana aşık ve seni gerçekten çok seviyor. Onun sana nasıl baktığını gördükten sonra bu ilişkiye karşı olmak, büyük bir hata olur."

Mehtap'ın çöllere dönen gönlünde çiçekler yeşeriyor oldu adeta.

Nemli gözleriyle arkadaşına baktı. Elini onun bedenindeki elinin üzerine bıraktı." Teşekkür ederim. "

AŞKIN YAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin