Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu? 🥰
Keyifli okumalar :)
Sağlıcakla kalın...
Nilüfer çalan kapıya giden çalışanı durdurup kendisi kapıya doğru ilerlerken, evdeki hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyordu.
Kapıyı açan Nilüfer'le, gergin bekleyişi son bulan Mehtap "erken geldim... ayak bağı olmayacaksam içeri gelebilir miyim?" diye sorduğunda, Nilüfer tüm gerginliğine rağmen gülümsedi.
"İyi yaptın, geç içeri."
Mehtap eve adım atarken, Nilüfer konuşmasına devam ediyordu."Birinin yardımına çok ihtiyacım var."
Mehtap koridorda koşuşturan kişilere bakarak" Ne gibi bir yardım? Gördüğüm kadarıyla pek ihtiyacın olduğunu sanmıyorum." dediğinde, Nilüfer ardından gelen arkadaşına sırtı dönük olarak cevap verdi.
"Gel de sana göstereyim." dedi bezgince.
İkili üst kata çıkan merdivenleri aşarak, Sude'nin odasına doğru ilerledi.
"Hiç yakışmadı, bu model bana."
Sude'nin keyifsiz sesini duyan ikili birbirlerine kısa bir an baktılar. Nilüfer kapı kolunda duran elini hareket ettirip kapıyı araladığında, Sude aynadan fark ettiği kişilerle birlikte ayağa kalktı.
"Çok çirkin oldum."
Nilüfer belini bükerek kızıyla göz göze geldi."Bu mümkün değil tatlım."
Sude annesine inanmadığını belli edercesine bakıp, gözlerini Mehtap'a doğru çevirdi.
" Mehtap teyze baksana halime, maymuna çevirdiler beni."
Sude'nin saçını yapan iki kadın pes dercesine birbirlerine bakarlarken, Mehtap ve Nilüfer gülmemek için kendilerini sıkıyorlardı.
Mehtap dizlerini kırarak yere eğildi. Gülmemeye çalışarak, Sude'yle göz teması kurdu. Eliyle küçük kızın yüzünü avuçladı. "Sen çirkin değilsin vede olamazsın."
Gözyaşı dökmek üzere olan Sude"bu halimle de mi?"diye sorarken sesi titriyordu.
Mehtap" her halinle. "diye cevap verdiğinde, Sude aldığı cevaptan memnun olmayarak, yüzünü annesine doğru döndü.
" Halam nerde? "
Nilüfer defalarca arayıp ulaşamadığı görümcesini o da merak ediyor ve Sude'ye söz verdiği halde hala ortalarda görünmemesine sinir oluyordu. Tüm öfkesini bir kenara bırakıp kızına gülümsedi." Demin konuştum tatlım, trafiğe takılmış. "
Sude yüzünü asarak kalktığı yere tekrardan oturduğunda, ikili sessizce odayı terk etti. Nilüfer kapıyı örtüp, tekrardan Turna'yı aradığında sonuç yine değişmedi, çalan telefon açılmayınca Nilüfer daha fazla öfkelendi.
"Bu kız beni deli ediyor."
Kendi derdine düşen Nilüfer Mehtap'ın durumunu hatırlayınca, öfkesini bir kenara bırakıp, arkadaşının kolunu girdi. "Bi kahveye ne dersin?"
"İyi olur."
Alt katta inip, salonun bir köşesine geçtiklerinde, Nilüfer ilk gözüne kestirdiği kızı yanına çağırdı. "Bize iki sade kahve. "
"Peki Nilüfer hanım." diyerek yanlarından uzaklaşan kızın ardından Nilüfer Turna'ya yeni bir mesaj yazmaya karar verdi.
"Bu gerginliğinin tek sebebi Turna mı?"
Arkadaşına yalan söylemek istemeyen Nilüfer telefonu kapattı."Hayır."
" Öğrenmem de bir sakınca var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN YAŞI
RomanceKadın ve adamın arasında "10 YAŞ"vardı. Ama benim hikayemde"BÜYÜK"olan KADINDI... *** Dinçer duvara yasladığı kadına doğru başını az daha yaklaştırdığında Mehtap gözlerini tamamen yumdu. Burnuna gelen yalnızca Dinçer'in keskin parfüm kokusu değildi...