32-Khan ve Dora Planı 2

6.4K 540 84
                                    

Herkeseee merhaba, 🌼

Çok yoğun olduğum için haftada bir bölüm atamıyorum maalesef e bir süre daha bu şekilde gidecek. Bunun için üzgünüm. Ama bölümün sonunda küçük bir sürprizim var. Ayrıca açıklamayı da okursanız çok memnun olurum. 🥰

Keyifli okumalar.❤️

***

Ahon hemen ilerisinde planı hararetli bir şekilde anlatan Şifa'dan gözlerini çekerek Luna'ya döndü. 

''Kendini nasıl hissediyorsun? Bugün başlayabilecek misin?'' Luna başını sallayarak,

''İyiyim. Başlayabilirim. Ne kadar erken olursa o kadar çok dinlenmeye vaktim olur.'' dedi.

''Nereden başlayacaksın?'' 

''Şu anda önemli olan toprağın altı demiştiniz. Bu yüzden doğanın ruhu ile konuşmaya çalışacağım. Ağaçların ve güçlü bitkilerin kökleri bize bu konuda yardımcı olabilir.'' 

Ahon tekrar Şifa'ya döndüğünde onun da kendisine doğru yürüdüğünü gördü. 

''Sana ve güçlerine güveniyoruz.'' Gözleri ona doğru gülümseyerek yürüyen kadındayken sözleri Luna'ya hitabendi.

''Merak etmeyin. Her şey yoluna girecek.'' Ahon başını salladı. Her şey yoluna girmek zorundaydı. Hayalleri vardı artık. Geç keşfettiği şeyleri erkenden kaybetmek istemiyordu. 

''Tamamdır. Herkes plana uyacak. Ahon sende olacaksın değil mi?'' Şifa'nın sözleri ile gözlerini devirdi.

''Uğraşacak daha önemli şeylerim var.'' Şifa, Ahon'un elini tutarak,

''Sende olmalısın. Ya Khan'ı zindana atamazsak.'' diye endişeyle yakındı.

''Şu iki kazık bir adamı zindana atamayacaksa üzerlerinde ki askeri formayı çıkarsınlar.'' Ahon onlara doğru yaklaşan Umur ve Sahn'ı gösterdi.

''Tabi kendisi tek emriyle herkesi zindana attırdığı için kolay zannediyor.'' diye alayla söylendi Sahn.

Umur, Sahn'ı gevşek konuşmasından dolayı dürterek kaşlarını çatmış Ahon'a döndü.

''Elbette hallederiz. Ama Lider, gerçekten bu eğlenceyi kaçıracak mısın?''

Ahon kısa bir an düşündü. Evet, kesinlikle eğlenceli olacaktı. Gözleri Şifa'nın beklenti dolu gözleri ile karşılaştığında çoktan kararını vermişti. 

''Tamam. Ama bu seferde araları düzelmezse onları sürerim.'' 

Herkes heyecanla başını salladı. Plan akşam yemeğinden sonra yapılacaktı. Önce Dora'yı alacaklar sonra da Khan'ı zindana atacaklardı. 

Luna ve Atmaca ormana doğru ilerledi. Luna erkenden başlamak istiyordu. Zaten ruhlarla bir kere iletişime geçtiğinde gerisi oldukça kolaydı. Şifa ise Liya ile birlikte kuleye girdi. Ahon da Sahn ve Umur'u alıp silah depolarına gitmek için ayrıldılar. Elbette Ahon gitmeden önce Şifa'nın kuleden onsuz çıkmaması için üst üste direktifler verdi. Her ne kadar Şifa bunun gereksiz bir endişe olduğunu bilse de, Ahon'a karşı gelmedi. Çünkü adamın başında o kadar dert vardı ki bir de inatlaşıp yük olmak istemedi. Ayrıca kulede Liya ile vakit geçirmekte oldukça eğlenceliydi. Üstelik şu anda Dora ve Khan gibi ellerinde çok güçlü bir konu vardı.

''Bu akşam planımız kusursuz ilerlerse Dora yarın bizi öldürecek.'' Şifa gülerek Liya'ya baktı. 

''Onlar birlikte olduktan sonra çok da önemli değil bence.''

EJDERHA ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin