26-Luna

8.5K 504 132
                                    

Nasıl erken geldim. :)) Aştım yine kendimi. Keyifli okumalar diliyorum şimdiden. Şarkıyı bölümü yazarken dinledim.  Bölümle uyumu yoktur.

Öpüyorum hepinizi. :)) ^_^

***

Ahon'un sözleri Merjen'i tekrar öfkelendirdi.

''Ne demek kızı almaya Fejin gidecek?'' Ahon bıkkın bir nefes vererek.

''Fejin'e yardım edeceğini söylemiş. Fejin'in konuşması daha iyi olur.'' 

''O zaman ben de gideceğim.'' Max'in ısrarlı sesi ile Ahon daha fazla uğraşmak istemedi.

''Her klandan bir kişi olacak. Amacımız konuşarak halletmek fazla kişi dikkat çekecektir.'' Merjen kısılan gözlerini Ahon'a dikti.

''Kadınlarımızı tek başlarına bırakamayız. Bu tehlikeli.'' Geçmişte yaşanan kötü olaylar emarelerini hala koruyordu. Merjen ve Max, Fejin'i tek gönderecek gibi durmuyordu.

''Biz kazık mıyız?'' Sahn ileri doğru bir adım atarak Affan'a baktı. Ahon, kendisinin ve Affan'ın Fejin'e eşlik edeceğini söylemişti.

Merjen dişlerini sıkarak,

''Affan kalsın. Onun yerine Max gitsin.'' dedi. Hala ısrarcıydı. Kurt toprakları tehlikelerle doluydu. Kesinlikle Fejin'in yalnız gitmesine izin veremezdi. Kurt insanlarına hiç güvenmiyordu.

''Benim yerime emir veremezsin.'' Affan'ın hırıltılı sesi direkt Merjen'e yönelmişti.

Merjen hızla Affan'a döndü.

''Size güvenmiyorum.'' 

Alhva ileri doğru atıldığında Ahon,

''Tamam, kesin.'' dedi. Derin bir nefes vererek başını iki yana salladı.

''Affan, Sahn, Fejin ve Max hazırlanın. Yarın sabah yola çıkacaksınız.'' Affan homurdanırken, Max ve Merjen rahat bir nefes bıraktı.

Karara bağlanan sonucun ardından biraz daha harita üzerinden konuştular. Daha sonra da bazıları odalarına çekildi, bazıları da eşlerinin yanına gitti.

***

Liya gülüşlerinin arasından,

''Buna inanamıyorum.'' dedi. Şifa, Liya'yı hızla onaylarken gülüşlerini durdurmaya çalışıyordu.

''Ben Kurt Lider'ini ilk defa gördüm. Ama ona rağmen elinde çiçeklerle gelecek birine benzemiyor.'' Vilante'nin yanakları kızardı. Gerçekten dışardan öyle gözüktüğünü biliyordu. Vilante ilk başlarda Alhva'dan çok çekiniyordu. Hatta korktuğunu bile söyleyebilirdi. Ama zamanla ona alışmıştı. Dışardan göründüğü kadar sert değildi. Yani en azından kendisine sert değildi.

''Evet. Ama lütfen aramızda kalsın. Alhva anlattığımı bilmesin.'' Aslında Alhva'dan ziyade diğerlerinin bilmesini istemiyordu. Çünkü sonra Alhva ile dalga geçiyorlar o da kendisine bir şey demediği için sinirini diğer askerlerden çıkarıyordu. Zavallı askerler Vilante yüzünden hep zor zamanlar geçiriyordu. Vilante'nin ise vicdanı sızlıyordu. O yüzden şimdi de böyle bir olay olmasını istemiyordu.

''Merak etme aramızda.''

''Nedir o aranızda olan?'' Ahon doğruca Şifa'ya baktı. Şifa az önceki eğlenceli muhabbetin izlerini taşıyan gülümsemesiyle Ahon'a döndü.

''Kadınlar arasında.'' Ahon, kadının gülüşüne büyülenmiş gibi baktı. Gözleri Şifa'nın dudaklarında kalmıştı.

''Hmm.'' Herhangi bir şey söyleyemezken sadece bir mırıltı çıkardı. 

EJDERHA ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin