24● Tuesday party ●

1.3K 141 19
                                    

Bylo už po odpoledni. Karl, Sapnap, Dream a já jsem seděli u stolu v kuchyni a povídali si. Kluci občas měli nějaké poznámky k tomu, že nás ráno našli spát spolu na gauči a že určitě jsem byli zlobivý. Dream jim stále odporoval s tím, že se nic nedělo, což byla pravda jen z části. 

,,Jasně! Vyspali jsme se spolu a budeme mít brzo tucet děcek!"

Vyjekl jsem, když na to upozornili už po několikáté. Dream na mě vrhl svůj pohled a mírně naklonil hlavou, co já bych dal za to teď vidět jeho reakci v obličeji.  Karl s Nickem na mě tiše hleděli s otevřenou pusou ani nevím, jestli jsem jim neskočil do řeči. 

,,Já bych řekl víc, jak tucet." 

Řekl Nick s lehkým úšklebkem a začal se smát. 

,,Že je vám můžu občas s Nickem pohlídat!"

Řekl nadšeně Karl a přidal se k Nickovi. Bylo to vtipné znal jsem je tak krátkou dobu, ale připadalo mi, jako bych je znal roky. 

,,Jasně a já zase s Dreamem budeme hlídat ty vaše."

Začal jsem se smát. Karl ztuhl a napřímil se, chvíli nad ničím dumal a pak se otočil na Nicka.

,,Nicku! Že budeme mít spoustu dětí!"

Vyjekl na Nicka a skočil mu do náruče. 

,,Tolik, kolik si jich budeš přát." 

Odpověděl a dal mu malou pusu do vlasů. Karl se zahihňal a obejmul ho. On si ho vyhoupl do náruče a oba odešli někam do obýváku. Byl na ty dva roztomilý pohled, opravdu se k sobě náramně hodili. Takový vztah bych si přál taky. Otočil jsem se na Dreama, který na mě stále vrhal pohled a lehce se otřásl. Skrz jeho masku jsem neviděl. Nevěděl jsem jestli je naštvaný nebo jestli se směje nebo zda jen upřeně zírá na mou osobu či kam. Byl jsem docela nervózní. Nepřehnal jsem to? Asi jsem měl mluvit v jednotné osobě. Přišel ke mě a naklonil se nademě. Jednou rukou mě chytil za lícní kost a palcem párkrát přejel po mé tváři. 

,,Jsem překvapen, takhle se mi líbíš mnohem víc bez těch skleněných očí a skleslém úsměvu Georgi." 

Poznamenal ruku sundal a vydal se do obýváku za klukama. Chytil jsem si místo, kde mě ještě před chvílí hřála jeho ruka a otočil se za ním. 'Proč se ke mě chová tak mile?' 

,,HAHaha Nech ho ten je můj!"

Slyšel jsem z obýváku jejich smích. Z přizavřených dveřích do obýváku prosvítalo do kuchyně podivné barvy. Něco mě navádělo ty dveře otevřít a jít za nima. Jít se bavit a smát se s nimi. Po dlouhé době jsem si připadal, že jsem našel zase zpátky tu svou cestu, která se jako dříve zaplňovala štěstím, radostí a.....lásky. Otevřel jsem ty dveře a vešel tam.


O dvě hodiny později.

17:00

,,Co takhle trochu zábavy kluci." 

Řekl Nick a vytáhl dvě flašky alkoholu. 

,,Už zase?!"

Vyjekl Karl a trochu se zamračil. 

,,Nikdy jsem nebo rovnou flašku?"

Zeptal se Dream.

,,Nikdy jsem."

Řekl jsem rychle nemám moc rád flašku. Sapnap vytáhl čtyři malé panáky a postavil je na stůl vedle sebe a nalil do nich průhlednou tekutinu. 

,,Kdo se ptá první pánové?"

Nickovi hrál na rtech šibalský úsměv. Nejsem si jist zda-li tohle byl dobrý nápad. 

,,Nikdo? Tak já začnu."

Ušklíbl se a začne se ptát.

,,Začneme z lehka. Nikdy jsem... nekouřil."

Řekl tu debilní dvojsmyslnou větu nahlas do místnosti, kde seděli dva bottom gayové plus jeden bisexuál a on jakožto třetí gay. V místnosti nastalo ticho. Karl se začal podezřele hihňat a dřív než stihnul něco poznamenat tak ho Sap přerušil.  

,,Cigarety né něčí pero vy úchyláci."

Poznamenal. Nikdo se nenapil, což mě dost překvapilo, protože Nick vypadal na člověka, který by kouřil. Položilo se pár takovíhle v celku normálních otázek, jako třeba nikdy jsem neletěl letadlem, nikdy jsem se nenarodil v Americe nebo nikdy jsem se neholil a tak dále.

Nikdy jsem neměl víc, jak 60kg."

Řekl Karl a rovnou se napil. Napili se všichni kromě mě. 

,,Ty nepiješ Georgi?" 

,,Ne."  

,,Nemáš anorexii?"

Zeptal se Nick a já zaváhal. 

,,Ne nemám." 

Dream chytnul moji ruku a poměřil si tloušťku mé ruky. Bylo to divné, jak jeho velká ruka obepínala tu moji.

,,V pohodě nic mi není." 

Ujišťoval jsem je. 

,,Jsi si jistý?" 

,,Ano, Karle." 

,,Kdyby měl anorexii všimnul bych si toho." 

Poznamenal Dream a přejel prsty po mé ruce. Viděl mé tělo... Uvědomil jsem si. Lehce jsem se začervenal a pohledem se mu vyhnul obloukem. Proč se červenám! Vždyť jsem poledancenista a pracuji v nočním klubu, kde tancuju polonahý před tolika nadržencema! Tak proč se sakra červenám jen při té vzpomínce?! Možná je to tím alkoholem...

,,Nikdy jsem se neožral tak, že jsem se druhé ráno probral na cizím místě."

Nahodil Dream. Tak to pili všichni. 

,,Oh Georgi to bych do tebe neřekl vlnak"

Poznamenal Dream. 

,,To se mi stávalo často."

Tiše jsem špitnul a podíval se na něj nazpět. Trochu jsem doufal, že to neslyšel. 

,,Já se jednou probudil v kámošově vaně, který bydlel o několik ulic dál než byla párty."

Řekl směšně Nick. 

,,Já se většinou probouzel s hlavou v záchodě."

Řekl zase Karl a podíval se na mě a zeptal se. 

,,Kde si se probral ty Georgi?" 

,,Noooo"

Nemohl jsem jim říct, že v cizí manželský posteli s dvouma nahýma klukama, co by si o mě pomysleli? Trochu jsem se usmál pro sebe. To byli časy, kdy jsem ještě studoval a lítal po všech nočních klubech. Vždycky to byli místa, kde jsem dokázal zapomenout a odreagovat se. 

,,Emm jednou jsem se probral zamknutý na půdě myslím."

Vzpomněl jsem si na ten pach zatuchliny a pocit dávení se při víření prachu pouhým pohybem nádechu. Když jsem se probudil byl jsem pod tenkou vrstvou prachu, jako bych tam ležel déle než bych si myslel. 

,,Na půdě? Jak se ti to povedlo?" 

,,To kdybych si pamatoval." 

Postupem času a dalších kol jsme začali být čím dál tím víc napití. Blížila se půlnoc a s jejím příchodem se začalo všechno zvrhávat, jak otázky tak i naše chování.

• My Gang boss •Kde žijí příběhy. Začni objevovat