Pohled: GeorgeSilně mi hučelo v uších a bolela mě hlava. Můj dech byl hlasitý a neklidný. Nevěděl jsem, kde jsem a co se děje. Věděl jsem jen, že mi je opravdu špatně. Ztuhle jsem stál na místě a nic kolem sebe nevnímal. Asi jsem i zapomněl, že jsem dorazil do sekuritní kanceláře. Bylo mi všechno jedno. Právě teď jsem jen existoval na tomto krutém světě.
,,O-Olivie?"
Špitnul jsem tiše a do očí se mi nahrnuli slzy.
Z tranzu mě vytrhnul až Dreamův bolestný křik s praskotem jeho kostí. Můj pohled se zapojil a já jen s hrůzou sledoval, jak se s hlasitým praskotem láme jeho ruka do nepřirozené polohy.
Co se děje? Maska se smajlíkem se na mě obrátila. Nebyla to, ale nikoliv maska Dreama, ale Dristy. Zlomila Dreamovi ruku. Vnitřnosti se ve mě protáčely. Tohle je poprvé, co se s ní vidím osobně a rovnou zjišťuji, že stojím proti vražedkyni mé sestry.
,,Karol zastřel ho!"
Vykřikla Drista. Agresivita z ní jen sršrla. Bylo vidět, že já jsem poslední koho chce teď vidět. Podíval jsem se vyděšeně na Karol a k mému velkému štěstí se Karol nehnula ani o centimetr. Ztuhle jen stála na místě a hleděla před sebe do prázdna svými pomněnkovými oči, které potemněly.
,,Karol hni se!"
Řvala Drista na ní a při tom stále držela Dreamovu divně zdeformovanou ruku. Karol se při jejím křiku opravdu pohnula, ale jinak než by Drista chtěla. Jedna z jejích pistolí cvakla a její ruka rychle vyletěla s namířenou pistolí proti Dristě. Její křik rychle přestal. Zamlkle sledovala hlaveň pistole, která byla namířená proti ní.
,,Neřekla jsi mi, že jsi zabila Olivii."
Řekla Karol nízkým chladným hlasem.
,,Pomohla jsem ti do Viktorova gangu tehdy jen, protože jsme tě potřebovali na sabotáž Dreamovi základny."
Drista protivně sykla. Atmosféra v místnosti se neuvěřitelně napnula. Jsem si jistý, že pod chladnou maskou se Drista určitě mračila. Tahle situace ji rozhodně nezanechávala chladnou, protože když Karol drží v ruce pistol je třeba to nebrat na lehkou váhu. A Drista si toho vědomá byla, ale i přes to udělala velmi rizikový tah.
Bylo to mrknutí oka, kdy Drista pustila Dreamovu ruku a vrhla se obratně po Karol.
Místností proletělo pár velmi hlasitých ran, který draly uši.
Dristě se povedlo vyhnout smrtelným ránám, ale dvě střely jí trefily do ramene. Bolest Dristu velmi zpomalila a kdyby nebyla mazaná a neměla v rukávu eso tak by už bylo po ní. Vytáhla stříkačku z její mikiny a povedlo se jí ji vrazit Karol do ruky s pistolí. Karol stihla Dristu odkopnout a vyrvat si z ruky stříkačku dřív než Drista stihla do ní vpravit všechen obsah stříkačky. Ale bylo už pozdě. Karol ruka klesla, i přes její velkou snahu udržet ji nahoře. Její pistol ji vypadla z ruky na zem. Látka byla silná a velmi rychle se v jejím těle šířila takže Karol klesla na kolena bezmocná.
Drista se smála. Její plán vyšel. Sebrala ze země Karol pistol a zamířila na ní.
,,Karty se obrátily."
Zasmála se a pak stisknula spoušť.
Ozvaly se dvě hlasité a souběžné vystřely, které se akustikou v místnosti slévaly v jednu.
Karol červená kostkovaná košile se začala ztmavovat a bílé proužky na ní zanikaly v červené barvě. Karol měla před sebe nataženou druhou ruku, kterou neměla ještě zcela postiženou rychle se rozšiřující paralyzující látkou. V té natažené ruce držela svoji druhou pistol z jejíž hlavně se ještě kouřilo. Stihnula vystřelit stejně jako Drista. Karol pevně sevřela v ruce svoji druhou pistol a padla na zem ve zvětšující se temnou kaluž krve.
,,K-kar- ol."
Dostal ze sebe Dream, který se snažil vstát z podlahy, ale nedařilo se mu to.
Chtěl jsem se rozběhnout k Dreamovi, ale mé tělo celé ztuhlo.Drista stála na nohou s pistolí v ruce podivně zakloněná a škytavě se pochechtávala. Druhou rukou se držela za břicho, kde se prala zřejmě rudá barva se světle žlutou mikinou. Z ruky pustila pistol která padla na zem a snažila se vyvážit svoji rovnováhu. Udělala několik kroků dozadu a narazila na stěnu po které sjela dolů a kvílela bolestí. Její zranění je vážné, ale né smrtelné.
Dream se neohrabaně doplazil k tělu Karol a jeho ruka se za ním podivně táhla. Přiběhnul jsem k němu a chtěl mu pomoct.
,,Dreame jsi v pohodě!"
Řekl jsem, ale potom si uvědomil, jak blbá otázka to je. Jeho stav jasně říkal, že není v pohodě! Dream něco pod maskou zamumral a s obtížemi se posadil a naklonil se nad Karol. Karol na zemi ještě dýchala, ale její pomněnkové oči rychle pohasínaly. Kulka trefila srdce. Teď už ji nic nezachrání.
,,D-dreame... nes-nášel-a jsem... jsem tě u-už od začátku, ale jsem rá-da.... Nedopusť, aby ho zab-zab-ila... Vypadá jako.... ja-ko.. jak-o...O..."
Usmála se. Její krev se po podlaze tiše rozlévala. Její oči se otočily na mě a já mohl sledovat, jak se z těch šílených očí vytrácí život.
,,Odpusť... O-livie."
Tiše řekla a ztěžka polkla. Její ruka s pistolí se roztřeseně natáhla ke mě podávající mi její pistoli.
,,Dodělej jí...za Olívii."
Řekla tiše a naposledy ukázala svůj šílený škleb. Přebral jsem od ní její pistol a sevřel jí v ruce.
,,To-hle..... je šíle-né... Te...r........."
Z jejích očí se navždy vytratil život a její rty zůstaly pootevřené se slovy které nikdy už nedořekne. Je mrtvá. Navždy.
Sevřel jsem v ruce její teplou pistol a pozoroval dvě písmena vyřezaná do rukojeti pistole. K. O.
Dodělej jí... za Olivii.
Její slova mi velmi hlasitě zněli v mysli a zanechávali v ní velkou díru. Zabít Dreamovu sestru pro Olivii...
ČTEŠ
• My Gang boss •
FanficGeorge je striptér v klubu svého přítele se kterým se zná již 3 roky. Kvůli němu se přestěhoval z Británie na Floridu, aby mohli být spolu, jenže když se přistěhoval dost věcí se změnilo a stalo se něco, co mu změnilo život. Dostane se do nebezpečí...