Pohled: Skeppy
Byl to neuvěřitelný hluk. Motory motorek řvali ulicemi uprostřed noci, když jsme jimi projížděly. Okolí se tak rychle míhalo, že už nezaujímalo moji pozornost. Jediné, co bralo plně moji pozornost byla nepoddajná silnice přede mnou.
Za námi hučelo nespočet motorek, i když jsme jich dost vyřadili z provozu bylo jich i přes to hodně. Dva z nich se v rychlosti srovnali se mnou a obklíčili mě z obou stran. Tohle bude nepříjemné. Jednou rukou jsem přejel po Badově ruce, kterou měl obmotanou kolem mých boků a pevně ji zmáčknul na náznak, aby se držel pevněji. Bad rychle pochopil a jeho sevření kolem mých boků zpevnělo. Vrátil jsem svoji ruku na plyn a ve správnou chvíli prudce zabrzdil až to vysoce zahvízdalo. Dva motorkáři před námi do sebe boky silně narazili a jejich motorky se do sebe zahákly až chytili ošklivý smyk. Širokým obloukem jsem se jim vyhnul a pokračoval dál. Škodolibě jsem se usmál, když jsem si všimnul ve zpětném zrcátku, že se o ty dvě zaháklé motorky přerazily další motorkáři. Moje škodolibá radost však netrvala moc dlouho. Další a další jezdci mě doháněli a snažili se mě buď vytlačit ze silnice nebo přimáčknout na železnou krajnici. Budu muset zmizet z dálnice dřív něž mě stačí dostat. Hned jsem to tedy při první možnosti zatočil na vedlejší silnici, co vedla do nějakého sídliště.
Bral jsem to skrze zákazy vjezdu i po chodnících. Krátil jsem si to uličkami, které byli užší a užší. Nebral jsem ohledy na nějaké dané rychlosti. Přímo jsem sral na všechny dopravní předpisy. Tuhle noc, tohle ráno je mi vše ukradené a, i kdyby moje značka přidělaná na mé motorce není ve skutečnosti moje, ale je to značka mého bohatého známého, kterého určitě potěší až mu přijde několikset pár pokut. Tohle je jízda, kdy na chvíli nesmím zaváhat a úvaha o tom, že bych dostal smyk neexistuje. Uličky mi začali pomalu docházet, ale na druhou stranu motorkářů bylo za mnou méně. No jo ne všichni dokážou srát na dopravní předpisy jako já.
Silnice se začala rozšiřovat až mě to navedlo na dálnici, která vedla z města ven. Super tohle je přesně ta dálnice, kterou potřebuju. Než jsem stihnul však vyjet do směru jízdy, těsně přede mnou prosvištěl Foolish s Connorem a za nimi přes tucet motorkářů.
Rychle jsem přidal plyn a držel se kousek za velkou skupinou dokud si mě nevšimli. Mrštně jsem mezi nimi prokličkoval a ocitnul se mezi Foolishem a Connorem. Kývnul jsem jim hlavou a zrychlil. Moje motorka jela na maximum a já začal vnímat, jaký velký rozdíl je jet ve velké rychlosti na motorce ve dvou. Rychlostí se mi rozkmitaly držadla a gumy, jakoby podkluzovali. Ztrácel jsem při tak vysoké rychlosti kontrolu nad svou motorkou a to mě znepokojovalo. Když v téhle rychlosti dostaneme smyk mohlo by nás to oba zabít. Při pomyšlení na to, že by Bad umřel se mnou na motorce, se ve mě vzbouzel podivný, svíravý pocit smíšený s jakým si podivným pocitem uspokojení.
Bad nestabilitu motorky a mé napjaté emoce pociťoval taky. Jeho hlava spočinula na mých zádech a rukama mi přejel po břiše nahoru a dolů. Koutky úst se mi zvedly do úsměvu. Až tohle skončí naučím ho jezdit na motorce.
Ve velké rychlosti nás minula velká cedule s nápisem města. Jsme mino město. Podíval jsem se do zpětného zrcátka, za námi se shlukl neuvěřitelný počet motorek. Podíval jsem se na tachometr a odvrátil oči.
Z boků mě dohnali Foolish s Connorem. Trochu jsem zpomalil, abychom se mohli srovnat v rychlosti. Ostatní jezdci od nás se k nám začali přidávat až jsme vytvořili jaký si chumel. Většina z nás se začala řadit do řady a vytvořili tím, jakousi neprůhlednou zeď. Všimnul jsem si, že dva jezdci od nás drží ocelové lano se závážími na jejich koncích a pár dalších věcí, jako menší miny, ostrý, železný trojúhelníčky na propíchnutí gum a tak dále. Přijel jsem k motorce na které taky jeli v páru. Spolujezdec druhé motorky podal Badovi jeden konec železného lana se závažím na konci a začal něco ukazovat Badovi ukazovat. Bad s rozpakama převzal konec lana od spolujezdce a snažil se pochopit, co má dělat. Pomalu jsem se chystali na jezdce z Mortem Riders zatím oni nevědějíc nic.
ČTEŠ
• My Gang boss •
FanfictionGeorge je striptér v klubu svého přítele se kterým se zná již 3 roky. Kvůli němu se přestěhoval z Británie na Floridu, aby mohli být spolu, jenže když se přistěhoval dost věcí se změnilo a stalo se něco, co mu změnilo život. Dostane se do nebezpečí...