Byla přesně půlnoc a my dokoukávali film. Za těch pár hodin, co jsme se seznámili s Karlem jsme se celkem skamarádili. Měli jsme hodně společného i s Badem.
Byl jsme rád, že jsem Karla potkal.Dokoukali jsme nějaký romantický film. Po té nastala chvíle rozhodování, kdo, kde bude spát.
Bad tu měl jeden velkej gauč na který by se vešli dva, jenže já nevěděl, jestli by to Karlovi nevadilo. Navíc jsem ho nechtěl nějak ubírat o prostor,
když ho před několika hodinami skopali.,,Karle, budeš spát na gauči."
,,A co ty?"
,,Já... budu spát na zemi."
,,Proč? Myslím, že na ten gauč bychom se vešli krásně oba. Vždyť je to pomalu větší, jak manželská postel."
Co si budem na zemi se mi spát fakt nechtělo a Karl měl pravdu. Ta postel je velká, jak manželská postel.
,,Když ti to nebude vadit."
,,Ne nebude."
Bad nám hodil dvě deky a nějaké polštáře a šel spát. My si tedy s Karlem ustlali a uložili se taky ke spánku.
Zhasl jsem lampičku u pohovky a pokoj se ponořil do černé černoty. .. Otočil jsem se na bok zády ke Karlovi a zíral do tmy, jako kdyby se tam měl objevit snad nějakej strašák. Zíral jsem tak dlouho dokud se moje oči nezačali zavírat únavou. Tělo bylo unavené, ale mysl byla plně nastartovaná v provozu. Bylo to kvuli tomu snu... Pořád jsem přemyšlel nad ním. Bál jsem se zavřít oči. Nechtěl jsem vidět zase ten sen od znova. Lehce jsem se posunul zády ke Karlovi tak že jsme se lehoulince dotýkali. Chtěl jsem vědět, že nejsem sám. Přitiskl jsem si k sobě jeden z velkých polštářů, který tu byli na víc a zabořil svoji hlavu do něj. Takhle jsem probdil celou noc a oka nezamhouřil.
______________________________________Ráno mě vzbudil děsné rány. Rychle jsem se posadil do sedu a zmateně se rozhlížel okolo, co to je. Karla to očividně vzbudilo taky. Seděl vedle mě úplně stejně zmateně, jako já. Najednou se do pokoje přiřítil Bad s tím, že je tu Viktor. Hned mi došlo, že jakmile mě uvidí s Karlem v posteli nebude to nic hezkého. Viktor je hrozně žárlivý člověk. Vyskočil jsem bleskurychle z postele a vletěl do Badova šatníku. V tu chvíli, co se za mnou zavřely dveře se rozletěly ty vchodové.
Poznal jsem Viktorův křičící hlas. Křičel na Bada, kde jsem a že si je jistý, že je tady. Viktor vtrhl do obýváku a ani se neobtěžoval si sundat boty. Viděl jsem to skrze mezery ve skříni. Hned, jak vletěl do obýváku se zastavil. Když viděl Karla na pohovce trochu se zarazil.,,Oh..To už si bereš děvky i do svého bytu?"
,,LANGUAGE! Karl je kamarád!"
,,Tak to máš rovnou zadarmo? To chci taky. George je fakt v téhle oblasti nudnej."
Měl jsem chuť s té skříně vylítnout, jak archanděl a nakopnout jeho mikro péro, ale to jsem bohužel neudělal.
Chudák Karl. Ten tam seděl stále napůl pod peřinou a nevěděl, co se děje. Byl tak zmatený. Chudák. Když ho nazval Viktor "děvka" tak vypadal dost vyděšeně.
,,No dobře já vás tady nebudu rušit. Mějte se vy buzny."
,,Language!"
Vyktor odešel a nezapomněl pořádně prásknout dveřma.
Vylezl jsem ze skříně a omluvil se Badovi a Karlovi za něj. Myslím, že až zítra přijdu do práce tak dostanu pěknej výprask. Někdy lituji toho, že je Viktor boss.,,Díky Bade nevím, co bych si bez tebe počal a tobě se strašně omlouvám Karle to byl můj přítel a asi jsme se pohádali už ani nevím."
,,Nemáš zač Gogy já tu budu vždy pro tebe."
,,P-p-přítel?"
Dostal ze sebe Karl po značné chvilce zpracovávání.
,,J-jako, že jsi Gay?"
Zarazil jsem se. Vlastně, jak Karl reaguje na LGBT komunitu? Začal jsem se obávat, že Karl je jeden z haterů, ale pravda byla opakem.
,,Ano jsem Gay, budeš mít teď proti mě něco?"
Karl si oddychnul a začal si hrát s prstama na rukou. Na rtech se mu oběvil malý úsměv.
,,Já- já se tak bál, že nemáte rádi Gaya a že až to zjistíte, že mě vyhodíte. Já mám taky přítele. .."
Podíval se na mě s úsměvem a já mu úsměv překvapeně opětoval i Bad z toho byl překvapený. Byl jsem z toho nadšený. Nějak jsme se dali do řeči o naší orientaci, že jsem zapomněl na všechny zítřejší problémy.
Byl jsem strašně rád, že si s Karlem rozumíme. I Bad byl rád, protože i on je na kluky, ale svojí lásku zatím dosud nenašel. Nevím, jak to může vydržet takhle sám.Celou neděli jsme si povídali a dívali se na filmy s gay tématikou xD.
Večer pak Karl volal svému přítely, Nick nebo tak nějak se jmenoval, jestli by pro něj nemohl přijet.V 20:00 bylo slyšet zase kepání na dveře. Tentokrát už od očekávaného hosta. Bad šel otevřít, protože já s Karlem jsme byli zrovna v jedné napínavé romantické chvíli ve filmu.
Z chodby se ozýval Badův hlas a ještě něčí. Hned, jak scénka skončila a byli reklamy Karl vyskočil a rozběhnul se do chodby a já v klidu došel za ním, jako normální člověk.
,,Nickuuuu!!!"
,,Karl!"
Skočil mu do obějtí a hned se pomazlili.
,,Jsi v pohodě baby?"
Optal se Nick a pohledem mě a Bada spražil, když si všimnul modřin, které Karlovi vykukovali z Badova tryčka.
,,Nicku klid oni mi pomohli a taky jsme se skamarádili."
Sapnap vypadal, že se trochu sklidnil, ale i tak nám moc nevěťil. Ani se mu nedivím. Karl nás zná teprve dva necelé dny a Nick má plné právo nám nevěrit.
,,Tohle je Bad a George, kluci tohle je Nick, jak už asi víte."
Představil nás Karl. Nick jen kývl hlavou na naznak, že rozumí a Karla si přimáčkl blíž k sobě. Zadíval se hluboce na mě, jako by o něčem přemýšlel. Ten jeho pohled..byl zvláštní, jako kdyby se na mě nedíval poprvé. Přejel mi mráz po zádech.
,,Karle musíme jít."
Řekl chladně a odvrátil odemě pohled. 'Má snad něco proti mě?'
,,A-ale p-počkej. Bade mám tvoje oblečení."
Při téhle větě se Nick vražedně podíval na Bada až se Bad otřásl.
,,V pořádku nech si ho tohle bylo nějaké oblečení, co jsem měl navíc."
Mávnul rukou a Karl se děkovně usmál. Vzal si věci a rozloučil se s náma. Ještě než se zavřeli dveře se na mě Nick zase podíval tím divným pohledem. Jako by mě znal.
ČTEŠ
• My Gang boss •
FanfictionGeorge je striptér v klubu svého přítele se kterým se zná již 3 roky. Kvůli němu se přestěhoval z Británie na Floridu, aby mohli být spolu, jenže když se přistěhoval dost věcí se změnilo a stalo se něco, co mu změnilo život. Dostane se do nebezpečí...