48●Tak málo času na vzrušení●

1.4K 98 20
                                    

15+ scene nečtěte tooooo


,,Cože?!

George vyjekl a vypadal, že se na místě propadne do země. Po mém sdělení jeho tvář nabrala popelavý odstín a jeho oči se naplnily strachem. Jeho tělo se na mé hrudi rozklepalo a nervozita na něm nešla přehlédnout. Chytil jsem jeho ruce do těch svých a podíval se upřímně na něj. Poprvé za několik let mi ta maska vadila a v duchu jsem na ni musel zanadávat. Měl jsem takové pokušení ji sundat a bruneta před sebou zulíbat a věnovat mu ten nejprocítěnější pohled, ale... nemohl jsem... Proč? Nevím...

,,Georgi, musím jim říct, co jsem zjistil. Proč se bojíš? Vždyť budeš konečně před nimi nevinný."

,,Já nevím... bojím se nemáš k tomu žádný hmotný důkaz, co když ti nebudou věřit a řeknou, že sis to vymyslel?"

Pod maskou jsem se musel usmát.

,,Jsem jejich šéf, vůdce budou mi věřit."

Řekl jsem přesvědčivým hlasem a George vypadal, že se trošku uklidnil. Podíval se na mě teď už s menším se strachem v očích. Jeho rty se lehce klepaly a neustále se otevíraly a zavíraly. Hledal něco čím by mě mohl přesvědčit, že není dobrý nápad, aby tu byl.

,,Neboj se Georgie, dokud tu jsem jsi v bezpečí. Nedovolím, aby ti ublížili."

Palcem jsem mu jemně přejel přes jeho napůl otevřené rty. Jeho oči byly v tuhle chvíli tak nevinné a lehce se v nich lesklo pokušení smísené se strachem.

,,Říkal jsi půl hodiny?"

Skousnul si spodní ret a já nad tou podívanou musel tiše pod maskou zasténat.

,,Teď už asi 20 minut."

Odvětil jsem zhrubělým hlasem.

,,Toho bychom měli využít nemyslíš?"

Sjel očima z mé masky na moji hruď a pak ještě níž.

,,A na co bys chtěl ho využít?"

Zeptal jsem se ho. Neudržel jsem se a musel ho chytil za zadek, který jsem zmáčknul. Jeho oči se zpět upnuly na moji masku a jemně zasténal. Kousnul jsem se do rtu, potřeboval jsem velké sebeovládání a na jazyku pocítil rezavou pachuť krve. Prokousnul jsem si ret.

,,Na uklidnění mě jsem strašně rozrušený, Dreamie~"

Řeknul s hravým hlasem a posunul se nenápadně na mě víš. Sledoval jsem ho a přemýšlel, co má asi za lubem. Byla to jen sekunda a vteřina. George se na mě vrhnul a vyhrnul mi prudce moji masku tak až mi odhalila pokousané rty ze kterých tekla krev. Zalapal jsem po dechu nad jeho rychlým jednání. Ani na chvilku nezaváhal. Slíznul mi ze rtů krev a dravě se dožadoval vstupu do mé pusy, ale takhle lehko to nepůjde. Naše jazyky bojovaly o dominanci rty se o sebe otíraly v divokém tanci. Cítil jsem, jak George rychle přesouvá svoje ruce na ty mé, které spočívaly na jeho zadku. Přitisknul je k zemi a koleny je zakleknul. Zamručel jsem do polibku. Nebyl tak těžký takže to nebolelo, ale nelíbilo se mi, kam tím míří. Ramena mi přitisknul ke zdi a namáčknul se na mě tak, že jsem byl uvězněný mezi jeho hrudí a stěnou. Znepokojeně jsem zasténal a zaškubal sebou. Nemohl jsem se hýbat a vytáhnou ruce z jeho podkolen. Možná kdybych se hodně zasnažil tak bych ho ze sebe pravděpodobně sejmul, ale díky tomu, co dělal se mi do toho ani nechtělo. Zajímalo mě čeho je schopný.

Naše plíce požadovaly víc vzduchu a tak jsme se museli odtáhnout. George se podíval na mě v jeho očích něco jiskřilo. Na jeho rtech pohrával lehký úsměv, asi ho těšila moje pozice. Rukou mě chytil za bradu a prohlížel si mě. Moje maska byla vyhrnutá dost vysoko výš než minule. Odhalovala mi víc pih, nos a rty. Měl jsem ji pod očima.

• My Gang boss •Kde žijí příběhy. Začni objevovat