5.

856 57 38
                                    

。˚ ✧

„Nemusíš se stydět, každý se potřebuje nějak.. uspokojit.. Samozřejmě každý to má jinak"

✧ ˚。

⏧·₊̣̇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

⏧·₊̣̇.

FELIX POV

₊̣̇·⏧

Po obědě jsem se opět vydal do kanceláře, kde už se měl nacházet šéf.

"Připraven na další práci?" "Ano" "Vždy někdo přijde a donese to sem, takže stačí počkat tady. Vyplnit papíry, tam na stole. Já mezitím půjdu na tu schůzku. Počkej tu na mě, nebude to snad tak dlouho." řekl a odešel.

Podíval jsem se na ten stůl a na něm bylo spousta papíru, ale veliká spousta. "To bude aspoň na dvě hodiny.." řekl jsem si.

Měl jsem za práci je vyplnit a dát tam razítko. Zábavné.. Samozřejmě jsem si k tomu udělal kávu a poté se pustil do práce.

⏧·₊̣̇.

Poslední papír..

Áaa..

Hotovo.

Šťastně jsem vydechl a podíval se na čas. Bylo 15:40 a šéf stále nikde a já na něho mám počkat..

Dneska se končí v 16h a rád bych stihl autobus. Jelikož ale šéf nešel, tak jsem se přesunul k menšímu gauči, který v místnosti byl.

Lehl jsem si na něho a čekal. Jenže jsem omylem usnul, což jsem až tak v plánu neměl..

⏧·₊̣̇.

HYUNJIN POV

₊̣̇·⏧

Konečně jsem se vracel z té schůzky, nečekal jsem, že bude trvat tak dlouho. A kolik bylo hodin? 16:25, super.

Vešel jsem do své kanceláře a nikdo nikde, což mi přišlo divné, protože na mě měl Felix počkat.

Šel jsem dál až jsem došel k menšímu gauči a nahlédl přes něj. A koho jsem spatřil? Spícího Felixe.

Obešel jsem gauč a sledoval ho teď zepředu. "Netušil jsem, že tady někdo někdy usne. Sice jen spí, ale je strašně roztomilý" řekl jsem potichu a usmál se.

Měl hlavu podloženou ruky a byl mírně stočený do klubíčka. Prostě roztomilé, ale bohužel jsem ho musel probudit.

"Zkontroluji papíry a vzbudím ho až potom." usmál jsem se a šel se podívat na jeho práci.

𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat