。˚ ✧
„Jsi docela roztomilý, když piješ svou horkou čokoládu“
✧ ˚。
⏧·₊̣̇.
FELIX POV
₊̣̇·⏧
Hyunjina jsem šťastně vytáhl a mohli jsme jít. Šli jsme spolu do obchodu a povídali si o všem, co jsem chtěl Daisy koupit. Bylo toho dost haha..
Když jsme se už nacházeli v obchodu, tak jsem viděl řadu hraček, krmiva a dalších věcí, které by byly ideální pro náš nový přírůstek do rodiny.
V obchodě bylo rušno a bylo zde plno lidí, kteří procházeli uličkami sem a tam.
Několik věcí jsme už měli, ale ještě zbývalo pořídit jednu důležitou věc pro Daisy a to její novou jmenovku.
S Hyunjinem jsme se vydali do oddělení jmenovek a prohlíželi si všechny ty různé vzory a barvy.
Po několika minutách pečlivého zkoumání jsme se nakonec rozhodli pro jednu s roztomilou růžovou mašličkou a nápisem "Daisy" nahoře napsaným bílými kurzivními písmeny.
"Co myslíš? Bude se k ní hodit?" Hyunjin se zeptal a při pohledu na jmenovku naklonil hlavu na stranu.
"Myslím, že je perfektní. K její bílé srsti se bude hodit" řekl jsem s úsměvem a Hyunjin přikývl.
Společně jsme tedy došli k pokladně, abychom zaplatili za zboží, které jsme vybrali.
S Hyunjinem jsme po několika minutách opustili obchod a mohli jít pomalu zpět. Určitě se ty nové věci budou Daisy líbit.
Jak jsme šli po ulici, tak jsem ucítil, jak kolem nás začal foukat studený vítr, až jsem se z toho lehce zachvěl. Kdo by řekl, že bude z ničeho nic zima.
"Měli bychom si pospíšit" řekl Hyunjin. A z ničeho nic mě objal kolem ramen a přitáhl si mě blíž, aby mi nebyla příliš velká zima.
"Jo, je teď docela chladno" zamumlal jsem.
S Hyunjinem jsme se pomalu vydali na cestu domů a kolem nás šuměl studený vzduch, bylo to hrozné..
Až jsem se lehce zachvěl a přál si teď mít nějaký teplejší kabát.
Ale naštěstí jsem měl vedle sebe Hyunjina, který mě momentálně svou paží objímal a chránil před chladem.
Oba jsme vstoupili do kavárny a hned, jak jsme vešli dovnitř, tak jsme pocítili jak nás ovanul teplý vzduch.
Bylo tam útulno a příjemně a já teď byl rád, že jsme sem šli. Sice lepší by bylo jít domů, ale nějaký teplý nápoj nás zahřeje.
Oba dva jsme si našli stolek u okna a objednali si dva šálky horké čokolády. Tenhle den být docela příjemný, až na ten vítr..
ČTEŠ
𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionHyunjin je šéf jedné velké firmy a momentálně hledá nového asistenta. Za tento měsíc jich propustil alespoň 15, a tak hledá dalšího. Felix měl poslední měsíc dost špatný, rozešla se s ním jeho přítelkyně a vyhodili ho z jeho staré práce, proto hledá...