38.

672 43 3
                                    

。˚ ✧

„C-co to do tebe vjelo?“

✧ ˚。

⏧·₊̣̇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

⏧·₊̣̇.

HYUNJIN POV

₊̣̇·⏧

Nohou jsem pohnul směrem k sobě a on přikrčil nohy. "Řekl jsem, že to udělám.." "Já tě slyšel.. jen nemůžu přestat myslet na toho hajzla.. jsi můj." sklonil jsem hlavu k zemi a pustil ho.

"Jinnie.." ozval se tiše "Jinnie? Huh?" znova jsem se na něj podíval a všímal si toho, jak se červená.

"Mh.." opatrně se přiblížil, chytil mě za už volnou kravatu a když si stoupnul na špičky, lehce mě políbil. Zmrznul jsem.. vážně mě teď sám od sebe políbil? Cítil jsem nespočet motýlů ale nechtěl jsem to nechat znát.

Odstoupil jsem od něho a jeho výraz byl zaražený. "Udělal.. jsem něco špatně?" Nejistě se zeptal a díval se na mě. "Je potřeba to dodělat.. neměli bychom se rozptylovat." odpověděl jsem, dal si ruce do kapes a koukal na papíry na stole.

"Hyunjine.." opět ke mně přišel a doslova mě strčil na židli. Co se s ním děje? Takového ho neznám..

Obkročmo si na mě sednul a ruce mi dal kolem krku. Ruku jsem mu dal kolem pasu a díval se mu do očí. "Jsem tvůj." dořekl, rukou mi pohladil tvář a na druhou dal pusu.

"Felixi." "Mh?" "Neměli bychom-" ani mě nepustil k tomu dopovědět svoje a vrhnul se na moje rty jako kdyby na nic jiného celý den nečekal. Zavřel jsem oči, polibky mu oplácel a hladil ho pod košilí na zádech.

⏧·₊̣̇.

FELIX POV

₊̣̇·⏧

Chtěl jsem zase po tomhle všem být co nejblíž němu.. nevím, jestli je to dobře, ale teď mi je to jedno. Jediné co chci je cítit jeho rty na mých a neřešit nic jiného.

Možná ze mě mluví spousta vzrušení ale.. když on je tak.. ani nevím jak bych to podal.. sexy? rozhodně. Starostlivý? Taky. Bezpochyby. Sobecký?.. možná tohle mi přidává na vzrušení.. eh.

Nechal mě si užívat tuhle chvilku s ním.. než jsem otevřel oči, když jsem se lekl. Zvednul se a mě furt držel. Nejsem těžký? huh. Posadil mě na stůl a některé věci se mu podařilo shodit na zem.

Vášnivě mě líbal a nepřestával. Já dělal to samé. Natahoval se ke mně blíž a blíž, že jsem si rovnou lehnul na ten stůl. Jen si mě přisunul a dál mě líbal. Moje ruce ho chtějí celého.. jako kdybych se ho dostatečně nedotýkal a nemohl si ho pořádně užít..

𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat