16.

965 49 25
                                    

。˚ ✧

„Prosím, hlavně mi ten krk celý nevcucni“

✧ ˚。

⏧·₊̣̇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

⏧·₊̣̇.

FELIX POV

₊̣̇·⏧

Čas utíkal opravdu rychle. Mezitím jsem si sbalil nějaké věci, ať si tam ráno hodím jen pár zbylých věcí a mám hotovo. Nemusel bych zbytečně všechno na poslední chvilku dělat.

Po tom všem jsem si chtěl jako ukončení dne dát sprchu.. samozřejmě ne jen ledajakou sprchu.. Ano, dostal jsem menší nutkání, ale co už :).

Vzal jsem si teda všechny potřebné věci a mířil do koupelny. Hyunjin mezitím seděl v kuchyni a jedl jeden dezert, který si koupil. Samozřejmě mi dal ochutnat, protože jsem ho doslova očima vydíral, ať mi dá.

Zavřel jsem za sebou dveře a připravil si sprchový kout. Hodil si vedle sprchy ručník s pyžamem. Pořád jsem měl ale takový divný pocit, že jsem na něco zapomněl..

Ale na co?

Mh, asi nic potřebného.. však pyžamo mám, ručník také, sprchový gel a šampón též.. tamtu věcičku taky. Tak na co jsem mohl zapomenout?

Hodil jsem tu věc za hlavu, jak říkám, nic důležitého. Pustil jsem vodu ve sprše, aby mezitím tekla teplá a pomalu se vyslékl do naha. Přeci se nebudu umývat v oblečení, hah.

Vešel jsem dovnitř a projela mnou vlna uspokojení, že na mé tělo dopadají teplé kapky vody, jak příjemný to pocit.

Trošku jsem si promasíroval hlavu, docela mě ta sprcha začínala i probouzet, ale jen trošičku, stejně jsem byl utahaný..

Pak už jsem na nic nečekal. Nevím co to semnou poslední dobu je, připadám si doslova jak nějaká děvka, které když se něco stane, tak se musí uspokojit svou hračkou.. super.

Ale do slova a do písmene mi to bylo naprosto ukradené, prostě se mi to líbí, ať už s tím má někdo problém, či ne. Je to můj život.

Mírně jsem vzdychl, ale ne až tak nahlas.. Musím dávat ohled na to, že vedle v místnosti je můj šéf, co by si sakra myslel, že tu dělám?

Což by možná uhodl, ale.. hah, ne díky..

Stál jsem docela na dobrém místě, až na to, že mi občas voda ztekla do obličeje, ale to mě taky nezajímalo. Měl jsem na práci něco důležitějšího než řešit vodu, která mi kape do obličeje.

Přes tekoucí vodu jsem neslyšel, že se otevřely dveře.. To byla ta věc, zapomněl jsem si zamknout. Ale nedošlo mi to, hah.

Snažil jsem se dýchat pravidelně, abych nevydával žádné zvuky, ale na to je už asi pozdě.

𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat