。˚ ✧
„Je to moje vina“
✧ ˚。
⏧·₊̣̇.
FELIX POV
₊̣̇·⏧
Ráno mě probudila něčí ruka, která mě hladila ve vlasech. Jelikož jsem na něčí ruce ležel a spokojeně spal.. No ted už spíše nespal.. Čí je to sakra ruka? Hyunj- toho vlastně ne.. Kur-
"Dobré ráno přeji" řekl dotyčný za mnou. Ten hlas.. ne.. ne ne ne.. To je snad blbý sen. Co jsem to zase sakra udělal- a jak!? Vše si moc dobře pamatuji do té doby, než mi dal ten drink, tam se mi to rozpadá. Musím rychle vypadnout..
Rychle jsem vstal a na nějakou menší bolest mého těla a samozřejmě hlavy skz kocovinu, jsem se vykašlal. "Kam tak spěcháš?" zíral na mě, když jsem se oblékal. Byl jsem nahý, tak mi to hned došlo, co se dělo.. super.
"Felixi, mluv se mnou" "Pryč.. a-a tohle se nikdy nestalo, rozumíš!?" "Co tak najednou? Já vím moc dobře co se stalo a nejsem jediný. Nedělej ze sebe chudinku, sám si se nechal" "Že ti to není blbý" "Máš pravdu, není" "Celý večer ti šlo jen o tohle.. Několik hodin jsi mě pozoroval, a pak si hrál na nějakého kamaráda nebo co já vím, je mi z tebe špatně" vyjel jsem po něm a rychle vyletěl z toho pokoje.
Byl jsem naštvaný na Sama, Hyunjina a i sebe samotného. Chtěl jsem teda rychle jít k Hyunjinovi, sbalit si svých pár věcí a po té dlouhé době jít konečně domů. Jenže.. jak se sakra k němu dostanu? Nevím, jak se ta část města jmenuje, nevím, zda tam jede autobus.. on tady už stejně není.
Maximálně si vzít taxík. Což jsem taky tak udělal. Celou cestu jsem ho musel navigovat, protože jsem jinak nevěděl, jak se tam dostat. Samozřejmě jsem mu nechal nějaké peníze navíc, když byl ochotný mě zavést někam a nevěděl ani kam-
Bude doma? Nebo bude v práci? Já doufám že bude v práci.. a já se tam už nějak dostanu- nechci ho vidět..
Bylo odemčeno- Že by tady byla Eliz? Hyunjin by měl být v práci..
Pomalu jsem vešel a mířil do pokoje, kde jsem měl věci. Nebudu lhát, byl jsem celkem vyděšený, že někoho potkám a tak dále.. chtěl jsem co nejdříve vypadnout.
Rychle jsem si schovával oblečení, když tu najednou jsem uslyšel otevření dveří a následné kroky. Můj dech a strach se zvedl na maximum.. a vlastně ani nevím proč. Připadal jsem si jak na místě činu, jako vrah, zloděj a kdo ví co ještě..
Byl jsem dost přesvědčený, kdo ta osoba je.. takže jsem se zvedl pomalu ze země a narovnal se, zády k němu. Dělat, že nic.. Navíc z čeho mám strach? Mám být naštvaný, nebo ne?..
ČTEŠ
𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionHyunjin je šéf jedné velké firmy a momentálně hledá nového asistenta. Za tento měsíc jich propustil alespoň 15, a tak hledá dalšího. Felix měl poslední měsíc dost špatný, rozešla se s ním jeho přítelkyně a vyhodili ho z jeho staré práce, proto hledá...