。˚ ✧
„Kvůli tomu jsi brečel? Notak Felixi, kvůli tomu nemusíš brečet.“
✧ ˚。
⏧·₊̣̇.
FELIX POV
₊̣̇·⏧
Proudil jsem se kvůli vůni nějakého jídla. Otevřel jsem oči a nikde nikdo. Doufám, že už to není žádný sen..
"Dobré ráno" ozvalo se z druhé místnosti, do které šlo vidět skrz otevřené dveře a také tam seděl Hyunjin.
"Mhm dobré ráno." "Pojď se najíst" řekl, ale já dál ležel v posteli, nechtělo se mi vstávat.
"Kolik je hodin?" "Po 9 ráno." "Mhm" "Pojď nebo to bude studené" řekl znovu, jenže já ležel dál v posteli a ani jsem mu neodpověděl.
"Felixi" řekl a došel ke mně k posteli. Jenže já se akorát víc zachumlal do deky a snažil se ještě usnout.
"Felixi?" ozvalo se za mými zády. "Felixi, co se děje?" "Mhm chci spát"
"Jsi unavený kvůli té noční můře nebo co?" "Celkem jo.. ten sen se mi nevymaže z paměti." "A co se ti zdálo?" zeptal se a sedl si vedle mě na postel.
"Ale taková.. blbost.. to je dobrý, heh" řekl jsem a zachumlal se do deky ještě více. "Aha chápu, jíst teda nebudeš?" "Teď ne, dobrou" řekl jsem a zavřel oči.
"Dobrou.."
⏧·₊̣̇.
Po ještě menším spánku jsem se znovu probudil tentokrát už s tím, že budu vstávat.
Posadil jsem se na posteli a koukal všude možně. Hyunjin nikde. "Hyunjine?"
"Hyunjine..?" jenže nikdo se neozval a já začal mít menší strach, co se děje.
"H-Hyunjine.. Hyunjine.. H-Hyunjine!" jenže opět ticho.
"Sakra kolik je hodin? Mh" prohrábl jsem si vlasy a snažil se najít můj telefon.
"Kde mám.. telefon?" začal jsem trošku panikařit, protože Hyunjin nikde, telefon nikde..
"Kruci, kruci.. kruci!" hledal jsem všude možně v posteli, jenže telefon nikde. Měl jsem pocit toho, že jsem ho včera měl u sebe.
Naštěstí se mi ulevilo, když jsem telefon uviděl na nočním stolku. "Ah bože můj.. málem jsem dostal infarkt" položil jsem si dlaň na hruď.
"A teď kde je Hyunjin?" zeptal jsem se a zapnul jsem telefon, abych zjistil čas.
13:05
"Do prdele!" vykřikl jsem přes celou místnost. "Kurva, kurva.. To není možný!" začal jsem znovu panikařit, protože jsem zaspal tu schůzku, kterou měl Hyunjin.
ČTEŠ
𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionHyunjin je šéf jedné velké firmy a momentálně hledá nového asistenta. Za tento měsíc jich propustil alespoň 15, a tak hledá dalšího. Felix měl poslední měsíc dost špatný, rozešla se s ním jeho přítelkyně a vyhodili ho z jeho staré práce, proto hledá...