。˚ ✧
„Na co ještě čekáš? Ukaž mi, co v tobě je“
✧ ˚。
⏧·₊̣̇.
FELIX POV
₊̣̇·⏧
Nechápu proč jsem mu na to kývl.. Vždyť to nechci, nechci s ním nic mít.. Jenže, pak by mě otravoval až do rána ne..? Přeci se ale nenechám zmanipulovat a ostatními zneužívat..
"H-Hyunjine" promluvil jsem na něho mezitím co mi dával polibky na můj krk. "Hyunjine.." oslovil jsem ho ještě jednou. "Mh?" "P-prosím přestaň, já to o-opravdu nechci" věta kterou jsem pronesl už tolikrát.. a stejně k ničemu.
"Prosím.. ne-necítím se na to.. a navíc.. já tohle doopravdy nechci, prosím Hyunjine. Navíc víš jak to.. jak to minule dopadlo, opravdu.. N-nech mě spát" na to mi ale neodpověděl a jednou rukou mě umlčel.. přiložil mi ji na ústa, že jsem nemohl už nic říct. Jediné, co jsem zmohl je to, že mi ukápla jedna slza. Slza strachu? Já ani nevím..
Cítil jsem, jak si druhou rukou jezdí pod mým tričkem.. A celkově jak si toto užívá. "Já vím že ty to také chceš a sám jsi toho vědom" Cože? To není pravda! Já tohle nechci a jsem si toho moc vědom, že to nechci, tak co to kecá za nesmysl!
Najednou jeho ruka šla níže.. Pomalu nadzvedl gumu od mých kalhot a ruku tam poté dal.. "Ty máš ještě boxerky mhh?" šlo slyšet jak se ušklíbnul.. Můžeš mě prosím už přestat ochytávat? Prosím..
Nevím jak se to stalo, ale kalhoty ze mě stáhl.. ani jsem to celé nepostřehl. Stočil jsem se do klubíčka a on se nad tím jenom zasmál. Kolena jsem měl skoro pod bradou, byl jsem stočený jak nejvíce jsem mohl. Jenže to mu nebránilo pokračovat v tom, co právě dělal.. Dokonce mi stáhl i boxerky, tak už mi bylo jasné, že ho nic nezastaví. Kousal jsem se do spodního rtu a při tom měl zavřené oči.
Rukou, kterou mi držel ústa, pohl tak, aby se prsty dostal do mých úst. Nijak jsem se nebránil, protože by mi to stejně bylo k ničemu.. "Vidíš, jak jsi hodný" pořád něco říkal.. proč pořád něco říká? Proč mě nenechá být?..
Poté se trošku pohl, samozřejmě dva své prsty měl pořád v mých ústech. Uslyšel jsem, jak otevřel šuplík a něco si dal na noční stolek. Bylo mi až moc jasné, co si vytáhl.
Opět se ke mně přiblížil a prsty mi z úst vytáhl. Sliny jsem měl všude okolo rtů.. prostě po obličeji.
Chytil mě za rameno a přetočil mě na záda, a pak se dostal nade mne. Nechtěl jsem se mu koukat do očí.. nechtěl jsem se na něho vůbec dívat. Jenže mi otočil hlavu a zíral mi do očí.. Trošku mi naháněl hrůzu.. zase se chová jinak, vypil snad nějaký alkohol?
ČTEŠ
𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionHyunjin je šéf jedné velké firmy a momentálně hledá nového asistenta. Za tento měsíc jich propustil alespoň 15, a tak hledá dalšího. Felix měl poslední měsíc dost špatný, rozešla se s ním jeho přítelkyně a vyhodili ho z jeho staré práce, proto hledá...