1.

1.1K 59 44
                                    

。˚ ✧

To je super. Já teda budu tvůj nový soused, jmenuji se Felix a ty jsi?“

✧ ˚。

⏧·₊̣̇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

⏧·₊̣̇.

FELIX POV

₊̣̇·⏧

Mé jméno je Felix, což už hádám víte a žiju si celkem normální život, řekl bych. Je mi 20 let a momentálně bydlím sám v jednom bytě tady v Seoulu.. Už dva měsíce jsem sám. Nemám žádné sourozence a rodina bydlí v Austrálii.

Pokud se ptáte, proč bydlím dva měsíce sám, tak je to proto, protože jsem měl přítelkyni, ale jak už vám asi došlo.. nějak to mezi námi neklapalo.

Ještě jedna věc, která mě poslední dobou docela tíží je ta, že potřebuji práci. Z mé bývalé práce mě vyhodili a já potřebuji si někde vydělávat peníze.

A teď zpátky do reality..

⏧·₊̣̇.

Probudil jsem se jako každý běžný den a šel si udělat snídani. Při tom jsem si opět prohlížel na telefonu nabídky práce, protože vážně potřebuji nějaké zaměstnání.

Jedl jsem si svůj salát a najednou mě zarazila jedna nabídka o jedno místo.

"Asistent šéfa?" zarazil jsem se a ihned jsem si četl informace o té práci a firmě.

"Vypadá to dost dobře.. Navíc asistent šéfa.. Cítím dost peněz" trošku jsem se zasmál. "Rád bych to zkusil, navíc není to daleko od mého bytu" řekl jsem si a dál jedl.

Když jsem dojedl, tak jsem vytočil číslo, které bylo napsané u té nabídky. Navíc mi došlo, že určitě bude hodně zájemců na tuto práci, takže to nebude až tak lehké.. Ale proč to nezkusit?

Na druhé straně se ozvala nějaká slečna, její hlas byl hodně příjemný a sympatický.

Rozhovor s ní netrval příliš dlouho, a docela mě i překvapilo to, že se mám dostavit už zítra.

"Zítra dostanu šanci o to dostat novou práci.. Celkem rychlé, ale snad mi to vyjde." zaradoval jsem se jako nějaké malé dítě, které dostalo od maminky zmrzlinu.

Uklidil jsem po sobě misku a následně se přesunul do ložnice. Chtěl jsem se jít projít na čerstvý vzduch a promyslet si, co bych zítra měl říct a co neměl.

Oblékl jsem si nějakou teplou mikinu, protože už začíná být podzimní počasí, tak začíná být i zima.

Nazul jsem si tenisky a vyšel z bytu, který jsem za sebou samozřejmě zamknul.

𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat