。˚ ✧
„Nechci aby jsi mě ve spánku ošahával..“
✧ ˚。
⏧·₊̣̇.
FELIX POV
₊̣̇·⏧
Z ničeho nic jsem se probudil a hlavou se k něčemu tulil. Nebo spíš.. k někomu.
K šéfovi.. nechápu proč mě nechal spát ve své posteli s ním. Hlavu jsem odtáhl a poté i trošku své tělo.. nechci se na něho lepit.
Když jsem se posunul ke zdi, tak jsem ucítil dotek na zápěstí a ve mně hned hrklo. Pak se ale pohl a už se mě nedotýkal. Otočil jsem se tedy hlavou je zdi, byla ještě noc, takže bych měl ještě spát.
Otočený ke zdi jsem se přitulil k dece a pokoušel se usnout. Postel trošku křupla, takže se šéf pohl, ale nějak jsem to ignoroval, chtěl jsem spát.
Oči jsem zavřel a už usínal, jenže postel ještě trošku křupla a já ucítil dech na krku. Hned po té jsem ucítil něčí ruce na svém boku a jak mě za ně přimáčkl k sobě. Polekal jsem se, netušil jsem, že se takto ve spánku hýbe.. v Číně byl klidný.
I přes toto jsem se pokoušel spát, sice jsem byl jako plyšák, ale tak.. potřebuji být vyspaný do práce.
Jedna jeho ruka zůstala na mém boku a druhá zajela pod triko až na mou hruď. Polkl jsem a trošku se bál, co se bude dít.
Ruka na hrudi, druhá na boku, noha trošku propletená těma mýma a jeho dech na mém krku..
Pak jsem z ničeho nic ucítil jeho rty na krku, jako kdyby mě chtěl kousnout. Můj tep se zvýšil snad na maximum.
Rukou mě hladil na hrudi, nebudu lhát.. byl jsem červený jako rajče. "Mh" potichu jsem ze sebe vydal a když jsem poznal, že jeho ruka jde pomalu k mým bradavkám, tak jsem mu ji uchopil a vytáhl z mého trička.
Mírně povzdechl do mého krku a byl doopravdy jako klíště. Tentokrát jeho ruka na boku sjela dolů.. až moc dolů.
Sice byla zatím na mém stehně, ale radši jsem ihned zareagoval. "Hyunjine.." promluvil jsem a pak se na něho otočil, nějak se mi to povedlo.. docela jsem se lekl, jak moc blízko je.
"Hyunjine, prosím přestaň.." řekl jsem, ale spal jak zabitý. Jeho hlava se přiblížila až tak moc, že jsem s sebou škubl dozadu a hlavou narazil do zdi.
"Ouch.. Hyunjine!" trošku jsem zvýšil hlas. Mírně zamručel a otevřel oči. Ano, viděl jsem to, má tady led světýlka.
"Mh?" "M-moc se na mě lepší a-a taky mě ve spánku celkem ošaháváš.." "Promiň mi to, nejsem zvyklý spát s někým. Navíc s někým, kdo je jako plyšový medvídek" "Dobrý.. jen.. jen nechci aby jsi mě ve spánku ochytával a tak dále" řekl jsem a otočil se k němu zády.
ČTEŠ
𝐌𝐘 𝐁𝐎𝐒𝐒 【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
ФанфикHyunjin je šéf jedné velké firmy a momentálně hledá nového asistenta. Za tento měsíc jich propustil alespoň 15, a tak hledá dalšího. Felix měl poslední měsíc dost špatný, rozešla se s ním jeho přítelkyně a vyhodili ho z jeho staré práce, proto hledá...