Aydınlanma-8-

3.9K 242 9
                                    

-

Sessizce tatlımı yerken bir yandan Atakan'a bakmamaya çalışıyordum. Ne zaman gidecekti acaba? Yeterince kalmıştı bana kalırsa. Huysuz duran yüzümü düzeltmeye çalışsam da pek başarılı olamıyordum. Neyseki Su vardı. Kucağımdaki yerini almış bana gün içinde başına neler geldiğini anlatıyordu.

Bende onu dinleyip hem tatlı yediriyordum hemde tatlı niyetini onu öpüyordum. Halinden memnun gibi duruyordu. Yengem gülümseyip bir fotoğrafımızı çektiğinde abimle fotoğrafa baktılar ve kucağıma bir bebeğin çok yakıştığını söylediler. Abime kalsa eğitimden hemen sonra başımı bağlardı. Ama benim böyle bir niyetim yoktu.

Abimi tanıyorsam arada sırada bana kız bakmayı ihmal etmiyordu yengemle. Biseks bir bireydim. Ancak erkek ağırlıklıydı bu. Bir erkekten etkilenmem bir kadına nazaran daha kolaydı.

Uzun lafın kısası sik seviyorum dostlar. Yapacak bir şey yoktu. İç çekip Su ile sohbet etmeye devam ettim. Bu sırada beni izlediğini fark ettiğim Atakan'a bakmamaya özen gösteriyordum. Sinirliydim hala ona. Beni öpmüştü.

Bir anda kafamda yankılandı bu. Bir dağ ayısı kendi cinsinden olan birini öpmüştü. Üstelik yobaz olmasına rağmen.

Bir anda elimdeki kaşığı bırakmış ve aydınlanmayı derinlerimde yaşamıştım. Bakmam gereken nokta öpüldüğüm kısım değildi beni öpen bu dağ ayısıydı. Yoksa o da mı benim gibiydi?


-

Az önce 2. oldum maçta, ağlamak, çok çok.

-Ayaz

İZMİRLİ+18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin