-
Saate baktığımda çoktan öğlen olduğunu görmüştüm. Abim bir otel bulmuştu. Ancak iki oda ayarlayabilmişti. Bu sebeple kendileri bir odada, biz de Atakan ile bir oda da kalacaktık.
Üzerimdeki gömleği çıkarmış elimde tuttuğum soğuk içeceği içiyordum. İçim yanıyordu resmen.
Yengem sıcaktan bunalmış ve gelirken salık bıraktığı saçlarını toplamıştı. Bir yandan vücut sıcaklığını dengelemek için buz tutuyordu vücuduna. Su ise hemen gözümüzün önünde Atakan ile denizin tadını çıkarıyordu. Birlikte kumdan kale yapmış, hemen ardından yüzmeye gitmişlerdi.
Yengemin girmeme sebebi abimdi. İkisi her ne kadar sevdiğim bir çift olsa da kıskançlardı. Abim elinde iki kutu dondurmayla geldiğinde havada kapmıştım birini. Bir yandan da kaşık ayarlamaya çalışıyordum.
Abim atakanlara seslenirken ben umursamadan kakaolu kısmını yemeye başlamıştım. Halime gülen ikiliyi umursamadım. Dondurma İzmir sıcağı karşısında anında erime moduna geçmişti. Yanıma kurulan atakan ile bakışlarımı ona çevirdim. Islal esmer teni gerçekten güzel duruyordu.
Su ise balık gibi etrafa bakıyor gözlerini kırpıştırıyordu. Sudan çıktığı için sersemlemişti. Abim kucağına alıp havluya sardıktan sonra az az vermeye özen göstererek dondurma yedirmeye başlamıştı.
Bu sırada bir arkadaş grubunun bize doğru geldiğini görmemle kafamı dondurmadan kaldırıp gelen gruba diktim. Üç kız iki erkek olan grupta kızlardan ikisi sevgilisi olduğunu düşündüğüm çocukların elini tutuyordu. Bir diğeri ise zannımca bir sevgiliye ya da herhangi bir eşe sahip değildi.
Başımıza dikilmeleriyle yengem kaşlarını çattı ve ne diyeceklerini bekledi. İçlerinden uzun olan
''Rahatsız ediyoruz ama biz deve güreşi yapacağız. Arkadaşımız da bizimle oynamak istese bile partneri yok. Şu an plajda herkes kadın. İçinizde ona partner olacak biri var mı? Yani isterseniz.''
Bela beni değil, ben belayı bulurum. Aksi iddia edilemez.
-
Ders diye bir illet var, bilirsiniz. Peşimi bırakmıyor lan.
-Ayaz